Странен проблем с паленето на Мондео 97г. 1.8 Zetec
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 авг 2005, 16:36
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Странен проблем с паленето на Мондео 97г. 1.8 Zetec
Здравейте,
имам Мондео 1997, 1.8 Zetec 116 к.с. Днес през деня си го карах без проблемно, после спрях за около 30 мин. и като реших да тръгна изгасна изведнъж, без да кюфка и да подскача, направо си изгасна
Иначе стартера си върти без проблеми, има ток в акумулатори, днес налях и бензин, така че и това не е.
Прилича ми на проблем с тока (тъй като колата не кюфка), гледах бушоните и релетата под предния капак, но ми изглеждаха ОК. Немога да проверя дали има ток на свещите, понже нямам кой да ми завърти стартера, а и нямам ключ за сшещи, но предполагам, че няма.
Мисля, че алармата има имобилазер (има един бутон на дистанционното, който като го натисна спира помпата в резервоара) но бензиновата помпа в резервоара си работи, чува се "Бззззззт" като дам на контакт
Дайте идеи какъв може да е проблема?
Може ли да ми кажете къде се намират предпазителите на бензиновите помпи за да го проверя?
Незнам какво друго може да бъде? Тая кола има ли бубина или нещо подобно което може да е изгоряло?
Мерси предварително!
имам Мондео 1997, 1.8 Zetec 116 к.с. Днес през деня си го карах без проблемно, после спрях за около 30 мин. и като реших да тръгна изгасна изведнъж, без да кюфка и да подскача, направо си изгасна

Иначе стартера си върти без проблеми, има ток в акумулатори, днес налях и бензин, така че и това не е.
Прилича ми на проблем с тока (тъй като колата не кюфка), гледах бушоните и релетата под предния капак, но ми изглеждаха ОК. Немога да проверя дали има ток на свещите, понже нямам кой да ми завърти стартера, а и нямам ключ за сшещи, но предполагам, че няма.
Мисля, че алармата има имобилазер (има един бутон на дистанционното, който като го натисна спира помпата в резервоара) но бензиновата помпа в резервоара си работи, чува се "Бззззззт" като дам на контакт

Дайте идеи какъв може да е проблема?
Може ли да ми кажете къде се намират предпазителите на бензиновите помпи за да го проверя?
Незнам какво друго може да бъде? Тая кола има ли бубина или нещо подобно което може да е изгоряло?
Мерси предварително!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колегата има впредид да го откачиш клемите за 5-10 минути, после да ги закачиш и да пробваш. Така се изтриват евентуални грешки от паметта на кмпютъра.mrdds написа:пробвай като за начало с откачване на акумулатора,и после ще помислим пак.
П.П. Пояснявам, защото забелязах, че berder има само 1 мнениено пък е регистриран одавна и вероятно не е редовен посетител...
berder, кабели и свещи сменял ли си някога на това Мондео? Бубина има, но е много малко вероятно да е от нея.
Последна промяна от Любо на 11 яну 2008, 16:31, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 авг 2005, 16:36
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Добре тичам да пробвам и като се върна ще ви кажа. Ще видя също и дали имам бутон за защита долу в ляво и дали е изкочилЛюбо написа:Колегата има впредид да го откачиш клемите за 5-10 минути, после да ги закачиш и да пробваш. Така се изтриват евентуални грешки от паметта на кмпютъра.mrdds написа:пробвай като за начало с откачване на акумулатора,и после ще помислим пак.
П.П. Пояснявам, защото забелязах, че berder е от скоро във форума...

Хм, вдигам кабелите на свещите и гледам, че всичко плува в масло! Мисля, че затова не пали, може би гарнитурата е заминала, сега ще сляза с работните дрехи да подсуша свещите и ще видя дали ще я запаля

Ами доста се постарах да ги позаичистя, колкото е възможно, но нищо... Все още не пали

- libra
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При прочитането на първият пост щях да тръгна да ти пиша моята история, после прочетох и по-надолу.berder написа:Хм, вдигам кабелите на свещите и гледам, че всичко плува в масло! Мисля, че затова не пали, може би гарнитурата е заминала, сега ще сляза с работните дрехи да подсуша свещите и ще видя дали ще я запаля
Та... Лятото на вилата полях с маркуча двигателя, че беше прашен. Уж подсуших после всичко. Минах към 600 км за около два дни, след което тръгнах на море, но на магистралата усетих че прекъсна и изгуби мощност. След като изключих от скорост - загасна. Направих два опита за палене, но неуспешни и реших да не я мъча и извиках СБА (много полезно членство), и ме закараха в МП Пловдив.
Оказа се, че има вода в лулите на свещите...
Вземи някакъв спрей обезмаслител и почисти хубаво всички лули. Ако не стане, вземи кабелите на някой колега за проба
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта