Страница 1 от 1

полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 17:18
от goro_89
Имам външно каре за смяна смятам да взема полуоска от морга цялата / дългата/Еднакви ли са полуоските на бензинките или трябва да бъде от 1.4 Благодаря предварително

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 17:29
от HACKO
Еднакви са, но защо цяла полуоска?!? Това от моргата, дали няма да е като твоето? Може би ново ще е по-добрия вариант.
http://drive.bg/index.php?ModelId=3890& ... b76e4fee22

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 17:36
от goro_89
не е ли по труден ремонта на карето как се вади тази пущина :)

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 17:59
от HACKO
Надянато е на полуоската на шлици, има зегерка, която го държи. Развива се гайката на полуоската на главината, откача се шарнира и главината се изнизва от полуоската (това до тук се прави и при смяна на цялата полуоска), сваля се скобата на маншона и той се запрята на вътре, забърсваш греста и ще видиш зегерката (може преди това да я разгледаш на новото каре), освобождаваш я с голяма отверка и изнизваш карето. Новото каре просто се нанизва и зегерката се закопчава автоматично, после слагаш колелото по обратния път. Желателно е да смениш маншона, дори и да изглежда здрав, струва 10лв, но икономията може да ти изиграе лоша шега и да се наложи след няколко месеца да сваляш отново карето.
Ако все пак решиш да сменяш полуоската с такава втора употреба, също смени маншоните и греста преди да монтираш.
goro_89 написа:Виж това кво ще кажеш http://amavto.com/object.php?id=3429
Става, какво пък,обърни обаче внимание че го дават за Ескорт до 90г, може да има някаква разлика след 90г. !
Като конкретизираш годината излизат и по-добро предложение.
http://amavto.com/objects.php?mid=4&cid ... d=668&eid=

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 20:57
от goro_89
трябва ли след това да минавам стенд

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Публикувано: 21 яну 2013, 21:10
от peigera
Не не е необходим стенд, ако не въртиш гайките на кормилната щанга, или не демонтираш шарнира от носача. Нито гайките нито шарнира е необходимо да се пипат за да се смени каре. Шарнира се вади от шенкела за да се свали полуоската и тогава няма нужда от стенд. Като ориентир шарнира е хванат към шенкела само с един болт. А за носача е хванат с два нита ако е оригинален ако не е е с два болта и те не се пипат при този ремонт.