Проблем с централното
- Nescafe
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
- Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблем с централното
Така сега ще ви кажа каква аномалия се получава при моята кола.
След като взех колата и след 1-2 дни тръгвам за даскало сутринта към 7 и нещо и цъкам алармата и централното прави "тз-тз" и не отваря. Вкарвам ключа и пак не мога да си отворя. След даскало към 12-1 след като се е позатоплило времето цъкам си алармата и си отварям без проблем. Акомулатора ми е слаб и викам сутрин от студа нещо нема ток сигурно и зареждам акомулатора и на следваща сутрин всичко се повтаря. Слагам друг акомулатор пак не иска да отключи. Интересното обаче е, че когато си работи централното с ключа мога да отключа и заключа а сутрин не мога. Въртя и нищо не става. Викам си сигурно са замръзнали ключалките слагам от оная течност за размразяване и пак не се отключват. Днеска за пример към 1 часа карах и след това в 3 я оставих и реших да ходя на кафе сега към 6 и не можах пак да отворя. За сега изключвам проблем с алармата.
След като взех колата и след 1-2 дни тръгвам за даскало сутринта към 7 и нещо и цъкам алармата и централното прави "тз-тз" и не отваря. Вкарвам ключа и пак не мога да си отворя. След даскало към 12-1 след като се е позатоплило времето цъкам си алармата и си отварям без проблем. Акомулатора ми е слаб и викам сутрин от студа нещо нема ток сигурно и зареждам акомулатора и на следваща сутрин всичко се повтаря. Слагам друг акомулатор пак не иска да отключи. Интересното обаче е, че когато си работи централното с ключа мога да отключа и заключа а сутрин не мога. Въртя и нищо не става. Викам си сигурно са замръзнали ключалките слагам от оная течност за размразяване и пак не се отключват. Днеска за пример към 1 часа карах и след това в 3 я оставих и реших да ходя на кафе сега към 6 и не можах пак да отворя. За сега изключвам проблем с алармата.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ми освен да свалиш машинките, да ги почистиш и смажеш.
При мен имаше един проблем със шоферската врата.
Като слагаха алармата го установиха и и бяха срязали кабелите.
Бравичката за отваряне от вътрешната страна стоеше леко на вътре и след време се скъса жилото.
Сам си го сменявах и от това което видях е, че някога пак е барано там и жилото не е монтирано правилно на механизма.
След като сглобих всичко (според мен грамотно), вързах кабелите и до ден днешен всичко е 6.
Виж си огледай преходите, там където кабелите преминават от купето към вратата да няма протриване и да прави мизерии.
При мен имаше един проблем със шоферската врата.
Като слагаха алармата го установиха и и бяха срязали кабелите.
Бравичката за отваряне от вътрешната страна стоеше леко на вътре и след време се скъса жилото.
Сам си го сменявах и от това което видях е, че някога пак е барано там и жилото не е монтирано правилно на механизма.
След като сглобих всичко (според мен грамотно), вързах кабелите и до ден днешен всичко е 6.
Виж си огледай преходите, там където кабелите преминават от купето към вратата да няма протриване и да прави мизерии.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта