Страница 1 от 1

Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 08:18
от hristov008
Колеги, предлагам в тази тема всеки да сподели впечатленията си от здравината на ходовата част на Форд Фокус. Как бихте я определили като цяло ( много здрава, слаба)? Скъпа ли е според вас поддръжката и ремонтите по ходовата част на вашите автомобили?

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 09:28
от Eastbourne
Здрава, надеждна и не много скъпа. Едва ли някой ще каже нещо различно

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 11:25
от antipower
От две години (20 000 км общо) карам Фокус МК1 и да чукна на дърво, не съм барал нищо по ходовата част.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 11:49
от Doin
Страшно стабилна и безпроблемна! А когато се налага подмяна, частите са на съвсем прилични цени.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 15:21
от Miri4
Doin написа:Страшно стабилна и безпроблемна! А когато се налага подмяна, частите са на съвсем прилични цени.
Не съм много съгласен.Скоро се наложи да сменям долните рамена на задното окачване /80 лв/ но ми искаха 150 лв за работа защото няма развиване на болтовете. Само рязане. Да не говорим за цената на другите рамена от задното окачване.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 20:08
от Besniq
Не съм имал кола с по здраво окачване !

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 29 май 2015, 20:57
от Doin
Miri4 написа:... но ми искаха 150 лв за работа защото няма развиване на болтовете. Само рязане...
Колата ми колега, е с две години по-стара от твоята, но преди месец мина на реглаж на задница е не съм имал никакви проблеми, не дай Боже да се стига до рязане! Това, че си намерил майстори дето да ти искат майка си за ремонт не прави колата скъпа за поддръжка!

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 31 май 2015, 15:23
от Miri4
Doin написа: Това, че си намерил майстори дето да ти искат майка си за ремонт не прави колата скъпа за поддръжка!
Колега обиколих поне 10 сервиза и това беше най-малката сума която ми искаха да сменят два малки носача.Накрая си купих едно "Зеге"
и си свърших сам работата. Наистина става само с рязане.Всичко е като заварено. Сега си имам инструмент и ми излезе 3 пъти по евтино и съм сигурен ,че съм го направил по-добре от ония мърлячи по сервизите. Това е по нашите сервизи.....

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 31 май 2015, 16:40
от m-kata
Наскоро и аз не успях да си развия болтовете на задните носачи и стигнах до сервиз. Взеха ми 40 лева за труд общо и за двете страни, като смениха тампоните, не целите носачи. Отделно аз им занесох тампоните, бях си ги приготвил предварително, но тези 150 лв. си звучат страшно...

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 31 май 2015, 20:59
от Lancer
Колега, напиши какви тампони си сменил и откъде ги намери, че ще е полезно за повечето колеги тук.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 31 май 2015, 22:36
от m-kata
ОК, но нека да е утре, че сега съм на работа и от тел-а ми е криво да пиша.

Така, смениха ми тампоните на горен и долен носач, горна и долна напречна щанга, на задна ос, кой както му е по-лесно да ме разбере. Самите тампони открих тук:

http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1865

http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1866

Дано да съм бил полезен.

Изображение
Изображение
Изображение

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 01 юни 2015, 23:58
от paci
Когато купих Фиестата тя имаше кошмарно поведение в завои.
Налях солидна сума пари на неподходящо място за части и работа и колата се държеше все така ужасно.
Хвърляше опори, амортисьор нов замина ...
Както и да е :) Имал дал дето се вика :) Е после вече нямах и ми дойде акъла :D:
Намериха се подходящите хора и колата се оправи за малко пари.

На един колега сина му караше Фокус МК1 дизел.
Един ден разбрах, че го е продал. защото се е метнал с 40 в канафката и му казали, че Фордовете са си така.
Оплаквал се е от пътното поведение ама аре де ... майстори.
Момчето се уплашило и продало колата.

Та, зависи на какви майстори ще попаднеш!

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 02 юни 2015, 17:20
от dragonn2
Е са ако говориме за родната действителност.... има калпави майстори, има лоши пътища, има пътища дето направо ги НЕМА и т.н. Требе да караш танк за да немаш проблем с окачването на 100%.
Фокуса от първа генерация е световно признан, че има здрава ходова част, добро поведение на пътя, стабилност и устойчивост. Теоретично всичко е възможно.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 10 юни 2015, 21:06
от Lancer
m-kata написа:ОК, но нека да е утре, че сега съм на работа и от тел-а ми е криво да пиша.

Така, смениха ми тампоните на горен и долен носач, горна и долна напречна щанга, на задна ос, кой както му е по-лесно да ме разбере. Самите тампони открих тук:

http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1865

http://quattro-bg.com/index.php?route=p ... ct_id=1866

Дано да съм бил полезен.
Хубава информация, ако се ориентирам правилно са необходими 4 бр. от единия и 4 броя от другия вид?

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 11 юни 2015, 06:31
от m-kata
Да, правилно си разбрал.

Re: Впечатления от ходовата част на Фокус МК1

Публикувано: 12 юни 2015, 02:32
от opex
Не че не са информативни последните постове, но малко се разводни темата.
Окачването на мк1 фокуса е всепризнато не само като здраво, а и по-важното - като стабилност и комфорт, което обикновено са обратно пропорционални характеристики. И е по-добро от фокус мк2 според голям брой хора.
п.п. ако ще се купува кола - вземете си бензин и го газифицирайте...