Странно поведение
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Странно поведение
Като по-продължително седя на аварийни светлини в едни момент оборотите на колата започват да се менят по цъкането на светлините в диапазн от 500об/м, подам ли газ в този момент колата заглъхва със всяко цъкане на аварийките. Изключа ли аварийините всичко се оправя, но често от време нещо "изцъква" при бощоните и оборотите отлитат на 1500 на празен ход. Някакви идеи.
П.С. Става дума за Ескорта.
П.С. Става дума за Ескорта.
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Хайде де, няма ли някои който да е имал подобен проблем и да го остранил. Не се случва често но забелязах, че като задържи по високи обороти не върви както трябва, се едно някой от цилиндрите бяга. Осетих го като се връщах от банско тези дни. Като отпусна педала на гаста в движение и натиснат съединител оборотите падат много бавно, подавам и ускорява тромаво и изведнъж сама се оправя 

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според мен първо си замери алтернатора, дали подава нормално напрежение в различните режими, особено по-високите (нали там ти се появява проблем); второ - провери си крушките на аварийките - някоя да не е с по-голяма консумация от предвидената и да товари...
трето - ако не е това остава лоша свещ/и или кабел/и, евентуално и бубина, готвеща се да си заминава...
трето - ако не е това остава лоша свещ/и или кабел/и, евентуално и бубина, готвеща се да си заминава...
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Поогледай двигателния отсек за: стърчащ/а, клатещ/а се жица, датчик. Хлабъв кабел на някая свещ, пОтенциометърчето за положението но дроселовата клапа, маркуча за въздух на празен ход /ако има такъв/ и бог знае още какво да гледаш.
Не ми се вярва да има общо с аварийките, те са следствие на минималната мощ на двигателя и успяват до му "надвият". Успех в откриването на проблема и неговото отстраняване
!
Не ми се вярва да има общо с аварийките, те са следствие на минималната мощ на двигателя и успяват до му "надвият". Успех в откриването на проблема и неговото отстраняване

Небойте се роби Спартак е с вас!
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мене т'ва ми се случва постоянно. Няколко пъти се оправяше в следствие на смяна на изгорели ламбда-сонди и нулиране на гресшките на компа. После спрях да му обръщам внимание, щото се случва от време на време, пък и никой майстор не можа да ми каже от какво е. Не че това е решение на проблема ти, но не мисля че е свързан с аварийните.cybernone написа:Като отпусна педала на гаста в движение и натиснат съединител оборотите падат много бавно, подавам и ускорява тромаво и изведнъж сама се оправя
... Biz zum bitteren ende!
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
10x за отговорите.
Трябва да отида на диагностика, но все не стига време. Последния път когато ходих в МП ми викат колата е без проблем, ама уви
. Като има развитие ще пиша веднага, а дотогава които има идей и хрумвания да казва. Аз лично се повече си мисля че е потенциометър на дроселовата клапа и/или някой кабел, ама на стенд илизат ок. Де да имаше някакъв начин да механично да проверя различен от искри на тъмно..
Трябва да отида на диагностика, но все не стига време. Последния път когато ходих в МП ми викат колата е без проблем, ама уви

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За какви искри говориш???
Става въпрос за съвсем слабо видими (на тъмно) бягащи светлинки по кабелите (прозиращи под обвивката им). Няма какво да търсиш искри
Ей ся е тъмно, пали, дигни капака и подавай ръчно газ (вземи чадър, да не те целне някой комшия, че е късничко
) и се вгледай в кабелите. Ако някой е заминал - не може да не го видиш!
Става въпрос за съвсем слабо видими (на тъмно) бягащи светлинки по кабелите (прозиращи под обвивката им). Няма какво да търсиш искри


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта