Тип амортисьори
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 08 ное 2015, 18:08
- Модел на автомобила: ford fiesta 1995,klimatik,lpg,s veriga,predno,s kareta
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Тип амортисьори
Здравейте колеги.Казвам се Евгени Кушлев от Пловдив..КОлата ми е фиеста,двигател Зетек,1.3,Агу,климатик,63 коня,20 април 1995 та година първа регистрация.Какви са предните амортисьори-маслени или газови.Или и двата типа могат да се изплолзват.За задните на колата знам 4е в момента са маслени.Мога ли пред блока у нас да сменя предни амортисьори и как става?Трябва ли да се използват скоби или щипки за свиване на пружината?Знам само 4е има две гайки,едната е на купето,другата под нея и ве4е тя захваща гуменото уплътнение.Да уто4нчя.Амортисьорите не са напълно износени.Единия си е 4итав,а другия като го напомпя малко и сприра да подска4а нагоре.На десен завой и в дупка,колата отскача малко встрани и вляво,но само с по висока скорост.Задните ми са здрави.И самото подска4ане е минимално...тоест след второто напомпване или при втората малка дупка вси4ко си е окей.Да,вероятно се е започнало"раждането"малко по малко на предните амортисьори,но като гледам фиестата на съседа,която е като лодка..
Нямам проблеми с управлението защото не съм състезател и на дупките-по бавно..Пружините не са омекнали и са 4итави.тоест на легнали полицаи и с двама души без багаж могаи бързо да мина без да задере предница.Комшията има същата фиеста.НЕговите амортисьори подска4ат и 4етирите и колата му вози като лодка в бурно море на по висока скорост.Та от неговата ходова 4аст и пружини съдя за моите амортисьор и пружини и моите в сравнение с неговите са в много.....на4ален стадий на износване .Да попитам и още нещо.Има ли тази кола имобиллайзер и ако има,къде се намира?Ключовете ми са обикновенни,без чип.Къде,в коя част на колата се намира зумера или плафона за забравени фарове?.Работи си нормално този плафон за фаровете,просто се интересувам къде е
Нямам проблеми с управлението защото не съм състезател и на дупките-по бавно..Пружините не са омекнали и са 4итави.тоест на легнали полицаи и с двама души без багаж могаи бързо да мина без да задере предница.Комшията има същата фиеста.НЕговите амортисьори подска4ат и 4етирите и колата му вози като лодка в бурно море на по висока скорост.Та от неговата ходова 4аст и пружини съдя за моите амортисьор и пружини и моите в сравнение с неговите са в много.....на4ален стадий на износване .Да попитам и още нещо.Има ли тази кола имобиллайзер и ако има,къде се намира?Ключовете ми са обикновенни,без чип.Къде,в коя част на колата се намира зумера или плафона за забравени фарове?.Работи си нормално този плафон за фаровете,просто се интересувам къде е
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
Колега, с няколко думи:
Трябват ти скоби за пружини.
Трябват ти стойки или трупчета за колата.
Потенциално може да се наложи да свалиш амортисьорите с пружините и да ги закараш в гумаджийница, да ти отвият гайките отгоре.
Доста неща по тази операция може да не се случат по план, трябва ти човек с опит и инструменти.
Успех!
Трябват ти скоби за пружини.
Трябват ти стойки или трупчета за колата.
Потенциално може да се наложи да свалиш амортисьорите с пружините и да ги закараш в гумаджийница, да ти отвият гайките отгоре.
Доста неща по тази операция може да не се случат по план, трябва ти човек с опит и инструменти.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 08 ное 2015, 18:08
- Модел на автомобила: ford fiesta 1995,klimatik,lpg,s veriga,predno,s kareta
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
Мерси,когато амортисьорите изпуснат на 100 % ,и колата стане като лодката на комшийската фиеста,ще пиша какви са резултатите от сервиза и майстора.За сега занасянето е много малко вляво ако попадне изпусналия ляв амортисьор в дупка на десен завой.Той е изпуснал но малко.Пък и аз ремонтирам нещо когато напълно умре или се развали тотално
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
На мен ми се вижда безсмислено.
Аз разсъждавам така, вариантите са 2:
1. Тая кола ще я карам още - значи отивам, сменям ги и си карам с кеф.
2. Тая кола е на доизживяване - значи не барам нищо и карам до последно. Като се счупи - нова.
Аз разсъждавам така, вариантите са 2:
1. Тая кола ще я карам още - значи отивам, сменям ги и си карам с кеф.
2. Тая кола е на доизживяване - значи не барам нищо и карам до последно. Като се счупи - нова.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
Амортисьорите струват повече от колата ....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
А живота много повече от амортисьорите.
Това е пряко свързано с безопасността и смятам, че е от нещата при което компромиса е недопустим. Не може да знаеш на следващия завой дали ще има дупка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
Ако трябва да сменяш амортисьори на тая кола, вземи си газови. Разликата с всякакви маслени е от земята до небето в полза на газовите. Имат един голям недостатък за наши условия-изпуснат ли, изпускат тотал, веднага. И нямаш амртисьор. Масления може да изкара хиляди километри след като е започнал лееекичко да изпуска и ще спре да работи едва когато си изхвърли всичката течност. Каквото и да сложиш, при нормална експлоатация, ресурсът му ще надхвърли с няколко пъти остатъчния живот на абсолютно всичко друго по колата. Т.е. някакви рециклирани маслени също са ти вариант.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тип амортисьори
Ето какво направих аз за моята подобна "кочина". https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... yb#p565161
Единият беше тотално изпуснал, другият също се оказа, макар че не му личеше външно. Наложи се и смяна на маншони или както се казват едни гумени гофрета да не се прашат.Според стенда задните били газови, но са ги сложили в Германия преди да купя колата оттам.
Според мен си плати на майстор, не си заслужава упражнението.
Единият беше тотално изпуснал, другият също се оказа, макар че не му личеше външно. Наложи се и смяна на маншони или както се казват едни гумени гофрета да не се прашат.Според стенда задните били газови, но са ги сложили в Германия преди да купя колата оттам.
Според мен си плати на майстор, не си заслужава упражнението.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта