Страница 1 от 2
Трак трак
Публикувано: 23 ное 2015, 01:40
от KZNex
Привет отново колеги!
Имам 1 въпросче,сменях нуждаещ се от смяна обтегач на пистов ремък на Мондеото 04 ми понеже колата на полусъесинител тракаше от ремъка и при стационарно положение с и без климатик цвилеше. Шума го няма,ролките са сменени 2 3 месеца преди ремъка и са читави но споделиха механиците че и ремъка трябва да се сменя. Не е толкова скъп като консуматив де но искам да питам за 1 2 мнения.
На полусъединител тракането продължава,преди беше от обтегача не опъваше на полу.и вибрираше и тракаше,реших че сега ще е изчезнало но уви.
Дали е от ремъка тоя звук или нещо др?
Re: Трак трак
Публикувано: 23 ное 2015, 08:36
от ЯЛТА
Ако не се лъжа, колата трябва да е с демпферен съединител, и щом чуваш звуци при натиснат на полусъединител педал, работата е ясна, че ще имаш проблем за 1-2000 лв.
Re: Трак трак
Публикувано: 23 ное 2015, 14:04
от KZNex
Лошо думаш,колега

Не може ли да е просто от ремъка. Преди просто,вибрираше заради смяната на оборотите по време на полусъед.и скапания обтегач и се гънеше,виждах го

Към майсторите пък ха дано малкия дявол
Re: Трак трак
Публикувано: 23 ное 2015, 14:16
от MapTo_D
Потърси във форума, имаше тема, в която много добре беше обяснено от друг колега, точно тоя възел при мондео е капризен и всичко трябва да се заменя с оригинални части.
Re: Трак трак
Публикувано: 23 ное 2015, 14:35
от ЯЛТА
KZNex написа:Лошо думаш,колега

Не може ли да е просто от ремъка.
Еми има теми във форума, но общо взето няма как да те боли главата, пък да си мажеш с мехлем кракът- и да ти мине.
Като погледнеш логично каква е връзката между ремък и съединител, след като ти трака на полу-натиснат съединител...............
Re: Трак трак
Публикувано: 24 ное 2015, 14:06
от Любо
добре де, то се чува откъде трака. Ремъка и обтегача, с демпферната шайба са от едната страна на двигателя, а съединителя е от другата. Хвани някой да слуша на отворен капак и ще локализирате откъде трака. За безопасност може да вдигнеш ръчната...
Re: Трак трак
Публикувано: 25 ное 2015, 06:48
от KZNex
Живот и здраве други ден ще се види. Ще споделя резултата. Мерси за съвета.
Re: Трак трак
Публикувано: 01 дек 2015, 06:22
от KZNex
Даааам...трск трак от съединителя...по силната част идваше от заден горивен тампон скъсан. Но след смяната и пресестиращ звук се оказа съеденител...
Казаха че има варянт само съеденител комплект/около 500-600/ или и махаловик,който е на същата цена...абе общо взето 2 заплати няма да ми стигнат. И то компл.съеденител можело и да е с някаква шайба ли кво беше ама можело и обикновен да е и като се свали ще се види. Не знаеха кое понеже като чукнаха рамата в системата за части там им излезе няколко варянта...кофтииии
Освен очевидния и скъп метод за поправка на проблема има ли някакъв алтернативен варянт.
Съвет нещо?
Др.което е дали има живот в такова му състояние? Леко тракане без да буксуват скорости или нещо подобно като се появява звук само ако колата потегля само на полусъед.ако дам газ малко изчезва.
Обясниха ми че има нещо лагер ли кво който явно се е олабил или нещо и има свободно движение и тракането идело от там уж.
Посъветвайте ме колеги
Мерси много
Re: Трак трак
Публикувано: 04 дек 2015, 13:22
от KZNex
Другото което искам да попитам е какви са признаците,че съеденителя ще откаже...механика ми разправя,че преди да сдаде багажа нещо буксували скоростите...ала бала...също така ако има някакви пенизи да удължа неизбежното или по евтин варянт за ремонт и идеи.
Мерси
Re: Трак трак
Публикувано: 04 дек 2015, 14:13
от ЯЛТА
Скоростите не боксуват, боксува съединителя. Като опънеш ръчната и включиш на втора скорост, и се опиташ да тръгнеш- колата загасне ли, значи е добре. А когато боксува почти не може да загасне.
Re: Трак трак
Публикувано: 04 дек 2015, 18:06
от KZNex
Аха...т.е 1 вид е показател колко е зле положението ли?
А някакви идей за ремонт,освен очевидната...ако някой зне нещо и може да сподели,моля

Re: Трак трак
Публикувано: 04 дек 2015, 19:04
от MapTo_D
Така и така ще се сменя - ако не те дразни това, че трака си карай докато започне да буксува съединителя...примерно. Друг евентуално 'по-евтин' вариант е да смениш комплект съединител + лагер помпа + маховик, но не двумасов, а плътен, има налични такива китове, които се продават, има и колеги из форума, които са монтирали на мондео такива и над 30к километра караха безпроблемно.
Re: Трак трак
Публикувано: 05 дек 2015, 01:23
от KZNex
Ами тракането не че не ми пречи просто е там и освен него др.проблеми нямам реално и просто в такова му състояние ми беше любопитно даши има живот още в него.
В ebay комплект съеденител с махаловик излзиа към 180 паунда за моя модел...а в БГ излиза доста повече...добра идея ли ще е ако пробвам така?
Което колегата каза за 2ра и ръчна го пробвах и директно изгаснах....надявам се добро вещае тва нещо.
А колегата за по евтиния вариант можеш ли да ми дефенираш евтин понеже като съм разгледал из бг сайтове комплект съед.излзиа по 500 600 лв а махаловика отделно е кажи речи също толкова...което си е мн
Re: Трак трак
Публикувано: 05 дек 2015, 19:04
от Ghost_Rider
Проблема ти е в маховика-счупени или омекнали пружини.
Re: Трак трак
Публикувано: 06 дек 2015, 15:58
от KZNex
Само маховик смяна не е много идеино нали? По-добре всичко,че да няма др.проблеми после?
Re: Трак трак
Публикувано: 06 дек 2015, 18:11
от Ghost_Rider
По прицип е по-добре да се смени целия комплект,но като се разглоби и се види състоянието на феродовия и притискателния диск ще се прецени как да се процедира.Друг е въпроса дали продават само маховик.
Re: Трак трак
Публикувано: 07 дек 2015, 15:41
от KZNex

ок явно ще се прави цяла подмяна...
А в ибей има комплект маховик със съеденител за 190 паунда....добра ли е идеята да си внеса и да си сменя. Смисъл нови са има за модела и уж вс точно.
Re: Трак трак
Публикувано: 07 дек 2015, 22:52
от MapTo_D
А какъв точно е модела, щото това 2.0 абсолютно нищо не говори!? 190 паунда е съмнително ниско, според мен това ще е кит за преминаване от двумасов с какъвто си в момента с едномасов маховик...
Re: Трак трак
Публикувано: 08 дек 2015, 10:27
от KZNex
Re: Трак трак
Публикувано: 08 дек 2015, 13:20
от MapTo_D
Да, тоя кит е точно за преминаване от двумасов /демпферен/ към едномасов маховик. Няма лошо, повече няма да ти се налага да го сменяш, както казах, има колеги с мондео /само дето мисля, че беше tddi/, които преминаха от демпфер към обикновен и си караха безгрижно. Нямам идея дали някой с комън рейл го е правил, ако е нека се включи и каже как се държи автомобила, съединителя, трансмисията и т.н...