въпрос за акумулатор
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Зерко,една десета е максималния заряден ток при зареждане на акумулаторите а не с който трябва да се зареждат по принцип!Както има домашни зарядни устройства -мойто зарежда 3 ампера -с различен заряден ток,така и различни алтернатори ,но те зареждат и 44 и 144ач акумулатори -разликата е само във времето!Алтернатора е пресметнат да покрива електрическите разходи по колата така че колкото ток се черпи той би трябвало да го възтанови ,какво общо има че капацитета на батерията е по-голям
Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 авг 2007, 19:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ба ли мааму, може би времето за зареждане на по големия акумулатор е повече и колата трябва да работи повече за да се възстановят загубите при стартирането на моторите. Иначе кво пречи на всички коли да наслагат големи акумулатори вместо 44 по 65 та даже и 70 ампера. Явно има нещо щом производителя в книжката казва да се спазват тези норми. Верно че едини и същи алтернатори се монтират и на малки и на големи мотори и съответно зареждат различно големи акумулатори, но мисля че тока на заряда ще е различен при 1.4 мотор и при 2.0.borko 30 написа:Зерко,една десета е максималния заряден ток при зареждане на акумулаторите а не с който трябва да се зареждат по принцип!Както има домашни зарядни устройства -мойто зарежда 3 ампера -с различен заряден ток,така и различни алтернатори ,но те зареждат и 44 и 144ач акумулатори -разликата е само във времето!Алтернатора е пресметнат да покрива електрическите разходи по колата така че колкото ток се черпи той би трябвало да го възтанови ,какво общо има че капацитета на батерията е по-голям
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 авг 2007, 19:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Много те гони нервата нещо, ако си обърнал внимание на моите постове в тази тема никъде не провокирам никои за да реагираш така, просто търся смислен отговор на въпроса трябва или не да се спазва указанието на производителя. И се надявах че заедно с тебе или друг колега ще се стигне до някои извод. Ма на теб понеже много ти разбира глават и се отнасяш повърхностно към нещата, без да си напрегнеш мозъка малко да помислиш и явно не ставаш за събеседник те оставям на мира да си разсъждаваш като голфаджияborko 30 написа:Ми сложи си тогава на джиесема батерия 1000000Мач и ще си рахат!Няма да ти е удобно с такъв акумулатор налиТука някои хора май въобще не разбират за кво става въпрос!Повече няма да коментирам по подобни теми!А кво пречи на всички да слагат двулитрови мотори ,А?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе Борко си ги разбира тия неща и може би го е написал ама ние не го разбираме.
Аз си сложих 44Ah
1-во щото толкоз пари имах
2-ро защото ако правилно разчитам Autodata там дават шокиращитe (според горните постове) 35Ah за моята.
Като го купих нищо не казаха.
Обаче трябваше да ида след 10 дена да видят как се държи, да направят проверка на зарядния ток и да дозаверят гаранцията.
На проверката казаха че презарежда със стойност 14,2 на средни обороти (~3000) и че този акумулатор е малък за този двигател. Което ще рече, че ако има проблем няма ми уважат гаранцията.
Завериха я де!
Пълни глупости според мен ама кво да се прави купих го вече.
Дано да нямам ядове.
Тва са ГЕРГУШКИ в Плевен. Официялен вносител ли кви са там дистрибутори на ИСКРА за Плевен.
След тази постановка не мисля да ги препоръчвам да си купувате акумулатори от тях.
Аз си сложих 44Ah
1-во щото толкоз пари имах
2-ро защото ако правилно разчитам Autodata там дават шокиращитe (според горните постове) 35Ah за моята.
Като го купих нищо не казаха.
Обаче трябваше да ида след 10 дена да видят как се държи, да направят проверка на зарядния ток и да дозаверят гаранцията.
На проверката казаха че презарежда със стойност 14,2 на средни обороти (~3000) и че този акумулатор е малък за този двигател. Което ще рече, че ако има проблем няма ми уважат гаранцията.
Завериха я де!
Пълни глупости според мен ама кво да се прави купих го вече.
Дано да нямам ядове.
Тва са ГЕРГУШКИ в Плевен. Официялен вносител ли кви са там дистрибутори на ИСКРА за Плевен.
След тази постановка не мисля да ги препоръчвам да си купувате акумулатори от тях.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 авг 2007, 19:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ами колега за твое щастие официалния вносител на EXIDE също е от Плевен фирма ДИДИ94 маи беше, верно по скъпи са нещата но пък качеството е доказано, така че щом Искра те ядосват с формалности вече знам къде ще купиш другия пътpaci написа:Абе Борко си ги разбира тия неща и може би го е написал ама ние не го разбираме.
Аз си сложих 44Ah
1-во щото толкоз пари имах
2-ро защото ако правилно разчитам Autodata там дават шокиращитe (според горните постове) 35Ah за моята.
Като го купих нищо не казаха.
Обаче трябваше да ида след 10 дена да видят как се държи, да направят проверка на зарядния ток и да дозаверят гаранцията.
На проверката казаха че презарежда със стойност 14,2 на средни обороти (~3000) и че този акумулатор е малък за този двигател. Което ще рече, че ако има проблем няма ми уважат гаранцията.
Завериха я де!
Пълни глупости според мен ама кво да се прави купих го вече.
Дано да нямам ядове.
Тва са ГЕРГУШКИ в Плевен. Официялен вносител ли кви са там дистрибутори на ИСКРА за Плевен.
След тази постановка не мисля да ги препоръчвам да си купувате акумулатори от тях.


-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Безусловно спазване на каквито и чиито да са указания...това по принцип звучи зловещо примиренски и дисциплинирано!!! А в конкретния случай ми звучи като отричане на всякакви афтърмаркетни подобрения, тунинги и пр. Щом завода така е пуснал колата, да не пипаме нищо по нея, така ли?zerko написа:...трябва или не да се спазва указанието на производителя...
Същото, което им пречи да сложат големи гуми и джанти, големи двигатели, големи купета и големи компютри - нарича се ценаzerko написа:...Иначе кво пречи на всички коли да наслагат големи акумулатори...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Зерко ,как ще се нервя бе човек!Нали форума е за да си помагаме а не за да се караме ,я!Имах в предвид че тази тема за акумулатора е не знам коя поред вече и се задават едни и същи въпроси и аз все се обяснявам с едни и същи доводи и аргументи !Като питаш слушай какво ти казват хората!Аз като питам нещо за моята кола слушам какво ми пишат хората и не се заяждам с тях!Не ти пречи на колата по-големия по капацитет акумулатор -напротив!
Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 авг 2007, 19:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
borko 30 написа:Зерко ,как ще се нервя бе човек!Нали форума е за да си помагаме а не за да се караме ,я!Имах в предвид че тази тема за акумулатора е не знам коя поред вече и се задават едни и същи въпроси и аз все се обяснявам с едни и същи доводи и аргументи !Като питаш слушай какво ти казват хората!Аз като питам нещо за моята кола слушам какво ми пишат хората и не се заяждам с тях!Не ти пречи на колата по-големия по капацитет акумулатор -напротив!



- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
колеги, аз искам друго да споделя.Имал съм случаи с акум. с голям стартов ток,когато ги изпробвам на натоварваща вилка ми дават пак 12 волта,докато на другите пада на 10 волта.Интересното е , че когато се зареждат първите/колата е запалена/ампеража не пада под 15 ампера и волтажа не се дига над 13.5,докато на другите с увеличение на волтажа -14.2 ампеража пада на около 5.Имал ли е някой такъв случай и моля да сподели
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Няма да подбуждам спора наново ,но според мен не се слагат по големи акумулатори защото са по скъпи и е ненужно.. На дизела защо е 100 ампера ? Защото има компресия 30 Атмосфери .. иска се сила да се развърти .. Моя защо трябва да бъде 62 Ампера? Защото мотора ми е 2.0 .. Буталата диаметъра е по 9 см.. При на паци колата мотора се развърта по лесно от моя.. За това на него му трябват 44 Ампера.. А това ,че не може да се зареди по големия акумулатор.. Брейй тоз моя 100 амперов докато правих ремонтите но мотора сигурно 2 Км съм изминал на стартер и като запалеше и работеше 20 минути се зареждаше .. проблеми няма.. докато не стана на 4 години и не издуха де.. Са събирам за нов-- скоро ще мятам касичката прасе като посъбера 100лева...
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Веномчо тоз път май не си в час и не си схванал за кво става въпрос,А!Големия капацитет винаги има смисъл!Веномчо що не гледаш у вас телевизор 12 инчов а гледаш21примерно ,А!На малкия какво по-различно виждаш!
А,и да спомена че те май точно след като купих моя акумулатор се дигнаха цените ,така че който иска да купи моята кола за под 1000лв да се ощипе първо щото сънува
1300лв твърдо 
А,и да спомена че те май точно след като купих моя акумулатор се дигнаха цените ,така че който иска да купи моята кола за под 1000лв да се ощипе първо щото сънува


Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 20 май 2007, 16:10
- Модел на автомобила: ford mondeo '93 2000 16V Ghia
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
проблемче на таблото на ford mondeo 2000 ghia
Значи честно да жи кажа има едни светлинки на таблото които направо ми бодат очите .КЛЮЧ и СПИРАЧКИ . Смених накатките на всички гуми ,но............ ТЕ ПАК СА ТАМ
ПОМОЩ
P.S. Незнам дали е тук мястото изжинете
ПОМОЩ
P.S. Незнам дали е тук мястото изжинете
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта