Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Доколкото знам по-новите Фордове нямат червен ключ, поне Фокуса няма. С два оригинални сини ключа могат да се обучат до 8 ключа общо. Просто трябва да се вкарат едни след друг в контктния ключ в определена последователност с разни други действия.
Кофти е когато като мен имаш само един ключ - трябва да се ходи в МП за програмиране на новия ключ...
Относно разпознаването на ключа - около патрона е антената на четящото устройство на имобилайзера. А в нета съм виждал готови байпаси - слагат ги на аларми с дистанционно палене на колата.
Кофти е когато като мен имаш само един ключ - трябва да се ходи в МП за програмиране на новия ключ...
Относно разпознаването на ключа - около патрона е антената на четящото устройство на имобилайзера. А в нета съм виждал готови байпаси - слагат ги на аларми с дистанционно палене на колата.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Ето тук е написано как се "обучават"
PATS System I:
This system uses a solid RED master key KEY NUMBER SEVEN IN THE GUIDE without this key the system can not accept new keys and will need to be taken to ford. To program a new key:
First insert your red master key in the ignition and turn to position II. When the control light (in clock/trip) illuminates turn the ignition off and remove the key.
After approximately 2 seconds the control light illuminates again for a short period.
When the control light goes out you have 10 seconds to program your new key.
Insert the new key in the ignition and turn it to position II. The control light illuminates to indicate a successful programming operation.
Remove the key.
PATS System II:
This system hasn't got a red key, instead it needs already programmed keys to access programming mode.
Insert the first already programmed key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Insert the second already programmed key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Key programming mode is now activated and you have ten seconds to:
Insert the unprogrammed new key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Allow 10 seconds to pass for the system to exit programming mode.
PATS System I:
This system uses a solid RED master key KEY NUMBER SEVEN IN THE GUIDE without this key the system can not accept new keys and will need to be taken to ford. To program a new key:
First insert your red master key in the ignition and turn to position II. When the control light (in clock/trip) illuminates turn the ignition off and remove the key.
After approximately 2 seconds the control light illuminates again for a short period.
When the control light goes out you have 10 seconds to program your new key.
Insert the new key in the ignition and turn it to position II. The control light illuminates to indicate a successful programming operation.
Remove the key.
PATS System II:
This system hasn't got a red key, instead it needs already programmed keys to access programming mode.
Insert the first already programmed key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Insert the second already programmed key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Key programming mode is now activated and you have ten seconds to:
Insert the unprogrammed new key into the ignition and turn to position II
Turn back to 0 and remove the key
Allow 10 seconds to pass for the system to exit programming mode.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Дааааааа проблема не е хич прост, използва се технологията RFID (радиочестотна идентификация), т.е. в ключа има чип със записан кодов номер, който се предава на компа за разпознаване. Технологията е интересна който го интересува мога да опиша подробно, но следва да се знае че хич не е аматьорско да се излъже компа.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 10 юни 2009, 10:20
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
здрасти брат извинюваи ако допусна крешки ама трудно се оправюм с клавиатурата.
от мен да знаеш че нее гаранция
че ключа е добликат е все пак сам ключар относително е и недеи да се плашиш ключ винаги може да се извади та дори да нее оригинален
ако искаш ми пиши на coradocatani@abv.bg и ште се разберем но след като ти е един по добре да си извадиш оште един като резерва штото ако го загубиш тоя
дебела става цената

че ключа е добликат е все пак сам ключар относително е и недеи да се плашиш ключ винаги може да се извади та дори да нее оригинален


- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
Ехееее темата е много дърта, отдавна съм си извадил втори ключ с чип.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 04 авг 2006, 10:40
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v zetec-s 75кс 99г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
Къде и за колко пари?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
Във Варна, миналата година пролетта, за 80 лв. в това число нов ключ с чипа и програмирането му.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
и в бургас струваха толкова преди 1 година....дадох ги , щото ако съм само с 1 ключ и го загубя става дебела.... 

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта