Проблеми със Стартера
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблеми със Стартера
Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас
Превърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!
Благодаря предварително!
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас

Благодаря предварително!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
колега дали проблема не ти е в зареждането на акумолатора да нямаш голяма консумация по време на работа на двигателя
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Я си прегледай масата и по точно кабела който свързва купето със двигателя, това което описваш е по скоро липса на добър контакт отколкото проблем със стартера.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Ще проверя и зареждането и масите по двигателя ... напоследък много ме изнервя. Благодаря!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Не мисля ,че от наряването и не ще да пали,макар да имам огнеупорна преграда между стартера и изх. колектори(оригинална си е..),все пак при движение там се охлажда много.Виж си първо масата и зачисти всички връзки с контактен спрей,може и да има ефект...успех. >:D<:dedomras написа:Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов гласПревърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!
Благодаря предварително!
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Днеска разглеждах обстойно и ще ходя да купувам спрей и да чистя, ако не е от това ще го вурлям в някое езеро 

- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
naskoto написа:Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.
Каква е разликата че не ги разбирам мн мн .. да ти кажа имам 4 стартера моя стария си един от дизел рециклиран и още два незнам откаде се появиха


- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Моя е редукторен и върти като бесен,толкова е малък,че не се вижда даже,но съм много доволен...... >:D<:naskoto написа:Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.
- viktorjak
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
И аз имам един Ескорт и 3 години се боря с него.Същата работа , като загрее няма палене.Нося си едно голямо шише с вода и като загрее го изливам върху стартера и колата пали веднага.Сигурно 10 пъти съм го носил на ремонт никакъв ефект.Ел техници , диагностика нищо не откриха.Дано откриеш поне на твоя защо не пали и пиши да оправя и моя ако стане.
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец
скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
Колега не бързай да купуваш акумулатор. При мен симптомите бяха същите. Оказа се, че шалтера на стартера е заминал. Смениха ми го преди месец и дори ми дадоха 3 месеца гаранция. Струваше ми 35 лв. От две седмици обаче пак почна с номерата и все не ми остава време да я върна да си я дооправят. Дано и при тебе това е проблема, че акумулаторите са майка си и баща си. Успех!dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунецскъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му

- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпишdedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунецскъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му

- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със Стартера
naskoto написа:СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпишdedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунецскъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
Исками се но в момента точно нямам излишни пари


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта