Страница 1 от 2

Колеги Помагайте че ме хвана страх да карам

Публикувано: 25 апр 2007, 22:43
от fto13
Вижте това как ми се е счупило , кажете какво е , къде да го оправя и така ... ?

http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=2702484" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Колеги Помагайте че ме хвана страх да карам

Публикувано: 25 апр 2007, 22:46
от valboy
fto13 написа:Вижте това как ми се е счупило , кажете какво е , къде да го оправя и така ... ?

http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=2702484" onclick="window.open(this.href);return false;
Линка не отваря нищо освен сайта snimka.bg, не си посочил правилно адреса!
Когато пускате линкове пробвайте дали отварят каквото трябва!
:wink:

Публикувано: 25 апр 2007, 23:07
от fto13
Пробвах , отваря си го !

Публикувано: 25 апр 2007, 23:09
от tata1971
отваря трънки

Публикувано: 25 апр 2007, 23:20
от fto13
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=126836" onclick="window.open(this.href);return false;

Я вижте сега

Публикувано: 25 апр 2007, 23:43
от venom4o
това не е ли стабилизиращата щанга ?смисъл някога е било?

Публикувано: 25 апр 2007, 23:54
от Gate
Да и на мене на тва ми мяза(не съм запознат с тва окачване)ма кат гледам биалетката баш тва е,бягай до моргата за друга :D ,то дрифта иска жертви се пак :wink:

Публикувано: 26 апр 2007, 00:30
от chains
Наистина така като гледам е стабилизатора и доколкото си спомням от приятели точно там се чупи често при ескортите/орионите!

Съветвам те да не я караш много така - то принципно може, но реално не - на някой завой и бабуна си направо в канавката /просто колата става неуправляема/!

Купи се нова, че ако вземеш от морга вероятно няма да изкара дълго, а разходите за труд са си пари /точно тази част според колеги с Ескорти е слабост и е желателно да се купува нова ориг./ , а и все пак с окачването шега не бива!

Публикувано: 26 апр 2007, 05:56
от paci
Баф маа му :shock:
Това изотпреде е снимано ?
Тази щанга отпред минава начи ?
Що ми ми се струва, че не е цяла (от колело до колело) а се хваща някъде чрез тампон в купето. Което ще рече че не му трябва нова щанга а там ухото и тампона да възстанови.
Нещо не видях счупване и затова така си мисля, а ме мързи да ровя окачването в Микроката сега.
Ей и верно фнимавай с дрифтовете щото верно и други за споделяли, че са брали ядове с тези щанги. Бе ти пак си дрифтирай но ги гледай тия неща :)

Публикувано: 26 апр 2007, 08:55
от venom4o
paci написа:Баф маа му :shock:
Ей и верно фнимавай с дрифтовете щото верно и други за споделяли, че са брали ядове с тези щанги.
На сиерите това също е слабо място .. в тампоните на стабилизиращата щанга.. Най вероятно някой колега с Сиерка може да се е пооплакъл...

Публикувано: 26 апр 2007, 10:08
от Dundee
Счупена е стабилизиращата щанга. Тук някой май беше писал за заваряване, ама не съм сигурен.
Брат ми има една резервна за орион. Ако искаш мога да го питам за колко я дава.

Публикувано: 26 апр 2007, 10:23
от aaleks
paci написа:Баф маа му :shock: ...............
Тази щанга отпред минава начи ?
Що ми ми се струва, че не е цяла (от колело до колело) а се хваща някъде чрез тампон в купето. .........
Не съм 100% сигурен, ама логиката сочи друго.
Не минава от пред а отзад, не е на части а е цяла, бая е крива и затова като се сменя ще се пуска "магарето" надолу. За или против нова щанга - зависи от цената, май има тънка и дебела /2-3 мм разлика/. Не се препоръчва заварка.
Другото колегите са го казали точно!
Успех!

Публикувано: 26 апр 2007, 10:31
от Dundee
Минава отзад, цяла е и е доста нагъната.

Публикувано: 26 апр 2007, 10:49
от ewgeny
Абе това нещо не трябва ли да е цяло? Аааааааа. Мноо лошо! Никво заваряване! Директно ново. Тая щанга помага на шарнирните болтове да не се късат. Ако някъде с висока скорост набиеш кюстеци, и тва чудо пак се откъсне, даже и от Форд не могат да предположат какво следва.
А за сиерките - наще са назад, и са цели, и са по-дебели. Инъче верно, често тампоните се сдухват. Най-вече след първата смяна - нали знаете, оригинални ама внесени от турция. :evil:

Публикувано: 26 апр 2007, 15:06
от fto13
Мерси на всички , спирам го от движение , докато не отиде на доктор.

Публикувано: 26 апр 2007, 17:20
от paci
aaleks написа: май има тънка и дебела /2-3 мм разлика/.
По-дебелите не са ли за дизел ?
Ако иска да сложи по-дебела дали ще съвпадне захващането?
В смисъл тампони, али-бали ... :)
А ако сложи по дебела и тя издържи и изпердаши нещо друго което ще се окаже още по-фатално ?

Публикувано: 26 апр 2007, 17:56
от ewgeny
Няма да стане по-дебела според мен. Как ще влезе в носача? Пък скобите към купето са по размер.

Публикувано: 26 апр 2007, 22:44
от HACKO
Най интересното е, че на всички Ескорти се чупят от това място(включително и на моя е счупена оттам). Една от възможните причини за натоварване на щангата и последващо счупване са омекнали предни пружини. Смяната и е доста кофти работа.

Публикувано: 27 апр 2007, 01:04
от fto13
Да и според мене са за смяна пружините , много е почнала да кляка милата , преди време доста по бързо влизах в завоите сега вече огледалата опират в земята

Публикувано: 27 апр 2007, 10:50
от fto13
А за какви пари говорим някой може ли да каже ?