Страница 1 от 1
проблем с ръчната ! разрешен!
Публикувано: 20 сеп 2006, 23:18
от venom4o
НЕ държеше! Смених накладки , натегнах жилото ! ПАК не държи! Направи ми впечатлбение ,че се местят много слабо накладките докато се дърпа ръчната! Може ли нещо да се е износило ?
Публикувано: 21 сеп 2006, 09:41
от Overclock
Аз имах същия проблем и се оказа, че е ръждясал механизма който избутва накладките.Смазах го хубаво и стана перфектно.
Публикувано: 21 сеп 2006, 11:23
от jack71
и аз имах такъв проблем май бе спекли спирачни цилиндърчета на барабаните отзад. изобщо нямаше спирачки отзад и ръчната не държеше никак добре. може и от механизма да е било за ръчната щото и аз добре ги смазах като разглобявах....
Публикувано: 21 сеп 2006, 11:43
от mrdds
май тези цилиндърчета са недостатък на форд.И аз правих операция раздвижване на задно цилиндърче скоро.И най учудващо беше че никъде не се продават гумички,а цели цилиндърчета.Понеже реших тъй и тъй съм свалил всичко да ги сменя-а то кво се оказа.....
Публикувано: 21 сеп 2006, 17:22
от HACKO
За да работи ръчната спирачка трябва да работи механизма за саморегулиране на задните накладки- износват се зъбите на контрата на зъбната рейка. Проблема е че не може да се намери нов в магазините (в МП не съм търсил) с повече късмет от някоя морга.
След като се сглобят барабаните жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално, след това спирачките се напомпват няколко пъти за да може механизмът за саморегулиране да заеме работно положение(не е грешка в това положение да се пробват задните спирачки дали изобщо работят), чак след това се регулира обтягането на ръчната спирачка. Така регулирана ръчната спирачка работи през цялата експлоатациа на накладките независимо от тяхното износване.
Задните спирачки страдат също от занижено налягане на течноста която постъпва към тях. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
Публикувано: 21 сеп 2006, 17:35
от jack71
HACKO написа:. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
тая енджаклама при мен се разтече и я разкарах.какви са последствията. щото май си имам спирачки така и толкова време се чесах по мад..те кво е тва
Публикувано: 21 сеп 2006, 18:14
от HACKO
И аз съм я махнал и толкоз.
По принцип този разпределител предотвратява блокирането на задните колела преди предните при интензивно спиране но на практика освен че имаш и задни спирачки друго влошаване не съм усетил.
Публикувано: 21 сеп 2006, 21:08
от venom4o
цилиндърчетата нямат общо с ръчната при мен! пък едното е чистоново я другото паботи добре проверявал съм ги! напрявих експеримента да махна задните колела от помпата и педала беше твърд и не пропадаше като сега.. как ги сложих и пак пропадна !
Публикувано: 19 мар 2007, 09:50
от venom4o
Забравил съм да пиша по темата за което се извинявам!
Проблема беше от задържащия механизъм на накладките.. който като натиснеш педала и го пуснеш .. задържа накладката в максимално близко положение до барабана след като го е пуснала.... Има едни много финни зъбчета който се пълнят с ръждив прах и феродоф прах и неможе да блокира...Има още нещо .. отпуснете жилото след като го оправите това защото пак няма да държи .. отпуснете направете 1 клъгче с колата и си го регулирайте .. при мен така започна да държи... Смазах го временно защото бързах ,но скоро ще го разглобявам и ще го чистя обстойно ще снимам и ще покажа какво е за да знаете ако ви се наложи да ремонтирате!
Най Важното е да си регулирате накладките сами в максимално близко до барадана положение защото иначе ръчна НЯМА!