Страница 1 от 1
Форд Експлорер
Публикувано: 18 дек 2012, 14:57
от peigera
Здравейте колеги. Имам един проблем с този модел Форд. Не мога да сваля задната главина. Направих си ключ за там мъчих се много но не успях. След като счупих голямото рамо на гидорията (удължих го с 1,5 метра тръба и яко натисках до момента в който рамото не издържа). Отидох до гумаджиите и там с техния пистолет за товарни машини също не успяхме да го лашним. Пистолета им представлява една количка на две гуми с една дума огромен е. Моля за помощ от колеги които са минали о този път.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 18 дек 2012, 16:20
от HACKO
А помисли ли, че резбата е Лява.

Re: Форд Експлорер
Публикувано: 18 дек 2012, 23:50
от peigera
Да разбира се но ефекта е нулев. Казах на човека, че не мога да го развия и ще му върна колата а той ми отговори Прави каквото мислиш, че ще помогне аз съм с теб. Аз му казах ако продължа с този камионския пистолет ще строша диференциала. А той ми вика ми давай той е 800лв ще си купя друг.

И аз потресен. Не знам бъзика ли се или е сериозен. Въпреки, че ме убеждава на няколко пъти вече че говори сериозно. Мисля да го нагрея с оксижена утре да видим какво ще прецакам освен лагера.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 08:33
от HACKO
Това може да е лоша идея, по принцип, като нищо друго не помага това е начина, обаче при екзотичен автомобил не се знае какво друго ще се повреди и дали го има по българските магазини.
Да питам, това със диск или барабан е отзад? Ако е диск, сваляй спирачките и нагрявай, но ако е барабан недей.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 10:06
от peigera
Диск е. По късно ще пиша какво е станало. Клиента ми се обади и настоява да го нагрея въпреки обясненията ми, че мога да го повредя. Каза ако се счупел отивал на скраб.

Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 10:10
от HACKO
peigera написа:..... Каза ако се счупел отивал на скраб.

Тогава действаш без да ти пука. Де повече такива клиенти.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 10:13
от nikolovvd
На тоя лагера му е свършил и го е карал до посиняване!

Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 10:57
от KOss
На около 270нМ се затяга задната главина на експлорера! Особено ако е карал с много разбит лагер и е гряло, става "заварка"! С нагряването вероятно ще съсипеш карето и евентуално шарнир, тампон и др. Но общо взето друг вариант няма...
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 19 дек 2012, 23:47
от peigera
Мерси колеги, ще опитам само малко време да даде. Че тук при нас е ужасно, вали скреж и духа силен вятър а аз съм на открито.

Естествено ще пиша и какъв е резултата.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 21 дек 2012, 13:06
от peigera
Довършвам едно Пежо на което сменям ангренаж и изравям джипката от преспата. Да е грея и да видим дали ще се развие пущината.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 22 дек 2012, 18:05
от peigera
Никакъв ефект колеги. Нагрявах го около 15мин. зачерви се и това няма развиване.

Re: Форд Експлорер
Публикувано: 22 дек 2012, 19:28
от ЯЛТА
Трябва да нагряваш САМО това което трябва да се развие.
Пример:- ако е гайка, да се нагрява с обикаляне само гайката, а оста да си остане само "стоплена" от околната температура.
Re: Форд Експлорер
Публикувано: 23 дек 2012, 02:03
от peigera
Да Васко знам за да може да се разшири гайката. Но не стана пак. Клиента каза, че ще го продава не можах да помогна този път
