какъв акомулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

какъв акомулатор

Мнение от beni barzia » 16 ное 2005, 17:16

пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 16 ное 2005, 21:27

Незнам, но от 55 до 65 Ah ще ти върши отлична работа :) .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 16 ное 2005, 21:36

аз кат я купих беше 44 ама кат забрайш фаровете 10мин да работят приизгасен ДВГ и си слушаш музика - няма палене после трябва да търсиш някой да ти дава ток
купих си 65 и нямам проблем
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 17 ное 2005, 04:46

Като я взех Сиерата беше с някакъв стар предполагам акумулатор и незнайно защо реших да слушам музика и да си играя с ел. стъклата половин час и на другата сутрин цък цък и нищо :lol:
Казаха ми да взема по-мощен и сложих нов 72 Ah... от тогава няма никакъв проблем.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 17 ное 2005, 09:44

пробваи от комбаина :lol: , Ха-Ха-Ха
П.П.жалко за амортисйорите :wink:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 17 ное 2005, 09:57

Като стана дума за акумулатори имам Искра 72Ам/ч с повишен стартов ток-(преди беше дизелова каручката) и вчера като ми се наложи да мина локалното на Цариградско "аварийно" вместо да я бутам излязох почти до кръговото на стартер без никави проблеми :lol:
Малко странно ме гледаха хората наокло :shock:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: какъв акомулатор

Мнение от kEFi » 17 ное 2005, 11:00

beni barzia написа:пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби
Заводски е с 44 ампера. Слушал съм музика много дълго, на отворени врати (свети осветл.на купето), стоял съм дълго на къси (докато пия кафе примерно), придвижвал съм се само на стартер (като ми отказа запалването) при което я мъчех сутрин и вечер и....акумулатора си работеше добре (и още работи). Така, че ако се изтощава за 30-на минути имаме наличие на проблем - оттечка, нагорял контакт, свръх консумация......

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: какъв акомулатор

Мнение от racer11 » 17 ное 2005, 13:00

kEFi написа:
beni barzia написа:пичове кажете колко Ah е оригиналният акомулатор на ескорт96г.-1,6 16V-комби
Заводски е с 44 ампера. Слушал съм музика много дълго, на отворени врати (свети осветл.на купето), стоял съм дълго на къси (докато пия кафе примерно), придвижвал съм се само на стартер (като ми отказа запалването) при което я мъчех сутрин и вечер и....акумулатора си работеше добре (и още работи). Така, че ако се изтощава за 30-на минути имаме наличие на проблем - оттечка, нагорял контакт, свръх консумация......
....стар/фалшиф акумулатор...

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 04 яну 2008, 15:22

Темата е бая стара, но за да не отварям нова ще си задам въпроса тук.
Някой знае ли какъв трябва да е акомулатора за моята количка (ескорт, 1.8 ТД с кулерче, 90 кончета) по спецификация. Разглеждах подробно книжката, ама нищо не намерих.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vargala81 » 04 яну 2008, 16:27

мисля че щом е дизел поне 72 а иначе може и 65 ама зимата ако нее в гараж може да имаш ядове

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 04 яну 2008, 18:28

Колега аз съм с дизелче с такъв двигател и моя е 75 ампера и варти като центрофуга!75 ампера е перфектно
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от BACHEV » 05 яну 2008, 00:05

72

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2421
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ivaylo Georgiev » 05 яну 2008, 18:34

само не си купувай на МОНБАТ!!! аз съм с нов монбат купен на 20 октомври 2006 г. и сега втора зима и по4на да върти глухо и едва едва и днес при - 8-10 навън изобщо не можа да завърти достатъчно силно, че да запали! добре че един приятел се отзова с кабели- както ги сложих кабелите, запали от четвърт. а мислех досега, че не пали от раз, защото нещо я студена нафта я свещи я друг проблем и се чудех на кой сервиз да я карам и какво да и гледат....а то къде бил ключа от палатката- тъпите български т. нар. акумулатори, които не могатр да изкарат и две зими. бесен съм и съм решил да дам 260 - 300 лева за един хубав бош или варта от новите и да забравя за ядове при палене на студено
8) :twisted:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 яну 2008, 18:48

Ненам на к'во се нервиш?
Акумулатора обслужваем ли е?
Моя е!
На всеки 3 месеца някъде си го свалям и го проверявам.
И въпреки това скоро го усетих, че не е добре. Свалих го проверих го и се нуждаеше от заряд. Заредих го и от тогава не е имало ядове. Сега не я карам редовно от 21-ви миналата година. Оня ден я припалих, окопах се и я зарязах, стоя 3 дена и днес си запали перфектно.
Ако караш на къси разстояния а и сега на фарове, акумулатора не смогва да си набави отдадения ток. За това е хубаво да си ги проверявате от време на време.
Още ме гони параноята мен че съм попаднал на калпава бройка (Искра) та затва викам те нахокам и тебе да ти мине дано :)

Миналата година тва време купуван *00147*

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2421
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ivaylo Georgiev » 05 яну 2008, 19:38

ако това, че не съм го свалял от април месец и не съм го проверявал е грешка- дааааа, съгрешил съм :(
ама все пак е почти нов ебаси нали затова човек дава некви пари поне 2 години да не го мислиш а след това го понаглеждай
от април досега съм минал 9 хиляди километра, но последните месец два я карам рядко и предимно из софия- може пък наистина да му е дошло повечко...въпреки че не би трябвало все пак това му е работа да си стои там на пост и да не се чувствам длъжен да я паля през ден за да знам че няма да ме изостави когато ми трябва
може би съм краен малко (щото съм още бесен ;) ), но утре ще го сваля и заредя и ОБСЛУЖА пък да видим
ако и след това ми свие некъФ номер...

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 яну 2008, 19:42

Ivailo_ Georgiev написа:ако това, че не съм го свалял от април месец и не съм го проверявал е грешка- дааааа, съгрешил съм :(
ама все пак е почти нов *ЦЕНЗУРИРАНО* нали затова човек дава некви пари поне 2 години да не го мислиш ...
Нали се сещаш лятото си беше топличко ако е намалял електролита кво става :roll:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта