Странно поведение

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Странно поведение

Мнение от cybernone » 10 дек 2005, 14:17

Като по-продължително седя на аварийни светлини в едни момент оборотите на колата започват да се менят по цъкането на светлините в диапазн от 500об/м, подам ли газ в този момент колата заглъхва със всяко цъкане на аварийките. Изключа ли аварийините всичко се оправя, но често от време нещо "изцъква" при бощоните и оборотите отлитат на 1500 на празен ход. Някакви идеи.
П.С. Става дума за Ескорта.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 10 дек 2005, 18:45

И на мене ми се е случвало - теории много, но не знам точно от какво е!
:oops: *167*

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 10 дек 2005, 18:59

тия работи си имат цака - търси някой майстор жичкаджия и не бъзикай сам да не стане по-лошо - това е моето мнение :( аз винаги много съм се страхувал да пипам по тоците на колата ми :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 11 дек 2005, 00:42

muko написа:И на мене ми се е случвало - теории много, но не знам точно от какво е!
:oops: *167*
А ти отстрани ли проблема или така си седи?
Да се притеснявам ли?

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 12 дек 2005, 00:10

Хайде де, няма ли някои който да е имал подобен проблем и да го остранил. Не се случва често но забелязах, че като задържи по високи обороти не върви както трябва, се едно някой от цилиндрите бяга. Осетих го като се връщах от банско тези дни. Като отпусна педала на гаста в движение и натиснат съединител оборотите падат много бавно, подавам и ускорява тромаво и изведнъж сама се оправя *unknw*

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 дек 2005, 12:01

Според мен първо си замери алтернатора, дали подава нормално напрежение в различните режими, особено по-високите (нали там ти се появява проблем); второ - провери си крушките на аварийките - някоя да не е с по-голяма консумация от предвидената и да товари...
трето - ако не е това остава лоша свещ/и или кабел/и, евентуално и бубина, готвеща се да си заминава...

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 12 дек 2005, 12:41

Поогледай двигателния отсек за: стърчащ/а, клатещ/а се жица, датчик. Хлабъв кабел на някая свещ, пОтенциометърчето за положението но дроселовата клапа, маркуча за въздух на празен ход /ако има такъв/ и бог знае още какво да гледаш.
Не ми се вярва да има общо с аварийките, те са следствие на минималната мощ на двигателя и успяват до му "надвият". Успех в откриването на проблема и неговото отстраняване :) !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 12 дек 2005, 13:43

cybernone написа:Като отпусна педала на гаста в движение и натиснат съединител оборотите падат много бавно, подавам и ускорява тромаво и изведнъж сама се оправя *unknw*
На мене т'ва ми се случва постоянно. Няколко пъти се оправяше в следствие на смяна на изгорели ламбда-сонди и нулиране на гресшките на компа. После спрях да му обръщам внимание, щото се случва от време на време, пък и никой майстор не можа да ми каже от какво е. Не че това е решение на проблема ти, но не мисля че е свързан с аварийните.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 дек 2005, 19:54

Аварийките са консуматор, макар и малък. Но ако товарят верига - стават голям. Оттам дърпат повечко ток, ако и алтернатора или бубината или някой кабел или свещ не е наред...слаба искра и губиш цилиндър отвреме на време!
Така, че споерд мен колкото и невероятно да звучи - има връзка.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 12 дек 2005, 23:47

10x за отговорите.
Трябва да отида на диагностика, но все не стига време. Последния път когато ходих в МП ми викат колата е без проблем, ама уви :x . Като има развитие ще пиша веднага, а дотогава които има идей и хрумвания да казва. Аз лично се повече си мисля че е потенциометър на дроселовата клапа и/или някой кабел, ама на стенд илизат ок. Де да имаше някакъв начин да механично да проверя различен от искри на тъмно..

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 дек 2005, 00:40

За какви искри говориш???
Става въпрос за съвсем слабо видими (на тъмно) бягащи светлинки по кабелите (прозиращи под обвивката им). Няма какво да търсиш искри :D Ей ся е тъмно, пали, дигни капака и подавай ръчно газ (вземи чадър, да не те целне някой комшия, че е късничко :wink: ) и се вгледай в кабелите. Ако някой е заминал - не може да не го видиш!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта