недостатъчно напрежение на горвната помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
gareti
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
Местоположение: silistra
Status: Извън линия

недостатъчно напрежение на горвната помпа

Мнение от gareti » 19 дек 2007, 13:35

форд 2.4 120 коня при диагностика ми откреха недостатъчно напрежение на горвната помпа майстора ми кажа че трябва да се препрограмира компа къде да направя това предварително ви благодаря !

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 19 дек 2007, 18:21

Опитай и при друг майстор. Компа може би управлява релето на помпата, но той едва ли може да променя напрежението, подавано към помпата.
Ако пък държиш да ти пипат компа-оригинален и актуален софтуер имат май само в МП. Личното ми мнение е, че то е като мозъчна операция - гаранция никой не ти дава :)
Според статистиката в 95% от случаите, проблемът е в четките или арматурата. Дори едни "уморени" пружини нарушават добрия контакт между четките и арматурата, съпротивлението нараства и бла бла...сещаш се... трудно палене, неравномерна работа и пр. и пр. Гадното е, че налягането и дебитът на помпата, при мерене на място са си напълно нормални.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

gareti
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
Местоположение: silistra
Status: Извън линия

благодаря

Мнение от gareti » 20 дек 2007, 09:04

благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: благодаря

Мнение от Атанас » 20 дек 2007, 11:03

gareti написа:благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
Така както го описваш прилича на изгорели свещи... Не си ли ги мерил?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 дек 2007, 11:50

Вероятно пак съм недоразбрал нещо... Ти говориш за горивонагнетателна помпа, а аз си бая за бензиновата помпа :D
Драсни на Ваклин, мисля, че е наясно с ГНП.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

gareti
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
Местоположение: silistra
Status: Извън линия

благодаря

Мнение от gareti » 21 дек 2007, 08:09

благодаря за съветите. свещите не съм ги мерил защото първо както казах съм малко на вие с дизела и второ мисля че са доста забутани и трябва да се смъкнат доста възли. може ли да се замерят без да се смъкват. не ми се ходи при румъннски майстори

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 21 дек 2007, 08:37

Могат да се премерят без да се свалят, но вероятността да се сбърка е голяма. Освен това, е възможно свещта да не е изгоряла, а електрода да е "стопен" - все едно изгоряла...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта