Ресет на компа EEC IV ?!?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Ресет на компа EEC IV ?!?

Мнение от NikiNew » 04 яну 2008, 19:33

Предвид настоящите метеорологични условия и с оглед намаляване разхода на гориво, както и уравновесяване на оборотите в рамките на нормалните, дали не следва EEC IV да се рестартира ?!?
Достатъчно ли е да се разсъедини и съедини отново "минуса" на акомулатора или трябва и буксата към компа съответно да се превключи ?

И в последващите 8-10 км. пробег на различни скорости и предавки, нежелателно ли е да се спира или изключва двигателя за определен момент ???

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ресет на компа EEC IV ?!?

Мнение от cocoff » 04 яну 2008, 21:28

NikiNew написа:Предвид настоящите метеорологични условия и с оглед намаляване разхода на гориво, както и уравновесяване на оборотите в рамките на нормалните, дали не следва EEC IV да се рестартира ?!?
Много е писано във форума. Личното ми мнение е, че не е нужно ресетване поради изброените причини. ECU-то е юзърфрендли машинка. Представяш ли си в един сервиз след всеки ремонт механиците да изпълняват сложните ритуали по "обучаване" :) Или да обясняват на собственика в какви режими и колко време да си кара колата... Оня ще смени марката веднага :D
Иначе из мрежата има десетки схеми на "обучение", а резултатът е същия ако просто се качиш и караш :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
зуница
потребител
потребител
Мнения: 200
Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

ресет на компа

Мнение от зуница » 04 яну 2008, 21:47

Колега,във ''FORD MONDEO"на Етцолд е описан начина на пускане на компа.Правил съм го успешо.След откачане на |-| на акумулатора изчаквам 15 минути за да съм сигурен ,че кондензаторите в компа са се разредили и RAM-а е изтрит.
Прикачени файлове
Монтаж на акумулатор.tif
(48.17 KБ) Свален 165 пъти

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 яну 2008, 00:04

Няма никакво значение какви са метеорологичните условия, като се взема под внимание процедурата за обучение.
Просто се чака повече докато загрее двигателя, а от там нататък на него му е все едно дали е -20 или +20 градуса. Той си е в нормална температура.

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ресет на компа

Мнение от NikiNew » 05 яну 2008, 11:44

...След откачане на |-| на акумулатора изчаквам 15 минути за да съм сигурен ,че кондензаторите в компа са се разредили и RAM-а е изтрит.
Мерси, това ме интересуваше.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ресет на компа

Мнение от cocoff » 06 яну 2008, 13:49

зуница написа:Колега,във ''FORD MONDEO"на Етцолд е описан начина на пускане на компа.
И ако го направиш по друг начин, какво става. Колата не върви ли? :)
За 1 година 3 пъти съм ресетвал и винаги се качвам и карам. Нито чакам да загрее, нито други режими. Върви си без грешка.
едит/пиаф/:Чак до там, да знам кое поколение ми е ЕКУ-то, не съм го докарал :D Ми да каже някой с четворка, какво става ако не го ресетнеш според книгите. Псува ли, какво... :)
Последна промяна от cocoff на 06 яну 2008, 20:00, променено общо 3 пъти.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ресет на компа

Мнение от paci » 06 яну 2008, 19:45

cocoff написа: Върви си без грешка.
И при мен е така!
Обаче забелязал си, че се пита за ЕЕС 4 а твойто е 5-ти номер ? :)

Потребителски аватар
зуница
потребител
потребител
Мнения: 200
Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от зуница » 06 яну 2008, 20:26

Преди "обучението" по "книга" работата на студен двигател ,след запалване беше неравномерна.Получавах и инцидентни ограничения на оборотите в зоната м/у 3000-4000 об/мин. Сега работи по"книга". Ако няма проблем никой не търси решение!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта