Проблем със запалване при топло време

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Focusowner
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 апр 2009, 11:54
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.9 дизел 1999 година
Status: Извън линия

Проблем със запалване при топло време

Мнение от Focusowner » 12 апр 2009, 12:01

Имам странен проблем, колата е Форд Фокус 1.9 дизел 99 година. При топло време, след като завъртя ключа не се случва нищо - таблото остава изгасено, само радиото се пуска. Все едно няма акумулатор, никакъв признак на живот няма. Изваждам ключа, въртя пак - в 1 от 5-10 случая таблото светва и колата пали напълно нормално. Притеснявам се, защото един-два пъти никак не поиска да запали, а на следващия ден успях.

Зимата не се получава, затова и не съм я водил на сервиз. Сега със затопляне на времето очаквам да почне пак, а ми предстои дълъг път... Дайте съвет? Акумулатора е сменен преди 4-5 месеца, никакви проблеми със запалването нямах през цялата зима.

kosta68
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 12 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус Ghia, 2003г., 1,6 бензин,комби
Местоположение: dobrch
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалване при топло време

Мнение от kosta68 » 12 апр 2009, 12:39

Здравей колега мисля че проблема ти е в контактния ключ :) .Смятам че само с подмяна ще си решиш проблема _friends_

Focusowner
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 апр 2009, 11:54
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.9 дизел 1999 година
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалване при топло време

Мнение от Focusowner » 12 апр 2009, 15:39

Имам два ключа - и с двата го има проблема. Вероятно ли е и двата да са дефектни?

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалване при топло време

Мнение от tankovbg » 13 апр 2009, 13:55

Колегата kosta68 има предвид контактния ключ в който пъхаш тези два които имаш. Закарай си колата на автоелектричар, за да се диагностицира точно проблема, защото е възможно и котактното реле да е проблема.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта