Проблеми с габарити и осветление на таблото.
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблеми с габарити и осветление на таблото.
Проблема е че когато си пусна фаровете не винаги ми светва осветлението на таблото и трябва да върна ключа няколко пъти за да светне. В последствие се оказа, че когато не ми светне таблото не светват и габаритите. Първата ми мисъл беше, че би трябвало ключа да се базика с мен и да не прави добър контакт и най-вероятно е това, но на неделната фордовка се изказа мнение че таблото не светва ако не светнат габаритите. Та в крайна сметка има ли друга част която да е проблемна а да не е ключа.
Лаик съм с тоците затова не ми се смейте на следващите разсъждения. А имено ключа на таблото подава сигнал към някакво реле което пуска самите габарити и е възможно това реле да е проблем.
Та колеги вадете кристалните топки и да гадаем само ключа ли може да е виновен или можа проблема да е на друго(по-евтино) място. МП ми цитираха 180 лева за ключ
Лаик съм с тоците затова не ми се смейте на следващите разсъждения. А имено ключа на таблото подава сигнал към някакво реле което пуска самите габарити и е възможно това реле да е проблем.
Та колеги вадете кристалните топки и да гадаем само ключа ли може да е виновен или можа проблема да е на друго(по-евтино) място. МП ми цитираха 180 лева за ключ
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Май говорихме, ама...
1. Провери за изгоряла крушка (някоя светлина отзад да не работи)и ако има - смени. Също погледни да не са сложени 10в крушки на мястото на 5в - товари и създава проблеми.
2. Свли си таблото (лесно е) и огледай за нарушени писти на платката (седна прозрачна, пластмасова и гъвкава) или лош контакт на буксата (към таблото) но това е повече за профилактика, отколкото по проблема.
3. Възможно е вътре превключвателя (в лоста) да създава проблем. И той се ремонтира, само дето е по-пипкав и трябва да внимаваш да не изгубиш някоя пружинка (кви 180лв?).
За релето се съмнявам да е - щеше да се усети и на мигачи/аварийки...
1. Провери за изгоряла крушка (някоя светлина отзад да не работи)и ако има - смени. Също погледни да не са сложени 10в крушки на мястото на 5в - товари и създава проблеми.
2. Свли си таблото (лесно е) и огледай за нарушени писти на платката (седна прозрачна, пластмасова и гъвкава) или лош контакт на буксата (към таблото) но това е повече за профилактика, отколкото по проблема.
3. Възможно е вътре превключвателя (в лоста) да създава проблем. И той се ремонтира, само дето е по-пипкав и трябва да внимаваш да не изгубиш някоя пружинка (кви 180лв?).
За релето се съмнявам да е - щеше да се усети и на мигачи/аварийки...
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Успех,но..
Ако не стане знаеш ми номера
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Успех,но..
За мен даже директно е по-добрия вариантbilder написа:Ако не стане знаеш ми номера
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
наи вероятно е прекъсната писта замери ги дали дават верига ако имаш прекъсната писта даи я на пряко с много тънак меден проводник и ще стане гледаи внимателно за пукнатини в пласмасовото покритие аз така вчера си оправих сжетлините на таблото за вентилатора мислех че са крушки ама не писта на мен ми беше изгорял малкия кръг и ги вързахме директно кум контактния ключ ама не ми харесва така
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе нещо не ми се вярва да намериш толкоз евтино... Аз преди време си имах ядове с ключа и питах тук-там за втора употреба... и като ми казаха "70 лв. - като нов е ключа!" взех че намерих време, отворих го и го оправих ! (и се оказа нещо елементарно - при мен де )NIKJAMa написа:20 лева е супер приемливо и няма смисъл да се борим с ремнти.
Вярно че съм с Фиеста, но не вярвам да е разл. положението.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Мисля че вече има и нови такива за около 80-100лв-на TRW са(но някакъв италиански филиал)Хубавото на тези ключове е че се ремонтират и ремонтите обикновенно са сполучливи!Отварял съм поне 4-5 такива-но при тях проблемите бяха замърсени пътечки по платката и омекнали пружинки!!!
fiestaracing-just race!!!
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
като стана въпрос за тези ключове з вчера разглобих кората на волана заради габаритите ама не можах да смъкна ключа ама и тои се оказа здрав де та въпроса беше чистачките и фаровете с един ключ ли са че маи ключа за чистачките е дал фира поспукал се е малко ама за сега работи де
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Колега, аз имах АБСОЛЮТНО същия проблем+още нещо! След като разглобих целия ключ, забелязах че изолацията на четирите кабелчета (на ръчката за мигачите)е напукана и на места оголена и съответно кабелите са окъсявали! Разпойх ги, нанизах им термосвиваеми шлаувки и ги загрях! Другия проблем, заради който НЕ светват габаритите беше, че във въртящата се КАПАЧКА на ръчката се намират две двойки контакти, които при завъртане трябва да правят контакт! Да, ама едната двойка НЕ правеше добър контакт и беше нагоряла! Почистих с дребна шкурка, поизкривих ги малко и проблема беше решен!!!Проблема е че когато си пусна фаровете не винаги ми светва осветлението на таблото и трябва да върна ключа няколко пъти за да светне. В последствие се оказа, че когато не ми светне таблото не светват и габаритите.
Обаче ми остана следния проблем: като дръпна ръчката назад (светкавица) след като я пусна, понякога продължава да свети в същия режим и затова се налага да бутна ръчката леко напред за да изключи светкавицата(смазка има достатъчно, така че не е от това)! Явно са омекнали пружинките които връщат ръчката! Ама не исках да ги скъсявам, а гледам да си намеря читави от някой счупен ключ, но засега без успех!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
масов проблем на по-старите ескорти и фиести...точно в пружинките е проблема.JoroM написа: ...Обаче ми остана следния проблем: като дръпна ръчката назад (светкавица) след като я пусна, понякога продължава да свети в същия режим и затова се налага да бутна ръчката леко напред за да изключи светкавицата...
има и едно малко селско решение,което обаче върши работа слагаш малко сгънат картон зад лостчето, между него и пластмасовите кори на волана.ако го направиш добре, картона не се вижда и дългите не остават светнати.естествено, това е временно решение - издържа не повече от 2-3 месеца.но после можеш просто да смениш картона...
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Хора аз имах същия проблем миналата седмица и решението наистина е просто. Не си заслужава да се дава и един лев за нещо толкова елементарно. Проблема наистина е в ключа на лявата дръжка, който светка габаритите и на второ положение и фаровете. Маха се само капачката на ръчката и след това се вади и въртящото се копче. Под него има две двоики пластини. Едната е за габаритите - тя е включена и при първото и при второто положение, а втората съответно е за фаровете - тя работи само при положение 2. Проблема е в първата пластинна двойка. Вътрешната пластина се е изкривила и пластмасата на въртящото се копче не я притиска добре към другата. Върнете я малко с помощта на малка отверка ( да не се престараете само защото ще карате все на габарити). монтирайте въртящия се бутон и пробваите преди да сложите капачката на мястото й. Най-голям проблем е да се извади капачката и не се бойте да напънете смело иначе неизлиза.
Успеха е гарантира.
Успеха е гарантира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта