как да обуя 17-ките

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от nikolovvd » 09 фев 2013, 20:32

Това 45 според мен е 45% от ширината на протектора, мисля така се наричаше тази част на гумата, която се търкаля по пътя.
Или накратко 10.125 см ти е разсоянието от пътя до джантата. При 205/50/17 разликата е 1.25 мм, т.е. 10.25 см - на практика незабележима разлика.

радото
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 06 фев 2012, 14:54
Модел на автомобила: 05 Mондео MK3 2.0 TDCI
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от радото » 09 фев 2013, 21:12

Имах впредвид дали ниската гума/45/ оказва голямо влияние на возията,дали разказва играта на предницата и добре ли влиза в дупките/криви джанти и т.н./
Последна промяна от радото на 10 фев 2013, 12:55, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от ЯЛТА » 09 фев 2013, 21:41

Ниско профилните гуми са за добри и гладки пътища, с по голяма стабилност в завоите. И обратното, по високо-профилните абсорбират голяма част от колебанията вследствие на неравностите по платното за движение, а по завоите обаче имат странично изкривяване, което води до леко полюшване на автомобила.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от HACKO » 10 фев 2013, 00:58

радото написа:Имах впредвид дали ниската гума/45/ оказва голямо влияние на возията,дали разказва играта на предницата и добре ли влиза в дупките/криви джани и т.н./
Разликата, както изчисли nikolovvd, е само 1.25мм, ти как смяташ дали оказва влияние? А колко милиметра е грайфера на нова гума и колко като се износи?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от nikolovvd » 10 фев 2013, 21:20

Нископрофилните гуми возят по-твърдо. Това е не толкова от ниския профил, а от факта, че се помпят на повече налягане около 2.7 атмосфери. Поне за 225/45/18 е така! Обикновено го пише на табелката на шофьорската врата.
Иначе за стабилността в завоите - спор няма!

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от DTM » 10 фев 2013, 22:04

nikolovvd написа:Нископрофилните гуми возят по-твърдо. Това е не толкова от ниския профил, а от факта, че се помпят на повече налягане около 2.7 атмосфери. Поне за 225/45/18 е така! Обикновено го пише на табелката на шофьорската врата.
Иначе за стабилността в завоите - спор няма!
Абсолютно вярно, по-твърдо е возенето. През лятото моите 225/45/17 ги държа на 2.6 атмосфери при препоръчани 2.5атм.
До сега след 50000км. пробег при мен, съм нямал особени проблеми с окачването. Отпред смених биалети като я взех още.
Отзад още в началото сменях тампоните на задния мост и биалети, като сега смених и тампоните на стабилизиращата щанга.
Всичко това не се дължи на нископрофилните гуми, а просто на красивите ни пътища!
За радост окачването на Мондео МК3 дизел е изключително здраво, особено за тази тежка предница.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от HACKO » 10 фев 2013, 22:58

Абе на окачването какво да му стане, нищо непоправимо, обаче Бъбреците *00940*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от ЯЛТА » 11 фев 2013, 15:59

HACKO написа:Абе на окачването какво да му стане, нищо непоправимо, обаче Бъбреците *00940*
Имам специална технология
Яко газ, и една дупка минеш, а три прескочиш ! =)): =)): =)): , а ако не успея *00101* *00101* *00101* , но още не ми се е случвало.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kimi666
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: как да обуя 17-ките

Мнение от kimi666 » 11 фев 2013, 16:03

Както е казал джигита: Большая дыра - высокой скорости >:D<:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 21 госта