Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 01 апр 2008, 00:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 г. 2.0 бензин 131 к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Някой може ли да ми каже къде да се бърникам за да си ми проработят стоповете,габаритите и таблото.Проверих и не намерих изгорели бушони,крушките на задните светлини са си здрави и те така че не разбирам къде може да е проблема.Забравих да кажа че става дума за Мондео 98 година,чувал съм че са много куци в електрониката.Ако някои препатил колега може да ми помогне ще съм благодарен,ако ли не ще се ходи на сервиз
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Колега, на мен при Ескорта беше по същия начин и се оказа от ключа за фаровете. Сменох го и заспа. Почти съм сигурен че и при теб е от това.
Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 01 апр 2008, 00:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 г. 2.0 бензин 131 к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Значи брато доколкото разбрах,защото не съм голям разбирач възмойно е проблема да е в този ключ от който си включвам светлините.А от къде мога да си купя такъв ключ.
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
- diggers
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 05 яну 2008, 19:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 98 1.8i-zetekGHIA
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Ако е ключа,стоповете трябва да ти работят!!! Понеже си писал,че и те не работят!!! Нямат нищо общо с този ключ!!!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 01 апр 2008, 00:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 г. 2.0 бензин 131 к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
С този отговор много ме улесни diggers.Точно си мислех да почна да обикалям моргите .Утре ще я закарам в МП Бургас,защото ми писна да се чудя какво и има на тази кола.Може да дам с 50лв повече но ще съм сигурен че няма да ме излъжат.Като я ремотнират ще постна някаква информация за да не се чудят други колеги със същите проблеми.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Баш от ключа е На едно прителче ориона не светеше отзад както и таблото. Отвори си ключа, пръснал с WD и се оправи. Отварянето обаче е много пипкава работа.
- diggers
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 05 яну 2008, 19:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 98 1.8i-zetekGHIA
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Да,ключа е за габаритите и осветлението на таблото!!! Ама той колегата пише че и стопове не работят!!!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 01 апр 2008, 00:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 г. 2.0 бензин 131 к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Значи проблема със стоповете е бил в прекъсната (скъсана) жичка ,за габаритите някаква пластинка от ключа която трябва да е проводни се бе замърсила и като я почистихме се оправи всичко.А на таблото си бяха изгоряли крушките.1 от многото проблеми по колата е вече оправен,остават още много >:D<: .
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Не знам колега защо да е куца електрониката на Мондеото, според моите наблюдения 99% от проблемите с ел.инстацията се дължат на окислени куплунзи и контакти, скъсани проводници и т.н. по скоро механични причини. Това е особено валидно за автомобилите на над 8-10 години все пак нищо не е вечно.
Не съм прочел до сега мнение във форума (може и да има такива) за изгоряла електроника на колата, но дори и тогава причината е била в кабелите и конекторите.
Не съм прочел до сега мнение във форума (може и да има такива) за изгоряла електроника на колата, но дори и тогава причината е била в кабелите и конекторите.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 01 апр 2008, 00:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 г. 2.0 бензин 131 к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Колега Edinuser да ти кажа и аз не съм имал точно определен проблем със самият компютър или някаква подобна ел повреда,по-скоро както каза ти само скъсани жички изгорели бушончета и крушки.Но специално за Мондео съм чувал че имат куца електроника (може и да е мит но може и да не е),аз само констатирах това във въпроса ми.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Неработещи стопове,габарити и светлини на таблото
Колега Grahovski, според мен май си е мит, предполагам дължащ се на некъдъдрността на повечето майстори - които като не могат да намерят повредата - обвиняват ЕКУ-то или другата електроника
Поне тук във форума прочетох за няколко такива случаи - и не прочетох, както писах по-горе за случай на изгоряла електроника (ЕКУ), да не говорим за колко проблеми прочетох които са следствие от мърлява работа на пишман майстори по аларми, АГУ и т.н.
Аз съм отварял моето ЕКУ (занимавам се с електроника по принцип) и мога да кажа че е добре направено, и здраво защитено - платките освен с другия лак са залети и със силикон ?! Виждал съм и схемата на EEC-IV, макар и не оригиналната.
Датчиците (които са част от електрониката на колата) са си стандартни за почти всички автомобили и не са специална разработка на форд.
Иааше май и случай когато при заваряване на праг или колонка на врата - е бил стопен целият кабелен сноп вътре ( виждал съм го - много жици са ) отговаряш за аларма, централно закл. и др. - но след смяната на кабелите електрониката ( аларма, централно и т.н) си е бачкала нормално, това ако не е добре измислена и изработена електроника - здраве му кажи.
Поне тук във форума прочетох за няколко такива случаи - и не прочетох, както писах по-горе за случай на изгоряла електроника (ЕКУ), да не говорим за колко проблеми прочетох които са следствие от мърлява работа на пишман майстори по аларми, АГУ и т.н.
Аз съм отварял моето ЕКУ (занимавам се с електроника по принцип) и мога да кажа че е добре направено, и здраво защитено - платките освен с другия лак са залети и със силикон ?! Виждал съм и схемата на EEC-IV, макар и не оригиналната.
Датчиците (които са част от електрониката на колата) са си стандартни за почти всички автомобили и не са специална разработка на форд.
Иааше май и случай когато при заваряване на праг или колонка на врата - е бил стопен целият кабелен сноп вътре ( виждал съм го - много жици са ) отговаряш за аларма, централно закл. и др. - но след смяната на кабелите електрониката ( аларма, централно и т.н) си е бачкала нормално, това ако не е добре измислена и изработена електроника - здраве му кажи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта