КСЕНОН
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 24 окт 2008, 22:50
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
КСЕНОН
Здравейте колеги . Какъв ще е ефекта ако си сложа ксенонови крушки , но само крушки . Тай като целия комплект който нз какво съдържа струва мн пари а крушки намерих за мн по малка сума . Просто се чудя дали щте може да се сложат само крушките и какъв ще е резултата ?
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
мисля ,че въобще няма да светнатMAHOVIKA написа:Здравейте колеги . Какъв ще е ефекта ако си сложа ксенонови крушки , но само крушки . Тай като целия комплект който нз какво съдържа струва мн пари а крушки намерих за мн по малка сума . Просто се чудя дали щте може да се сложат само крушките и какъв ще е резултата ?

- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Крушките изобщо няма да светнат,основната част на един ксенонов кит са баластите,представляват един вид трансформатори които вдигат входното напрежение до стойноста която е нужна за запалване на ксенона в крушката(мисля,че беше около 20kV).
Taka.че само крушки са ти абсолютно безполезни
Taka.че само крушки са ти абсолютно безполезни


- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Който се чуди дали да слага ксенон въобще да не се чуди - комплекти има вече по 120-150лв а разликата с обикновените крушки е огромна.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
на фона на обикновен комплект 12 лв. ,120 лв си е бая скъпичко за такава глезотия-е кучето скача според тоягатаisoiso написа:Който се чуди дали да слага ксенон въобще да не се чуди - комплекти има вече по 120-150лв а разликата с обикновените крушки е огромна.
пък и според мен ако не работиш шофьор и то да караш повечето време по тъмно ,не си заслужава
но това си е мое мнение де ,вие не сте длъжни да се съобразявате с него
времето е като парите-никога не стига
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
А за този срещу тебе чудиш ли се?isoiso написа:Който се чуди дали да слага ксенон въобще да не се чуди - комплекти има вече по 120-150лв а разликата с обикновените крушки е огромна.
Вече все по-рядко се случва ксенон да не ме заслепява.
Тези които не ме заслепяват явно са фабрични при които фара си е проектиран за ксенонови крушки.
2 вечери подред по един и същи маршрут ми се лепи на задника един голф с явно ксенонов комплект на обикновените фарове. Кривих огледала, слагах си шапката та с козирката да си крия огледалото, всякакви щуротии правих и накрая си намерих едно местенце, отбих, пуснах авариините и го пропуснах да мине пред мен.
Навърташе се един Ванката тука.
V_A_N_K_A_T_A или нещо такова му беше ника.
Мноо готин пич

Една вечер кат ми засияло едно след мен, ма ич не се трае, отбих да го пропусна ама отби и то, теглих му една, намачках газта и избегах.
След малко ми звъни телефона ... Ванката бил в Плевен та той греял така зад мен, познал ме и решил, че и аз съм го познал като съм тръгнал да отбивам.
Напсувах му ксеноните, викам ей сеа ще те позная по тва грозно сияние заради което нищо не виждах напред.
- askoTAS
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 03 юни 2008, 10:09
- Модел на автомобила: fiesta1.3/lexus is 600 hi
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
абе то става въпрос май за тия "ксенони" дето ги продават циганите по улицата, дето пише ксенон и са сини комплект 2бр, крушки. ако е от тях подобре нищо не прави. исчакай сабери парички /или пиши на Дядо Коледа/ иси купи истиниски най добре биксенон.
продавам си фиестата 0877960765
нищо земно неми е чуждо!
нищо земно неми е чуждо!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
От въпроса ти става ясно, че не си на ясно какво представляват ксеноновите крушки и не знаеш английски или не четеш внимателно какво пише на кутията на ЛАМБИТЕ на пазара.MAHOVIKA написа: Какъв ще е ефекта ако си сложа ксенонови крушки , но само крушки . Тай като целия комплект който нз какво съдържа струва мн пари а крушки намерих за мн по малка сума . Просто се чудя дали щте може да се сложат само крушките и какъв ще е резултата ?
Писах ЛАМБИ, защото са точно това. Преди 2-3 години струваха 7-8 лв. и на кутията пише, че ПРИЛИЧАТ НА КСЕНОН, но на английски. И хората като видят КСЕНОН и лапат въдицата. Същата работа като преди години с Panasonic -> Panasoanic -> Panaphon и т.н.
За ксенона ще ти намиша само, че в тях свети газ, а не волфрамова жичка, като във всички крушки. Поради тази причина се продават комплект или както им казват КИТ. Задачата на останалата част (без крушката) е да повиши напрежението от 12V до няколко хиляди волта, при което става запалване на газа в крушката. След това влиза в работа ограничителя на тока, който (както показва и името) ограничава тока през крушката, защото настъпилия лавинообразен пробив в газа на крушката гълта толкова ток колкото си иска (му пуснеш) и ако няма ограничител крушката ще гръмне, ако не изгори електрониката.
Та на въпроса ти:
Както ти казаха колегите тя просто няма да светне, ако е истинска ксенонова крушка. А с тези от пазара само ще ти запали инсталацията, защото са 110/100 вата. Това е два пъти повече от стандартните крушки.
За повече информация ползвай търсачката. Имаше специална тема по твоя въпрос с графики, схеми и снимки.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
мхмnikolovvd написа:.
Писах ЛАМБИ, защото са точно това. Преди 2-3 години струваха 7-8 лв. и на кутията пише, че ПРИЛИЧАТ НА КСЕНОН, но на английски. И хората като видят КСЕНОН и лапат въдицата. Същата работа като преди години с Panasonic -> Panasoanic -> Panaphon и т.н.
А с тези от пазара само ще ти запали инсталацията, защото са 110/100 вата. Това е два пъти повече от стандартните крушки.
Даже има още 2 ефекта от тях.
Дразнят околните, а синята им светлина се поглъща от асвалта и още по-зле става на мокра настилка.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
И от поглъщането дупките ги виждаш/усещаш под колата. 

-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 май 2006, 16:20
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Ако ти е скъп ксенона,има крушки на филипс H4 с различно процентно увеличение на светлината.Аз сложих такива с 35%,не са скъпи и определено има ефект.Светлината е доста по-наситена и бяла.
- aldov
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 03 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.3, OHV, 1987; ford fiesta 1.3i, 1994
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Преди 3 дни монтирахме и на моята таратайка ксенони и мога да кажа, че съм много доволен. Разбира се наложи ново регулиране на фаровете, но това не беше проблем. Сега фаровете са страхотни и мисля, че не заслепявам тези, които карам зад тях или тези срещу мен. Признавам, че и аз гледах доста скептично на ксеноните, обаче не се оказах прав и бих препоръчал на всеки да сложи на колата си. Страхотно е. 

- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
момчета...тъй като и аз съм си харесал един би-ксенонов комплект, дали няма да ми отидат рефлекторите (уж е 35W,ама...) и ще се наложи ли някаква промяна по инсталацията на колата (все пак е 89-та) или просто да смъкна малко фаровете, за да не заслепявам народа, след монтажа?


- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Колеги що не четете ами си чешате езиците....само една тема по-нагоре /cossy / е постнал прекрасна информация за ксенона и то от бая време


Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Аз я прочетох...но ми казаха, че има вариант да не издържи инсталацията (незнам защо, при положение, че мощността на ксеноновите системи е по-малка), за това повдигам въпроса. Извинявам се за притеснението...maxpoint написа:Колеги що не четете ами си чешате езиците....само една тема по-нагоре /cossy / е постнал прекрасна информация за ксенона и то от бая време

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Може да не издържи, защото пусковият ток е доста по-голям. Инък при работен режим консумацията е по-малка от конвенционалната уредба.vladeto написа:Аз я прочетох...но ми казаха, че има вариант да не издържи инсталацията (незнам защо, при положение, че мощността на ксеноновите системи е по-малка), за това повдигам въпроса. Извинявам се за притеснението...maxpoint написа:Колеги що не четете ами си чешате езиците....само една тема по-нагоре /cossy / е постнал прекрасна информация за ксенона и то от бая време
За рефлекторите не се притеснявай. По-скоро има някаква опасност да ти пожълтеят стъклата на фаровете (говори се, че евтините лампи са без UV защита) ако са пластмасови, но наживо не съм го видял. С две думи, ако те кефи, слагай. Имай предвид, че ако сложиш някой "измислен" е възможно зимата в голям студ да не успееш да ги запалиш.
п.п.
според деректива .... не се сещам коя, автомобилите оборудвани с ксенонова уредба трябва да имат устройства за измиване на фаровете и лещи на същите. Всеки знае, колко се спазва в България

- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Благодаря, колегаАтанас написа:
Може да не издържи, защото пусковият ток е доста по-голям. Инък при работен режим консумацията е по-малка от конвенционалната уредба.
За рефлекторите не се притеснявай. По-скоро има някаква опасност да ти пожълтеят стъклата на фаровете (говори се, че евтините лампи са без UV защита) ако са пластмасови, но наживо не съм го видял. С две думи, ако те кефи, слагай. Имай предвид, че ако сложиш някой "измислен" е възможно зимата в голям студ да не успееш да ги запалиш.
п.п.
според деректива .... не се сещам коя, автомобилите оборудвани с ксенонова уредба трябва да имат устройства за измиване на фаровете и лещи на същите. Всеки знае, колко се спазва в България


- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Не бой се за инсталацията това с големият стартов ток е вече в историята. Преди няколко години като се появиха на пазара пусковият ток надхвърляше 20 А. Вече е около 8 максимум до 10 А, (говоря за свестни комплекти, а не за най - дивият китаец който маже да се намери на пазара) това се равнява на обикновенна крушка с мощност около 100 - 120 вата като се вземе предвид, че завишеният товар продължава няма и половин минута сам можеш да се сетиш, че инсталацията изобщо яма да го усети. Освен това ако си с фабричните варове Н4 и сложиш би-ксенон(къси и дълги) както си решил в комплекта се съдържа и релеен кит за който се взема захранване директно от акумулатора. При това положение фабричната инсталация остава само да управлява релетата и превключвателя за къси и дълги, което ще рече, че товара върху нея ще е нищожен в сравнение с обикновенна крушка. релето е около 100-150 мА а превключвателя къси дълги не съм го мерил ама в най - лошия случай не вярвам да надвишава 200-300 мА. Относно рефлекторите ксеноновите крушки не греят колкото обикновенните.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Колега би ли ни отворил как точно се мери превключвателя..... а топлината която отдават е два -три пъти по-голямаkriki написа:.... а превключвателя къси дълги не съм го мерил ама в най - лошия случай не вярвам да надвишава 200-300 мА. Относно рефлекторите ксеноновите крушки не греят колкото обикновенните.
Владе ...проблем ще имаш само с рефлекторите...аз съм с оригинални ксенони и мога да ти кажа че и те са пожълтели леко ...има разлика между консумирана мощност която е 35W и топлината която излъчват крушките >:D<:
цитирам......" След запалването на ксеноновата крушка, баласта изключва стартера и започва да подава напрежение 85V необходимо за постоянната работа на ксеноновата система (35W - 2.9А).......
......"Какво е ксенонова крушка?
Стъклена капсула съдържаща смес от ксенонов газ и живачно-халоидната сол. Високото напрежение между двата молибденови електрода в газовия мехур предизвиква ксеноновия газ и живачните халогенидни соли да преминат в плазмено състояние. При който процес се отделя ярка светлина и голяма топлина ....
...... Не оставяйте ксеноновите фарове включени, когато автомобилът не е в движение, а е с включен двигател. Така прегряват. .....край на цитата
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КСЕНОН
Колеги
, благодаря на всички за подробната информация...нещо започнах да се замислям дали да не си остана с обикновените халогенни крушки 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта