Стрелката за температурата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Стрелката за температурата

Мнение от venom4o » 21 яну 2008, 18:43

Прави си каквото иска.. най крайното положение във което стига е средата.. а понякога си отива най долу се 1 колата не е на контакт .. Какво да правя.. датчика се намира до делкото близо извадих буксата му и я напръсках със меглио.. След това избърсах и датчика.. Но ефект няма.. Датчика ли е за смяна или проблема е от таблото? Знам ,че на фордовете това им е слабо място този прибор....

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 21 яну 2008, 18:46

Как буксата с Меглио. С контактен спрей трябва. Меглиото е някъде ако има нещо омаслено да изчистиш. Не е за ел. контакти.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 яну 2008, 18:52

ми то там е омазнено точно за това така го направих

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 яну 2008, 00:35

Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 23 яну 2008, 09:25

venom4o, дай крачетата на буксата на късо и веж дали стрелката ще отиде в червената зона. Ако прибора на таблото е в ред стрелката трябва да сочи прегрял двигател при това окъсяване.
Предлагам ти го, защото това, което си описал в първия пост ми прилича на развален уред на таблото.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 23 яну 2008, 09:42

аааа това и при мен го правеше на модеото още като я купих.Карам карам,и вместо да загрява тя изстива и стрелката подмина и студената зона.С тънка отверка разчовърках крачетата на буксата и за сега няма проблемация.Нещо контактно е.Няма смисъл да сменяш детайли.
.Тези пръскала....зарежи ги,карай по българския начин с ножа,отвеката и чука :twisted: .В този случай ше помогнат.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 яну 2008, 09:42

Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 23 яну 2008, 09:57

venom4o написа:Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...
16лв, и аз ще го сменям и съм взел нов та затов ти казвам :wink: само че странното е че не знам как му се връзва кабела защото от външната страна на датчика има само една резба, няма никакви букси клеми или каквото и да е :?

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 23 яну 2008, 11:38

venom4o написа:Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..
Значи уреда не е единствения проблем. Аз като купих ескорта почти не помръдваше стрелката и направо смених датчика - мисля, че струваше около 10 лв.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 яну 2008, 00:05

женска букса е ... Ще я снимам като имам възможност.. Сега баща ми я кара временно ,че и буса му и колата му не са в ред.. Иначе щом е 16 лева ще го купя... егааго...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 яну 2008, 21:36

такаааа... Почвам да си мисля, че има въздушна възглавница.. парното ми се бъзика и то на моменти.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло.. А когато загрее в нормална работна температура стрелката отива най долу.. Да не би да не стига антифриз ? Всичко си е в нормата.. УЖ.. проверих като съм събирал мотора да не съм прекършил някой маркуч ,че и това съм го правил .. НЕ .. изпарителя и е горещ парното ту духа добре ту не духа.. Кво да я праа тая кола ?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 27 яну 2008, 23:21

venom4o написа:.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло..
Бахмаааму, ти да не си с климатроник?
:idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 яну 2008, 10:31

добре де, аз не разбирам много ама може ли да стане въздушна възглавница. аз мислех че не може и като си сменям антифриза всяка година не му мисля, отварям за малко капачката на разширителния съд и водата "дръпва". доливам пак и така докато спре да го прави :roll:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 яну 2008, 12:06

всичко идва от изпарителя щото е сложен много ТЪПО

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 30 яну 2008, 23:04

Според мен е прекъснато някъде самото кабелче на датчика. Най-често се прекъсва близо до самия датчик. Имах подобен проблем само че моята стрелка стоеше почти винаги в студената зона, а знаех, че не е от термостата. Днес си купих датчик от МП за 48 лв и си го смених сам.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 яну 2008, 09:13

не искам да отварям нова тема, надявам се веном4о няма да се сърди че пиша тук :D та въпроса ми е пак за тоя датчик- взел съм нов и трябва да сваля стария но не става с нищо :shock: предполагам си е оригиналния, запецнал е яко пък и главата му вече е почти кръгла, тоест не може да се захване с ключ. мъчих го с какво ли не- еми не излиза :( а трябва да го махна, дайте идеи

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 31 яну 2008, 16:08

Пръскай със спрей за клеясали болтове и гайки, че иначе :shock:
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 яну 2008, 16:37

еми той не само е клеясал ами и главата вече не може да се захване с ключ :roll:

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 31 яну 2008, 17:12

Странно аз моя го развих с обикновена гидория. Целия датчик влиза в камъка и се развива много лесно е вярно, че въртя по съвсем малко, но не съм имал никакъв проблем. Дори първоначално започнах да го завивам :D. Сега новият също не съм го стягал много, защото е месингов и се опасявях да не превърти резбата. Ще го наблюдавам няклоко дни за евентуални течове и сълзене.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта