Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 21 яну 2008, 18:43
Прави си каквото иска.. най крайното положение във което стига е средата.. а понякога си отива най долу се 1 колата не е на контакт .. Какво да правя.. датчика се намира до делкото близо извадих буксата му и я напръсках със меглио.. След това избърсах и датчика.. Но ефект няма.. Датчика ли е за смяна или проблема е от таблото? Знам ,че на фордовете това им е слабо място този прибор....
-
DigiPro
- потребител

- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от DigiPro » 21 яну 2008, 18:46
Как буксата с Меглио. С контактен спрей трябва. Меглиото е някъде ако има нещо омаслено да изчистиш. Не е за ел. контакти.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 21 яну 2008, 18:52
ми то там е омазнено точно за това така го направих
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 23 яну 2008, 00:35
Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...
-
Любо
- Администратор

- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Любо » 23 яну 2008, 09:25
venom4o, дай крачетата на буксата на късо и веж дали стрелката ще отиде в червената зона. Ако прибора на таблото е в ред стрелката трябва да сочи прегрял двигател при това окъсяване.
Предлагам ти го, защото това, което си описал в първия пост ми прилича на развален уред на таблото.
-
mrdds
- потребител

- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от mrdds » 23 яну 2008, 09:42
аааа това и при мен го правеше на модеото още като я купих.Карам карам,и вместо да загрява тя изстива и стрелката подмина и студената зона.С тънка отверка разчовърках крачетата на буксата и за сега няма проблемация.Нещо контактно е.Няма смисъл да сменяш детайли.
.Тези пръскала....зарежи ги,карай по българския начин с ножа,отвеката и чука

.В този случай ше помогнат.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 23 яну 2008, 09:42
Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..
-
doctordre
- потребител

- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 23 яну 2008, 09:57
venom4o написа:Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...
16лв, и аз ще го сменям и съм взел нов та затов ти казвам

само че странното е че не знам как му се връзва кабела защото от външната страна на датчика има само една резба, няма никакви букси клеми или каквото и да е

-
AX!S
- потребител

- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от AX!S » 23 яну 2008, 11:38
venom4o написа:Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..
Значи уреда не е единствения проблем. Аз като купих ескорта почти не помръдваше стрелката и направо смених датчика - мисля, че струваше около 10 лв.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 24 яну 2008, 00:05
женска букса е ... Ще я снимам като имам възможност.. Сега баща ми я кара временно ,че и буса му и колата му не са в ред.. Иначе щом е 16 лева ще го купя... егааго...
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 27 яну 2008, 21:36
такаааа... Почвам да си мисля, че има въздушна възглавница.. парното ми се бъзика и то на моменти.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло.. А когато загрее в нормална работна температура стрелката отива най долу.. Да не би да не стига антифриз ? Всичко си е в нормата.. УЖ.. проверих като съм събирал мотора да не съм прекършил някой маркуч ,че и това съм го правил .. НЕ .. изпарителя и е горещ парното ту духа добре ту не духа.. Кво да я праа тая кола ?
-
madboy
- Администратор

- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от madboy » 27 яну 2008, 23:21
venom4o написа:.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло..
Бахмаааму, ти да не си с климатроник?

Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
doctordre
- потребител

- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 28 яну 2008, 10:31
добре де, аз не разбирам много ама може ли да стане въздушна възглавница. аз мислех че не може и като си сменям антифриза всяка година не му мисля, отварям за малко капачката на разширителния съд и водата "дръпва". доливам пак и така докато спре да го прави

-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 28 яну 2008, 12:06
всичко идва от изпарителя щото е сложен много ТЪПО
-
trayan
- потребител

- Мнения: 129
- Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
- Местоположение: Русе
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от trayan » 30 яну 2008, 23:04
Според мен е прекъснато някъде самото кабелче на датчика. Най-често се прекъсва близо до самия датчик. Имах подобен проблем само че моята стрелка стоеше почти винаги в студената зона, а знаех, че не е от термостата. Днес си купих датчик от МП за 48 лв и си го смених сам.
-
doctordre
- потребител

- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 31 яну 2008, 09:13
не искам да отварям нова тема, надявам се веном4о няма да се сърди че пиша тук

та въпроса ми е пак за тоя датчик- взел съм нов и трябва да сваля стария но не става с нищо

предполагам си е оригиналния, запецнал е яко пък и главата му вече е почти кръгла, тоест не може да се захване с ключ. мъчих го с какво ли не- еми не излиза

а трябва да го махна, дайте идеи
-
ge4ev
- потребител

- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ge4ev » 31 яну 2008, 16:08
Пръскай със спрей за клеясали болтове и гайки, че иначе

Във FORD-а e комфорда
-
doctordre
- потребител

- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 31 яну 2008, 16:37
еми той не само е клеясал ами и главата вече не може да се захване с ключ

-
trayan
- потребител

- Мнения: 129
- Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
- Местоположение: Русе
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от trayan » 31 яну 2008, 17:12
Странно аз моя го развих с обикновена гидория. Целия датчик влиза в камъка и се развива много лесно е вярно, че въртя по съвсем малко, но не съм имал никакъв проблем. Дори първоначално започнах да го завивам

. Сега новият също не съм го стягал много, защото е месингов и се опасявях да не превърти резбата. Ще го наблюдавам няклоко дни за евентуални течове и сълзене.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта