Проблеми с габарити и осветление на таблото.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблеми с габарити и осветление на таблото.

Мнение от NIKJAMa » 08 ное 2005, 10:12

Проблема е че когато си пусна фаровете не винаги ми светва осветлението на таблото и трябва да върна ключа няколко пъти за да светне. В последствие се оказа, че когато не ми светне таблото не светват и габаритите. Първата ми мисъл беше, че би трябвало ключа да се базика с мен и да не прави добър контакт и най-вероятно е това, но на неделната фордовка се изказа мнение че таблото не светва ако не светнат габаритите. Та в крайна сметка има ли друга част която да е проблемна а да не е ключа.
Лаик съм с тоците затова не ми се смейте на следващите разсъждения. А имено ключа на таблото подава сигнал към някакво реле което пуска самите габарити и е възможно това реле да е проблем.
Та колеги вадете кристалните топки и да гадаем само ключа ли може да е виновен или можа проблема да е на друго(по-евтино) място. МП ми цитираха 180 лева за ключ :shock:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 08 ное 2005, 10:25

Май говорихме, ама...
1. Провери за изгоряла крушка (някоя светлина отзад да не работи)и ако има - смени. Също погледни да не са сложени 10в крушки на мястото на 5в - товари и създава проблеми.
2. Свли си таблото (лесно е) и огледай за нарушени писти на платката (седна прозрачна, пластмасова и гъвкава) или лош контакт на буксата (към таблото) но това е повече за профилактика, отколкото по проблема.
3. Възможно е вътре превключвателя (в лоста) да създава проблем. И той се ремонтира, само дето е по-пипкав и трябва да внимаваш да не изгубиш някоя пружинка (кви 180лв?).

За релето се съмнявам да е - щеше да се усети и на мигачи/аварийки...

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 08 ное 2005, 10:32

Точка 1 отпада. Ако светнат светят всички а да не са стандартни не вярвам защото не съм сменял крушки а така дойде от Италия и работят почти 2 години при мне.
За 2 и 3 ме е шубе да пипам, но за т.2 ще се престраша :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 08 ное 2005, 10:36

Само не бързай! Леко и внимателно! Не напъвай, без да искаш да не си строшиш или надраскаш някоя пластмаса. След първия път става лесно :wink:

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Успех,но..

Мнение от bilder » 08 ное 2005, 10:38

Ако не стане знаеш ми номера :lol:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Успех,но..

Мнение от NIKJAMa » 08 ное 2005, 11:07

bilder написа:Ако не стане знаеш ми номера :lol:
За мен даже директно е по-добрия вариант :)

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 08 ное 2005, 11:35

наи вероятно е прекъсната писта замери ги дали дават верига ако имаш прекъсната писта даи я на пряко с много тънак меден проводник и ще стане гледаи внимателно за пукнатини в пласмасовото покритие аз така вчера си оправих сжетлините на таблото за вентилатора мислех че са крушки ама не писта на мен ми беше изгорял малкия кръг и ги вързахме директно кум контактния ключ ама не ми харесва така
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 08 ное 2005, 15:30

Ами почти на сто процента ключа е проблемен. Той затваря само веригата която е маса. Проблема идва от студени спойки. На стария ескорт го правих един път и изкара около година. След втория проблем си взех ключ от симеон за 20 лева и забравих за случая.
Поздрави
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 08 ное 2005, 17:33

20 лева е супер приемливо и няма смисъл да се борим с ремнти.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 08 ное 2005, 17:35

Ами ...
ставаше дума за стария модел, новия не знам колко пари ще е. А иначе аз се занимавах от спортна злоба :)

ПП Пита ли за халогените ?
Поздрави
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 08 ное 2005, 17:48

Не с такава скорост ме изкараха от сервиза че не успях да се осъзная и понеже им се ядосах забравих да попитам. Мога да им звънна по телефона като ми мине, че сигурно пак ще се ядосам като чуя цената:)

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 09 ное 2005, 08:52

NIKJAMa написа:20 лева е супер приемливо и няма смисъл да се борим с ремнти.
Абе нещо не ми се вярва да намериш толкоз евтино... Аз преди време си имах ядове с ключа и питах тук-там за втора употреба... и като ми казаха "70 лв. - като нов е ключа!" :shock: взех че намерих време, отворих го и го оправих :D ! (и се оказа нещо елементарно - при мен де :wink: )
Вярно че съм с Фиеста, но не вярвам да е разл. положението.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 09 ное 2005, 11:29

Мисля че вече има и нови такива за около 80-100лв-на TRW са(но някакъв италиански филиал)Хубавото на тези ключове е че се ремонтират и ремонтите обикновенно са сполучливи!Отварял съм поне 4-5 такива-но при тях проблемите бяха замърсени пътечки по платката и омекнали пружинки!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 11 ное 2005, 11:43

като стана въпрос за тези ключове з вчера разглобих кората на волана заради габаритите ама не можах да смъкна ключа ама и тои се оказа здрав де та въпроса беше чистачките и фаровете с един ключ ли са че маи ключа за чистачките е дал фира поспукал се е малко :cry: ама за сега работи де
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 11 ное 2005, 15:35

Колега ако си включваш чистачките с ключа с който и фаровете значи са на един ако не явно не са.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 14 ное 2005, 10:03

NIKJAMa написа:Колега ако си включваш чистачките с ключа с който и фаровете значи са на един ако не явно не са.
лосчетата са две от двете страни на волана ама останах с впечатление че че основата е една защото не можах да я извадя
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от JoroM » 18 дек 2005, 02:04

Проблема е че когато си пусна фаровете не винаги ми светва осветлението на таблото и трябва да върна ключа няколко пъти за да светне. В последствие се оказа, че когато не ми светне таблото не светват и габаритите.
Колега, аз имах АБСОЛЮТНО същия проблем+още нещо! След като разглобих целия ключ, забелязах че изолацията на четирите кабелчета (на ръчката за мигачите)е напукана и на места оголена и съответно кабелите са окъсявали! Разпойх ги, нанизах им термосвиваеми шлаувки и ги загрях! Другия проблем, заради който НЕ светват габаритите беше, че във въртящата се КАПАЧКА на ръчката се намират две двойки контакти, които при завъртане трябва да правят контакт! Да, ама едната двойка НЕ правеше добър контакт и беше нагоряла! Почистих с дребна шкурка, поизкривих ги малко и проблема беше решен!!!
Обаче ми остана следния проблем: като дръпна ръчката назад (светкавица) след като я пусна, понякога продължава да свети в същия режим и затова се налага да бутна ръчката леко напред за да изключи светкавицата(смазка има достатъчно, така че не е от това)! Явно са омекнали пружинките които връщат ръчката! Ама не исках да ги скъсявам, а гледам да си намеря читави от някой счупен ключ, но засега без успех!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 18 дек 2005, 11:42

JoroM написа: ...Обаче ми остана следния проблем: като дръпна ръчката назад (светкавица) след като я пусна, понякога продължава да свети в същия режим и затова се налага да бутна ръчката леко напред за да изключи светкавицата...
масов проблем на по-старите ескорти и фиести...точно в пружинките е проблема.
има и едно малко селско решение,което обаче върши работа :D слагаш малко сгънат картон зад лостчето, между него и пластмасовите кори на волана.ако го направиш добре, картона не се вижда и дългите не остават светнати.естествено, това е временно решение - издържа не повече от 2-3 месеца.но после можеш просто да смениш картона...

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от JoroM » 18 дек 2005, 12:25

Явно ще трябва пак да отварям ключа, и този път да скъся пружинките, че хич не съм фен на селските решения. А напоследък взе да ми се включва "светкавицата" дори като давам мигач и е доста досадно! :D

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 дек 2005, 17:44

Хора аз имах същия проблем миналата седмица и решението наистина е просто. Не си заслужава да се дава и един лев за нещо толкова елементарно. Проблема наистина е в ключа на лявата дръжка, който светка габаритите и на второ положение и фаровете. Маха се само капачката на ръчката и след това се вади и въртящото се копче. Под него има две двоики пластини. Едната е за габаритите - тя е включена и при първото и при второто положение, а втората съответно е за фаровете - тя работи само при положение 2. Проблема е в първата пластинна двойка. Вътрешната пластина се е изкривила и пластмасата на въртящото се копче не я притиска добре към другата. Върнете я малко с помощта на малка отверка ( да не се престараете само защото ще карате все на габарити). монтирайте въртящия се бутон и пробваите преди да сложите капачката на мястото й. Най-голям проблем е да се извади капачката и не се бойте да напънете смело иначе неизлиза.

Успеха е гарантира. :!:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта