Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от pldatanasbg » 02 сеп 2009, 17:31

Имам проблем който ме вбесява!!!! Още повече че съм минал през трима токаджии и проблема стои!
Накратко три пъти сменям шалтера който включва перката, последния е оригинален дал съм 46 лв за него и пак не се включва тая пуста перка и температурата отива в червеното!!!! На буксата като дам на късо перката тръгва. Колата надува! Днес от долу почна да капе вода!!!!!!!! Дадох на късо и покарах ама температурата не пада мамицата и! може ли да е комбинация с отишла гарнитура или пукната глава "недай си боже"!!!!!!!! :-/: ЕСКОРТ 1,6 зетек

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от S_C » 02 сеп 2009, 18:10

Антифриз...кога си сменял?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от pldatanasbg » 02 сеп 2009, 20:45

На пролет го източих и сложих препарат за почистване след това пак източих и в момента съм с вода пак.
Но се съмнявам да е от охаладителната инсталация защото загрява и когато е накъсо буксата.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от tropper » 02 сеп 2009, 20:54

Тръбата, която излиза от термостата към радиатора гореща ли е? Ако е студена - залепнал термостат.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от pldatanasbg » 02 сеп 2009, 21:10

Термостата включва! Поне така мисля, защото като като тръгна при изстинал двигател след като мине М Към края на А температурата пада но само до М-то. И после пак става висока!

Потребителски аватар
nosfera7u
потребител
потребител
Мнения: 305
Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
Местоположение: София, Нови Искър
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от nosfera7u » 02 сеп 2009, 22:05

колега провери си релето ... Релето е номер 5. виж тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=31110" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е относно вентилатора. Относно надуването за да си сигурен дали ти е издухала гарнитурата отвори разширителното казанче и натисни гаста ако водата вътре се надига (може да излизат и мехурчета) значи системата ти надува. А това дали главата ти се е спукала ще се види като се свали. За сменяне на мен ми взеха 200 лв (смяна на гарнитура шлайф на глава и всичко обратно в колата). Надявам се да съм ти бил полезен. _friends_

eliceco
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от eliceco » 03 сеп 2009, 07:41

колега,пробвай с друг термостат

Потребителски аватар
metodimalamov
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 13 мар 2009, 14:29
Модел на автомобила: ford focus 1.6 ecoboost 2011
Местоположение: Сандански
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от metodimalamov » 03 сеп 2009, 14:28

колега при акумулатура има предпазители които са за това а зад акумулатора се намира релето много често влиза вода и се поврежда.Това реле е реле на време затова трябва да вземеш друго такова.На него има два кабела които карат към перката като ги укасиш и като укъсиш и датчика трябва да заработи.В релето се прекъсва веригата която подава ток към перката .Когато укъсяваш при релето внимаваи че там има и маса .Дано ти помогна.Успех
Изображение
когато FORD са правили автомобили VW са правили шевни машини

Потребителски аватар
crank1968
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
Местоположение: PlovDiv
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от crank1968 » 03 сеп 2009, 18:35

Приятел аз съм имал съштия проблем карам колата спирам пред Кауфланд и какво виждам антифриза изтекъл температура на максимум както и да е взех нов антифриз смених го долях вода колата не се оправя.Пак на максимални градуси реших да отида при познат той е мн добър майстор и ми каза термостата е отишал взех нов и се родих да знаеш може да е от това сега показва нормалните 70-90 градуса. _friends_ _friends_ :!: :!: :!:
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;

pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от pldatanasbg » 03 сеп 2009, 22:24

Мерси колеги много съм ви благодарен!
Днес свалих термостата, сложих го във вода и е кипнах изобщо не отлепи! Моля се да е само това! Утре ще ви кажа резултата мисля да е покарам без термостат не знам дали ще е проблем, ако е за по дълго ??
Намерих в какаъв трябва да е резултата на работещ термоста, ако някой се пита за напред.
Вижте как трябва да отвори
http://www.youtube.com/watch?v=B_3RoqfhhAE" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от tropper » 03 сеп 2009, 22:34

Малко късно се включвам, но и аз щях да те посъветвам да я пробваш с изваден термостат. Тия гадни термостати не им вярвай много-много.
Ако без термостат стои студена, новия го купувай задължително оригинален от МП!

П.С. Допълни си профила - населено място и по-точна модификация на автомобила! Примерно Escort MK??, година
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
nosfera7u
потребител
потребител
Мнения: 305
Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
Местоположение: София, Нови Искър
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от nosfera7u » 04 сеп 2009, 12:11

колега погледни какво излиза от ауспуха на колата, от там трябва да излизат само безцветни въздушни пари, ако от там излиза син пушек и като дадеш газ отзад става като облак, значи почти сигурно гарнитурата ти е издухала :) Дано не е това. Успех с ремонта _friends_

pldatanasbg
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от pldatanasbg » 05 сеп 2009, 22:37

Оказа се че е термостата само.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!

Мнение от S_C » 06 сеп 2009, 12:52

Махни водата!
Тези двигатели не са проектирани да работят с вода.Всъщност след началото на 80-те нито един мотор вече не се проектира за работа с вода в охлаждането.Водата е ако нещо стане на път,да се прибереш до вас.Но не повече.Тръгват корозия и котлен камък...и няма оправяне после.Водата беше за ладите и москвичите,ама ладите специално и те даваха проблеми с времето ако се карат с вода.
Термостати,лагер на водна помпа,дори понякога радиатор...това са нещата които най-много страдат от сипването на чешмяна вода в охлаждането.Вода там се слага само дестилирана,смесена с антифириз в каквото съотношение ти трябва.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта