недостатъчно напрежение на горвната помпа
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
- Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
- Местоположение: silistra
- Status: Извън линия
недостатъчно напрежение на горвната помпа
форд 2.4 120 коня при диагностика ми откреха недостатъчно напрежение на горвната помпа майстора ми кажа че трябва да се препрограмира компа къде да направя това предварително ви благодаря !
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Опитай и при друг майстор. Компа може би управлява релето на помпата, но той едва ли може да променя напрежението, подавано към помпата.
Ако пък държиш да ти пипат компа-оригинален и актуален софтуер имат май само в МП. Личното ми мнение е, че то е като мозъчна операция - гаранция никой не ти дава
Според статистиката в 95% от случаите, проблемът е в четките или арматурата. Дори едни "уморени" пружини нарушават добрия контакт между четките и арматурата, съпротивлението нараства и бла бла...сещаш се... трудно палене, неравномерна работа и пр. и пр. Гадното е, че налягането и дебитът на помпата, при мерене на място са си напълно нормални.
Ако пък държиш да ти пипат компа-оригинален и актуален софтуер имат май само в МП. Личното ми мнение е, че то е като мозъчна операция - гаранция никой не ти дава

Според статистиката в 95% от случаите, проблемът е в четките или арматурата. Дори едни "уморени" пружини нарушават добрия контакт между четките и арматурата, съпротивлението нараства и бла бла...сещаш се... трудно палене, неравномерна работа и пр. и пр. Гадното е, че налягането и дебитът на помпата, при мерене на място са си напълно нормални.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
- Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
- Местоположение: silistra
- Status: Извън линия
благодаря
благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: благодаря
Така както го описваш прилича на изгорели свещи... Не си ли ги мерил?gareti написа:благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 дек 2007, 11:45
- Модел на автомобила: транзит 2,4 di 2003 г.
- Местоположение: silistra
- Status: Извън линия
благодаря
благодаря за съветите. свещите не съм ги мерил защото първо както казах съм малко на вие с дизела и второ мисля че са доста забутани и трябва да се смъкнат доста възли. може ли да се замерят без да се смъкват. не ми се ходи при румъннски майстори
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта