Проблем със запалване при топло време
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 апр 2009, 11:54
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.9 дизел 1999 година
- Status: Извън линия
Проблем със запалване при топло време
Имам странен проблем, колата е Форд Фокус 1.9 дизел 99 година. При топло време, след като завъртя ключа не се случва нищо - таблото остава изгасено, само радиото се пуска. Все едно няма акумулатор, никакъв признак на живот няма. Изваждам ключа, въртя пак - в 1 от 5-10 случая таблото светва и колата пали напълно нормално. Притеснявам се, защото един-два пъти никак не поиска да запали, а на следващия ден успях.
Зимата не се получава, затова и не съм я водил на сервиз. Сега със затопляне на времето очаквам да почне пак, а ми предстои дълъг път... Дайте съвет? Акумулатора е сменен преди 4-5 месеца, никакви проблеми със запалването нямах през цялата зима.
Зимата не се получава, затова и не съм я водил на сервиз. Сега със затопляне на времето очаквам да почне пак, а ми предстои дълъг път... Дайте съвет? Акумулатора е сменен преди 4-5 месеца, никакви проблеми със запалването нямах през цялата зима.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 12 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус Ghia, 2003г., 1,6 бензин,комби
- Местоположение: dobrch
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване при топло време
Здравей колега мисля че проблема ти е в контактния ключ
.Смятам че само с подмяна ще си решиш проблема 


-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 апр 2009, 11:54
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.9 дизел 1999 година
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване при топло време
Имам два ключа - и с двата го има проблема. Вероятно ли е и двата да са дефектни?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване при топло време
Колегата kosta68 има предвид контактния ключ в който пъхаш тези два които имаш. Закарай си колата на автоелектричар, за да се диагностицира точно проблема, защото е възможно и котактното реле да е проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта