Проблем с централното

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем с централното

Мнение от Nescafe » 16 фев 2008, 22:41

Така сега ще ви кажа каква аномалия се получава при моята кола.
След като взех колата и след 1-2 дни тръгвам за даскало сутринта към 7 и нещо и цъкам алармата и централното прави "тз-тз" и не отваря. Вкарвам ключа и пак не мога да си отворя. След даскало към 12-1 след като се е позатоплило времето цъкам си алармата и си отварям без проблем. Акомулатора ми е слаб и викам сутрин от студа нещо нема ток сигурно и зареждам акомулатора и на следваща сутрин всичко се повтаря. Слагам друг акомулатор пак не иска да отключи. Интересното обаче е, че когато си работи централното с ключа мога да отключа и заключа а сутрин не мога. Въртя и нищо не става. Викам си сигурно са замръзнали ключалките слагам от оная течност за размразяване и пак не се отключват. Днеска за пример към 1 часа карах и след това в 3 я оставих и реших да ходя на кафе сега към 6 и не можах пак да отворя. За сега изключвам проблем с алармата.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 17 фев 2008, 19:46

Хайде предложете нещо де хора... хайде, че не мога да си карам колата.... :roll: :?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 17 фев 2008, 21:18

повечето посетители на форума почиват събота и неделя ,а пък ти много бързаш-имай търпение ,знам че е гадно да си без кола ,аз самия бях 4 месеца
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 фев 2008, 21:19

Ми освен да свалиш машинките, да ги почистиш и смажеш.
При мен имаше един проблем със шоферската врата.
Като слагаха алармата го установиха и и бяха срязали кабелите.
Бравичката за отваряне от вътрешната страна стоеше леко на вътре и след време се скъса жилото.
Сам си го сменявах и от това което видях е, че някога пак е барано там и жилото не е монтирано правилно на механизма.
След като сглобих всичко (според мен грамотно), вързах кабелите и до ден днешен всичко е 6.
Виж си огледай преходите, там където кабелите преминават от купето към вратата да няма протриване и да прави мизерии.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 17 фев 2008, 21:59

Утре сутринта няма да мога да си отключа 100% и след даскало ще разглабям да видя какво става в тия врати.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта