Проблеми със Стартера

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 01 апр 2009, 16:13

Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас *00147* Превърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!


Благодаря предварително!
Изображение

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dimbatami » 01 апр 2009, 20:18

колега дали проблема не ти е в зареждането на акумолатора да нямаш голяма консумация по време на работа на двигателя

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от HACKO » 01 апр 2009, 20:26

Я си прегледай масата и по точно кабела който свързва купето със двигателя, това което описваш е по скоро липса на добър контакт отколкото проблем със стартера.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 01 апр 2009, 20:54

Ще проверя и зареждането и масите по двигателя ... напоследък много ме изнервя. Благодаря!
Изображение

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dimotaxi » 02 апр 2009, 09:48

dedomras написа:Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас *00147* Превърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!


Благодаря предварително!
Не мисля ,че от наряването и не ще да пали,макар да имам огнеупорна преграда между стартера и изх. колектори(оригинална си е..),все пак при движение там се охлажда много.Виж си първо масата и зачисти всички връзки с контактен спрей,може и да има ефект...успех. >:D<:

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 02 апр 2009, 18:48

Днеска разглеждах обстойно и ще ходя да купувам спрей и да чистя, ако не е от това ще го вурлям в някое езеро :D:
Изображение

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от naskoto » 02 апр 2009, 22:05

Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 02 апр 2009, 22:58

naskoto написа:Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.

Каква е разликата че не ги разбирам мн мн .. да ти кажа имам 4 стартера моя стария си един от дизел рециклиран и още два незнам откаде се появиха :D и ми писна да ги сменям да ги пробвам... :D по какво да ги различа?
Изображение

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от naskoto » 02 апр 2009, 23:16

Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dimotaxi » 04 апр 2009, 09:29

naskoto написа:Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.
Моя е редукторен и върти като бесен,толкова е малък,че не се вижда даже,но съм много доволен...... >:D<:

Потребителски аватар
viktorjak
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от viktorjak » 04 апр 2009, 10:42

И аз имам един Ескорт и 3 години се боря с него.Същата работа , като загрее няма палене.Нося си едно голямо шише с вода и като загрее го изливам върху стартера и колата пали веднага.Сигурно 10 пъти съм го носил на ремонт никакъв ефект.Ел техници , диагностика нищо не откриха.Дано откриеш поне на твоя защо не пали и пиши да оправя и моя ако стане.

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 07 апр 2009, 16:04

Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец :lol: скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
Изображение

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от Invader » 09 апр 2009, 09:45

dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец :lol: скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
Колега не бързай да купуваш акумулатор. При мен симптомите бяха същите. Оказа се, че шалтера на стартера е заминал. Смениха ми го преди месец и дори ми дадоха 3 месеца гаранция. Струваше ми 35 лв. От две седмици обаче пак почна с номерата и все не ми остава време да я върна да си я дооправят. Дано и при тебе това е проблема, че акумулаторите са майка си и баща си. Успех!
Изображение

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от naskoto » 09 апр 2009, 18:05

dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец :lol: скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпиш _friends_

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със Стартера

Мнение от dedomras » 09 апр 2009, 19:08

naskoto написа:
dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец :lol: скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпиш _friends_

Исками се но в момента точно нямам излишни пари :) иначе съм навит за размяна на 2 обикновенни единя от дизел другия бензинов за един така редукторен :) иначе ще черпя !!!
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта