последователност на цилиндрите

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Vassques
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 ное 2007, 02:37
Модел на автомобила: Ford Transit 91 2000 бензин
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

последователност на цилиндрите

Мнение от Vassques » 29 фев 2008, 16:13

Колеги може да е малко тъпо ама ще питам.Скоро ми правиха реглаж на клапаните и от тогава нещо се изгуби мощността.Тоя майстор мисля че неможа да върже както трябва свещите.Въпроса ми е каква е последователността за свързване към свещите и към делкото.

PS:Колата е Форд Транзит 91г.
HOUSE MUSIC

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 29 фев 2008, 16:49

1-3-4-2
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 29 фев 2008, 17:23

То няма ли да тресе яко, ако се разбъркат кабелите?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 29 фев 2008, 17:26

Абе как ще ги обърка те са с различна дължина ...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 29 фев 2008, 17:27

Ае, първия и втория кабел може спокойно да ги омоташ. Поне аз мога! :wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Vassques
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 ное 2007, 02:37
Модел на автомобила: Ford Transit 91 2000 бензин
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от Vassques » 29 фев 2008, 17:57

В момента са свързани така/виж картинката/.И ако не е това къде е проблема.На ЕЛКОНА ми казаха че имам 20% спад на компресията в 3 цилиндър и по 10% в 1 и 4. Втори е идеален.Проблема е че няма мощност, не може да набира бързо и когато тръгвам почва да тресе яко
Прикачени файлове
двигател.JPG
HOUSE MUSIC

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 29 фев 2008, 18:41

Майстора да ги регулира отново. Преди 17 години когато за сефте регулирах клапаните на зазката и тя нямаше мощност, направо не можеше да тръгне :D Брат ми ги регулира отново и така...
Ако кабелите не са поставени правилно по-скоро изобщо няма да запалиш, а за мощност да не говорим

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта