Лепнала накладка-Проблемен апарат?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Маркуч може да ти направи каква ли не мизерия.Разлага се отвътре и понякога действа точно като клапан.Апаратът се пълни, но никаква течност не може да се върне обратно и ...накладката задържа.
Това за набожния и цапнатия беше майтап,естествно.Но корозията не е.Металните тръбички гният.Не на всички коли де...но специално тези на Форд не са върха на качеството и гният.Резултатът от това е,че точно при смяна на маркуч, най-малкото огъване на металната тръбичка може да я скъса.Там просто внимавайте, ползвайте качествен инструмент и не пестете от спрея за развиване на клеясали гайки.В повечето случаи това е напълно достатъчно за да се избегнат изненади.
Косер съм ги отписал като място за купуване на отговорни части още преди 5 години.Но в някои случаи са идеалните доставчици на всичко...например ако смяташ да продаваш колата....))
Това за набожния и цапнатия беше майтап,естествно.Но корозията не е.Металните тръбички гният.Не на всички коли де...но специално тези на Форд не са върха на качеството и гният.Резултатът от това е,че точно при смяна на маркуч, най-малкото огъване на металната тръбичка може да я скъса.Там просто внимавайте, ползвайте качествен инструмент и не пестете от спрея за развиване на клеясали гайки.В повечето случаи това е напълно достатъчно за да се избегнат изненади.
Косер съм ги отписал като място за купуване на отговорни части още преди 5 години.Но в някои случаи са идеалните доставчици на всичко...например ако смяташ да продаваш колата....))
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Колега,това с маркучетата не ми се струва че е моят проблем.Пак ти казвам че накладката пипа много леко диска и то само на завой.Аз това не мога да си обесня като апарата е хванат за диска а диска за главината и шеншела.Те пък са абсолютно неподвижни спрямо апарата.Защо да скърца замо на завой?!?!!Никаква логика,ама никаква логика няма в това.Гледах за крив диск,гледах за луфт на апарата...Не не не и не?!?!За това и реших да пусна една тема,пък дано някой колега за лош късмет да е имал подобен проблем.Проверих днеска в "Елит Кар-Плевен" за ремонтен комплект на апаратите но за лош късмет момчетата ме препратиха до "Мото-Крафт".Уж специализиран магазин за форд а са такива педе***ти там че като влеза, червата ми се свиват от яд и злоба.Последно ходих там за машинка на централното и тоя ми вика 260лв
-Извинявам се,мислех че сте магазин за авто части а не златарско ателие! Обърнах се,една лека псувня и си заминах.Остави че продавам само НАЙ-НЕПРОДАВАЕМИТЕ марки части ми и цените са като на маркови.Ще пратя някой приятел утре (днес де) да провери дали имат и колко пари са и това мисля да е ремонта ми за петък-събота и дано НЕ и неделя.Мислех така и така свалям апарата да забия и едни накладки "Ferodo-TRW" но още се колебая дали да ги сменям щом има бая живот в тях!Аз малко съм перфекционист и държа всичко по колата ми да е от качественото по-качествено
-Извинявам се,мислех че сте магазин за авто части а не златарско ателие! Обърнах се,една лека псувня и си заминах.Остави че продавам само НАЙ-НЕПРОДАВАЕМИТЕ марки части ми и цените са като на маркови.Ще пратя някой приятел утре (днес де) да провери дали имат и колко пари са и това мисля да е ремонта ми за петък-събота и дано НЕ и неделя.Мислех така и така свалям апарата да забия и едни накладки "Ferodo-TRW" но още се колебая дали да ги сменям щом има бая живот в тях!Аз малко съм перфекционист и държа всичко по колата ми да е от качественото по-качествено
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
23.02.2012 Започнах ремонта като свалих апарата барабар с челюста дето държи накладките.При свалянето на водача дето е звезда гледам как е залепнала губичката и маншончето се къса лекичко лекичко ма т'ва късане беше неизбежно и го прежалих.Откачих апарата и гледам буталцето с една кафеникажа линия на 1-2 мм от там до кадето си беше заседнало.За к'во ми трябваше да си правя усталък да помпя с помпата че да изкарам буталцето Измих го с бензин (е*ах мамата на маншона и се набръчка като гасеница) намазах го с малко гресчица от тая на каренцата и а да влезе....ма не влезе Изпотих се ма няма слагане така, без да махнеш маншона и Опръстена.Маншончето не знам дали беше лепено с хелметекс но от раждата беше хванал по яка спойка.Аз вече се претисних много,29лв беше комплекта в Мотор Крафт а те вече не работят.Един маншон вече замина,покупката е неизбежна Махнах всички гуми и маншони,почистих апарата и челюста с телената четка (ама яко и яко Спрей),грунд и бойца.Дето се вика цялосто рециклиране Тръкнах малко и накладките с раш пилата пък в понеделник ще кажа има ли резултат!
Не знам само как да източа всичката спирачна течност че да си налея нова DOT4 не знам старата ква е пък нали не е хубаво да се мешат?!Тя и без това тази почто е изтекла Запуших дупката на болта с един кабел и я вдигнах на горе ма тя си капи и капи...има си налягане явно и за това,незнам и аз?!? :Д
П.П. Ето и за какво ви говоря....http://prikachi.com/images.php?images/256/5914256o.jpg Препоръчвам ви този спрей,верно скъпичък е но за ражда на 10 години много много много добре се справя
http://prikachi.com/images.php?images/265/5914265G.jpg
25.02.2012 Купувам ремонтния комплект но се оказва с 2мм по-голям от стария.Говоря само за маншона на буталото.Връщам го в магазина и отивам до мотор крафт.Давам пак 29лв и взимам апсолютно същия комплект.Отивам при майстора и пак не става.Връщам се в магазина на мотор крафт който аз "много обичам" и единия от магазинерите иска да ми скача на бой?!?!Намачкал съм маншона и не може да върна.Това са 30лв забога!Скарах им се малко а единия излезе зад бюрото и вече беше готов да се бие с мен.Да ма не знаеше че съм оборудван с 40 квадрата КАБЕЛ и много бързо се отказа след като му казах да си седне на дупето Както и да е,обиколих всички магазини и на всякаде вътрешния диаметър на маншона е Ф54 а външния е 64мм.Моя апарат външния е 62.Този маншон не може да влезе.Изнервих се и си отивам в мазичката на спокойствие да помисля.Рекох да го мачкам и да ги згъна пък после като влезе да го разпъна с клещите.Квото и да стане аз съм го платил и пари няма да видя.Така го набих че стана само на парчета и опръстени Запалих една цигара да помисля и сякаш Бог ми наби шамар!!! Гледам апарата ми тя металната част на маншона е вътре?!!? Ето каде са тия 2мм.Да ама новия маншон вече не става за нищо та тичай до Euro07 за друг комплект.Поне за тоя от Еврото ще дам 15 а не 29лв както в мотор крафта и остатака от комплекта ще рециклирам другия апарат или по-точно само водача.
Севетвам всички млади ентосиасти като мен да не се заемат с неща който не са правили щото ученето излиза скъпо
Не знам само как да източа всичката спирачна течност че да си налея нова DOT4 не знам старата ква е пък нали не е хубаво да се мешат?!Тя и без това тази почто е изтекла Запуших дупката на болта с един кабел и я вдигнах на горе ма тя си капи и капи...има си налягане явно и за това,незнам и аз?!? :Д
П.П. Ето и за какво ви говоря....http://prikachi.com/images.php?images/256/5914256o.jpg Препоръчвам ви този спрей,верно скъпичък е но за ражда на 10 години много много много добре се справя
http://prikachi.com/images.php?images/265/5914265G.jpg
25.02.2012 Купувам ремонтния комплект но се оказва с 2мм по-голям от стария.Говоря само за маншона на буталото.Връщам го в магазина и отивам до мотор крафт.Давам пак 29лв и взимам апсолютно същия комплект.Отивам при майстора и пак не става.Връщам се в магазина на мотор крафт който аз "много обичам" и единия от магазинерите иска да ми скача на бой?!?!Намачкал съм маншона и не може да върна.Това са 30лв забога!Скарах им се малко а единия излезе зад бюрото и вече беше готов да се бие с мен.Да ма не знаеше че съм оборудван с 40 квадрата КАБЕЛ и много бързо се отказа след като му казах да си седне на дупето Както и да е,обиколих всички магазини и на всякаде вътрешния диаметър на маншона е Ф54 а външния е 64мм.Моя апарат външния е 62.Този маншон не може да влезе.Изнервих се и си отивам в мазичката на спокойствие да помисля.Рекох да го мачкам и да ги згъна пък после като влезе да го разпъна с клещите.Квото и да стане аз съм го платил и пари няма да видя.Така го набих че стана само на парчета и опръстени Запалих една цигара да помисля и сякаш Бог ми наби шамар!!! Гледам апарата ми тя металната част на маншона е вътре?!!? Ето каде са тия 2мм.Да ама новия маншон вече не става за нищо та тичай до Euro07 за друг комплект.Поне за тоя от Еврото ще дам 15 а не 29лв както в мотор крафта и остатака от комплекта ще рециклирам другия апарат или по-точно само водача.
Севетвам всички млади ентосиасти като мен да не се заемат с неща който не са правили щото ученето излиза скъпо
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
КОЛЕГИ-ПОМАГАЙТЕ.Смених и рециклирах всичко от тази страна но проблема ми НЕ се реши.Сега накладката даже жули повече в диска и бая ми загравя колелото.Давайте решения моля ви се, че накрая мисля да купя от "ромите" един апарат за 30лв и да видя ще се реши ли проблема ми ?!
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Не разбрах дали си сменил спирачния маркуч и дали челата на буталото и на цилиндъра си ги минал с финна шкурка ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Не съм търкал по челото на буталото защото то беше перфектно.Имаше само една ръждива линия там до където беше запекъл големия маншон на буталцето.Не съм търкал и по цилиндара,защото това щеше да ми е най-голяма грешка.То вътре нали си има каналчета и фаска за да може да се обезвъздушава цилиндърчето,за първи път чувам някой да го търка и него?!?!essex написа:Не разбрах дали си сменил спирачния маркуч и дали челата на буталото и на цилиндъра си ги минал с финна шкурка ?
Маркучите не сам ги барал защото след като рециклирах апаратите и смених всички гумички,маншони и водачи по тях буталцето почна да се движи като по учебник.Промих спирачната система с едно казанче спирачна течност.Излезе много смрад от тях но никаде не видях да излизат груби или едри частици.Гумения маркуч от апаратите до металната тръбичка не изглеждаше стар или напукан а и като разбрах се се сменят зор се разколебах
Интерестното беше че след като си рециклирах проблемния апарат проблема спря за 20км?!На 21-я километър пак почна да пипа диска.Тая седмица мисля да сменя накладките.Мислех,мислех и стигнах до мисълта че може и накладките да правят проблем защото са много тъпо измислени.Тия ламаринки на тях не играят особенно голяма роля,да не кажа никва Още при обезвъздушаването забелязах че като ми натиснат спирачката,външната накладка потъна бая в челюстите
Твоя съвет към мен е да сменя маркуча...така ли?Тази седмица мисля да сменя и накладките и ако проблема не се реши ще пробвам и с маркучите,но мисля че не е от там проблема!?
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Накладките свободно ли играят в леглата си като ги сложиш в апаратите? Аз не мисля, че накладката трябва да се отлепва тотално и видимо от диска след отпускане на спирачката.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Ами аз почистих челюстите и ги боядисах.Накладките влизаха плътно в тях.Но и ролята на ламаринките е това,да контрулират колко на вътре влизат.Лятото ми е залепвала накладката за диска и излиза от челюстите Абе кофти инженериopex написа:Накладките свободно ли играят в леглата си като ги сложиш в апаратите?
И аз така си мисля но защо пък така да вие???opex написа:Аз не мисля, че накладката трябва да се отлепва тотално и видимо от диска след отпускане на спирачката.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
Хайде и аз да ти кажа - и според мен е маркуч . Особено щом като покараш и се почва.
Понякога се разлага отвътре (отвън може да изглежда здрав и ок) и става като клапанче - пуска течност в едната посока лесно, а в другата малко по-трудно (лееекичко задържа спирачката), много по-трудно или хич . Би трябвало в студено време да е по-изразен проблема - удървя се гумата малко или много.
Понякога се разлага отвътре (отвън може да изглежда здрав и ок) и става като клапанче - пуска течност в едната посока лесно, а в другата малко по-трудно (лееекичко задържа спирачката), много по-трудно или хич . Би трябвало в студено време да е по-изразен проблема - удървя се гумата малко или много.
- Lusy
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
- Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?
OK.Говорим за гумените маркучи нали?Ще се разтърся малко и ще видя да намеря от армираните.Ще ги сменя и тях пък тогава да видим,дано да се реши проблема?!carrot написа:Хайде и аз да ти кажа - и според мен е маркуч . Особено щом като покараш и се почва.
Понякога се разлага отвътре (отвън може да изглежда здрав и ок) и става като клапанче - пуска течност в едната посока лесно, а в другата малко по-трудно (лееекичко задържа спирачката), много по-трудно или хич . Би трябвало в студено време да е по-изразен проблема - удървя се гумата малко или много.
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта