Накрайник вътрешен за Фиеста - ремонтира ли се ???

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
dioxid
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 дек 2006, 14:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 карбуратор '89
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Накрайник вътрешен за Фиеста - ремонтира ли се ???

Мнение от dioxid » 12 апр 2007, 15:31

Здравейте !
Може ли някой да ми помогне (сподели опит) относно накрайника откъм кормилната рейка (скрития в маншона) сменя ли се или ремонт на рейката.На моя фиестак явно е износен и тропа кофти.

P.S.:Сигурен съм че луфта е в тази част , но нямам идея каква е конструкцията.Няма хидравлика.

Предварително благодаря на всички отзовали се.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 апр 2007, 18:33

По вероятно е да са се е износила втулката на рейката. Представлява пластмасов пръстен и се намира в десния край на рейката. Друга причина за тропане е увеличен луфт между зъбното колело и рейката, луфта се регулира но има една пластмасова капачка на резба с която се натяга, та тази капачка почти винаги се разрушава при опит да се развие или завие и трябва да се прибегне до услугите на стругар, който да направи тапата от алуминий. Шарнирите са навити към зъбната рейка могат да се развият и да се сменят(ремонтират).

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Накрайник вътрешен за Фиеста - ремонтира ли се ???

Мнение от paci » 12 апр 2007, 22:12

Сменявал съм на стария Ескорт лява тя е късата.
Връзката към рейката е "шарнирна", така я знам. Като шарнирен болт, сещаш се ще си го обясниш ... ябълка, али-бали :) Е те там си се разклопва като шарнирен болт. От другата страна е накрайника.
Е за тази щанга ти говоря ако се ориентираш начи е тя.
10-12 лв. ли я купувах.
Не съм чувал да се ремонтира.
Ако е нещо друго съжалявам, че съм те подвел.

dioxid
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 дек 2006, 14:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 карбуратор '89
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Мнение от dioxid » 13 апр 2007, 09:21

Много ви благодаря за отговорите.
Явно не е толкова сложно (и скъпо) , е сега в събота ще я оправя , че да не направи по-голяма беля. :)

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 13 апр 2007, 10:55

Накрайника се сменя, (дълъг кормилен накрайник - 15-20 лв). Като се разтропа...звучи доста...зловещо :). Смяната е лесна, но после иска реглаж.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта