Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от S_C » 19 фев 2013, 01:28

Маркуч може да ти направи каква ли не мизерия.Разлага се отвътре и понякога действа точно като клапан.Апаратът се пълни, но никаква течност не може да се върне обратно и ...накладката задържа.
Това за набожния и цапнатия беше майтап,естествно.Но корозията не е.Металните тръбички гният.Не на всички коли де...но специално тези на Форд не са върха на качеството и гният.Резултатът от това е,че точно при смяна на маркуч, най-малкото огъване на металната тръбичка може да я скъса.Там просто внимавайте, ползвайте качествен инструмент и не пестете от спрея за развиване на клеясали гайки.В повечето случаи това е напълно достатъчно за да се избегнат изненади.
Косер съм ги отписал като място за купуване на отговорни части още преди 5 години.Но в някои случаи са идеалните доставчици на всичко...например ако смяташ да продаваш колата....:)))
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 20 фев 2013, 01:00

Колега,това с маркучетата не ми се струва че е моят проблем.Пак ти казвам че накладката пипа много леко диска и то само на завой.Аз това не мога да си обесня като апарата е хванат за диска а диска за главината и шеншела.Те пък са абсолютно неподвижни спрямо апарата.Защо да скърца замо на завой?!?!!Никаква логика,ама никаква логика няма в това.Гледах за крив диск,гледах за луфт на апарата...Не не не и не?!?!За това и реших да пусна една тема,пък дано някой колега за лош късмет да е имал подобен проблем.Проверих днеска в "Елит Кар-Плевен" за ремонтен комплект на апаратите но за лош късмет момчетата ме препратиха до "Мото-Крафт".Уж специализиран магазин за форд а са такива педе***ти там че като влеза, червата ми се свиват от яд и злоба.Последно ходих там за машинка на централното и тоя ми вика 260лв *banned*
-Извинявам се,мислех че сте магазин за авто части а не златарско ателие! Обърнах се,една лека псувня и си заминах.Остави че продавам само НАЙ-НЕПРОДАВАЕМИТЕ марки части ми и цените са като на маркови.Ще пратя някой приятел утре (днес де) да провери дали имат и колко пари са и това мисля да е ремонта ми за петък-събота и дано НЕ и неделя.Мислех така и така свалям апарата да забия и едни накладки "Ferodo-TRW" но още се колебая дали да ги сменям щом има бая живот в тях!Аз малко съм перфекционист и държа всичко по колата ми да е от качественото по-качествено *fe*
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 23 фев 2013, 22:25

23.02.2012 :lol: Започнах ремонта като свалих апарата барабар с челюста дето държи накладките.При свалянето на водача дето е звезда гледам как е залепнала губичката и маншончето се къса :? лекичко лекичко ма т'ва късане беше неизбежно и го прежалих.Откачих апарата и гледам буталцето с една кафеникажа линия на 1-2 мм от там до кадето си беше заседнало.За к'во ми трябваше да си правя усталък да помпя с помпата че да изкарам буталцето :lol: Измих го с бензин (е*ах мамата на маншона и се набръчка като гасеница) намазах го с малко гресчица от тая на каренцата и а да влезе....ма не влезе :lol: Изпотих се ма няма слагане така, без да махнеш маншона и Опръстена.Маншончето не знам дали беше лепено с хелметекс но от раждата беше хванал по яка спойка.Аз вече се претисних много,29лв беше комплекта в Мотор Крафт а те вече не работят.Един маншон вече замина,покупката е неизбежна :lol: Махнах всички гуми и маншони,почистих апарата и челюста с телената четка (ама яко и яко Спрей),грунд и бойца.Дето се вика цялосто рециклиране :lol: Тръкнах малко и накладките с раш пилата пък в понеделник ще кажа има ли резултат!
Не знам само как да източа всичката спирачна течност че да си налея нова DOT4 не знам старата ква е пък нали не е хубаво да се мешат?!Тя и без това тази почто е изтекла :lol: Запуших дупката на болта с един кабел и я вдигнах на горе ма тя си капи и капи...има си налягане явно и за това,незнам и аз?!? :Д

П.П. Ето и за какво ви говоря....http://prikachi.com/images.php?images/256/5914256o.jpg Препоръчвам ви този спрей,верно скъпичък е но за ражда на 10 години много много много добре се справя :lol:
http://prikachi.com/images.php?images/265/5914265G.jpg

25.02.2012 Купувам ремонтния комплект но се оказва с 2мм по-голям от стария.Говоря само за маншона на буталото.Връщам го в магазина и отивам до мотор крафт.Давам пак 29лв и взимам апсолютно същия комплект.Отивам при майстора и пак не става.Връщам се в магазина на мотор крафт който аз "много обичам" и единия от магазинерите иска да ми скача на бой?!?!Намачкал съм маншона и не може да върна.Това са 30лв забога!Скарах им се малко а единия излезе зад бюрото и вече беше готов да се бие с мен.Да ма не знаеше че съм оборудван с 40 квадрата КАБЕЛ и много бързо се отказа след като му казах да си седне на дупето :lol: Както и да е,обиколих всички магазини и на всякаде вътрешния диаметър на маншона е Ф54 а външния е 64мм.Моя апарат външния е 62.Този маншон не може да влезе.Изнервих се и си отивам в мазичката на спокойствие да помисля.Рекох да го мачкам и да ги згъна пък после като влезе да го разпъна с клещите.Квото и да стане аз съм го платил и пари няма да видя.Така го набих че стана само на парчета и опръстени :lol: Запалих една цигара да помисля и сякаш Бог ми наби шамар!!! *idea3* Гледам апарата ми тя металната част на маншона е вътре?!!? *0123405* Ето каде са тия 2мм.Да ама новия маншон вече не става за нищо та тичай до Euro07 за друг комплект.Поне за тоя от Еврото ще дам 15 а не 29лв както в мотор крафта и остатака от комплекта ще рециклирам другия апарат или по-точно само водача.

Севетвам всички млади ентосиасти като мен да не се заемат с неща който не са правили щото ученето излиза скъпо :wink:
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 12 мар 2013, 10:35

КОЛЕГИ-ПОМАГАЙТЕ.Смених и рециклирах всичко от тази страна но проблема ми НЕ се реши.Сега накладката даже жули повече в диска и бая ми загравя колелото.Давайте решения моля ви се, че накрая мисля да купя от "ромите" един апарат за 30лв и да видя ще се реши ли проблема ми ?!
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от essex » 12 мар 2013, 20:51

Не разбрах дали си сменил спирачния маркуч и дали челата на буталото и на цилиндъра си ги минал с финна шкурка ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 13 мар 2013, 09:24

essex написа:Не разбрах дали си сменил спирачния маркуч и дали челата на буталото и на цилиндъра си ги минал с финна шкурка ?
Не съм търкал по челото на буталото защото то беше перфектно.Имаше само една ръждива линия там до където беше запекъл големия маншон на буталцето.Не съм търкал и по цилиндара,защото това щеше да ми е най-голяма грешка.То вътре нали си има каналчета и фаска за да може да се обезвъздушава цилиндърчето,за първи път чувам някой да го търка и него?!?!
Маркучите не сам ги барал защото след като рециклирах апаратите и смених всички гумички,маншони и водачи по тях буталцето почна да се движи като по учебник.Промих спирачната система с едно казанче спирачна течност.Излезе много смрад от тях но никаде не видях да излизат груби или едри частици.Гумения маркуч от апаратите до металната тръбичка не изглеждаше стар или напукан а и като разбрах се се сменят зор се разколебах :(
Интерестното беше че след като си рециклирах проблемния апарат проблема спря за 20км?!На 21-я километър пак почна да пипа диска.Тая седмица мисля да сменя накладките.Мислех,мислех и стигнах до мисълта че може и накладките да правят проблем защото са много тъпо измислени.Тия ламаринки на тях не играят особенно голяма роля,да не кажа никва :lol: Още при обезвъздушаването забелязах че като ми натиснат спирачката,външната накладка потъна бая в челюстите :roll:
Твоя съвет към мен е да сменя маркуча...така ли?Тази седмица мисля да сменя и накладките и ако проблема не се реши ще пробвам и с маркучите,но мисля че не е от там проблема!?
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от opex » 13 мар 2013, 15:46

Накладките свободно ли играят в леглата си като ги сложиш в апаратите? Аз не мисля, че накладката трябва да се отлепва тотално и видимо от диска след отпускане на спирачката.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 13 мар 2013, 21:01

opex написа:Накладките свободно ли играят в леглата си като ги сложиш в апаратите?
Ами аз почистих челюстите и ги боядисах.Накладките влизаха плътно в тях.Но и ролята на ламаринките е това,да контрулират колко на вътре влизат.Лятото ми е залепвала накладката за диска и излиза от челюстите :lol: Абе кофти инженери :shock:
opex написа:Аз не мисля, че накладката трябва да се отлепва тотално и видимо от диска след отпускане на спирачката.
И аз така си мисля но защо пък така да вие???
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от carrot » 14 мар 2013, 12:20

Хайде и аз да ти кажа - и според мен е маркуч :D:. Особено щом като покараш и се почва.
Понякога се разлага отвътре (отвън може да изглежда здрав и ок) и става като клапанче - пуска течност в едната посока лесно, а в другата малко по-трудно (лееекичко задържа спирачката), много по-трудно или хич :D: . Би трябвало в студено време да е по-изразен проблема - удървя се гумата малко или много.

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Лепнала накладка-Проблемен апарат?

Мнение от Lusy » 15 мар 2013, 00:15

carrot написа:Хайде и аз да ти кажа - и според мен е маркуч :D:. Особено щом като покараш и се почва.
Понякога се разлага отвътре (отвън може да изглежда здрав и ок) и става като клапанче - пуска течност в едната посока лесно, а в другата малко по-трудно (лееекичко задържа спирачката), много по-трудно или хич :D: . Би трябвало в студено време да е по-изразен проблема - удървя се гумата малко или много.
OK.Говорим за гумените маркучи нали?Ще се разтърся малко и ще видя да намеря от армираните.Ще ги сменя и тях пък тогава да видим,дано да се реши проблема?!
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта