Защо нямам дълги ако не са пуснати габаритите?
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо нямам дълги ако не са пуснати габаритите?
При запален автомобил трябва ли да има дълги (за предопреждение на колегите за КАТ например) без да са включени фаровете?
На капачето за предпазителите има две картинки с обозначение на дълги светлини, но само на едното има предпазител. Проблема е, че на другото гнездото е празно и не е предвидено да се поставя предпазител.
Фиестата е 90-91 г. При пускане на фаровете няма проблем с дългите.
На капачето за предпазителите има две картинки с обозначение на дълги светлини, но само на едното има предпазител. Проблема е, че на другото гнездото е празно и не е предвидено да се поставя предпазител.
Фиестата е 90-91 г. При пускане на фаровете няма проблем с дългите.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Той предпазителя на дългите си е един, т.е. по един за левия и десния фар, независимо дали си включил фаровете на дълги или само светлинния клаксон (както казваш - когато искаш да дадеш сигнал на колегите насреща с премигване на фаровете). Най-вероятно причината е в лоста на кормилната колонка, по-точно в контактната му система, която задейства светлинния клаксон.
Предпазителите за дългите светлини според схемата на Хайнес са № 10 и 24, към които се подава напрежение през релето за дългите. Може да направиш проверка дали идва напрежение до тези предпазители или до релето, но щом нямаш проблеми с дългите иначе, причината е в ключа на волана най-вероятно.
PS. Всъщност имаш ли проблем с "премигването" на фаровете или питаш принципно?
Предпазителите за дългите светлини според схемата на Хайнес са № 10 и 24, към които се подава напрежение през релето за дългите. Може да направиш проверка дали идва напрежение до тези предпазители или до релето, но щом нямаш проблеми с дългите иначе, причината е в ключа на волана най-вероятно.
PS. Всъщност имаш ли проблем с "премигването" на фаровете или питаш принципно?
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен (а мисля и на всички коли) също е с придръпване на лостчето към волана, но при мен работи само при цъкнати фарове.aaleks написа:Мисля, че всички коли имат "антикат" светкавици, т.е. без включени фарове можеш да премигваш с фарове чрез лоста за превключване на къси/дълги.
При мен се с придръпване на лосчето към волана!
Не мисля. Ако е така въобще няма да мога да пресвяткам, дори и при пуснати фарове. Как така ако са пуснати фаровете ще мога да пресвятквам, а ако не са няма да могаPeter_CLX написа:Най-вероятно причината е в лоста на кормилната колонка, по-точно в контактната му система, която задейства светлинния клаксон.
...
Всъщност имаш ли проблем с "премигването" на фаровете или питаш принципно?

Имам проблем с премигването само при изгасени фарове, а при пуснати фарове нямам проблемми.
При мен също е така.stangen написа:При мен лоста за мигачите като се даде напред към мотора веднъж и се включват къси , още веднъж напред се включват дълги , а ако от изходна позиция , го чукна към мен и пресветват дългите.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да но на моята Фиеста работи и при изгасени фарове ! Утре ще погледна предпазителите , мисля ,че моите и двата ги има (за фаровете)stangen написа:"lexusПри мен също е така.stangen написа:При мен лоста за мигачите като се даде напред към мотора веднъж и се включват къси , още веднъж напред се включват дълги , а ако от изходна позиция , го чукна към мен и пресветват дългите.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта