ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
- boxer
- потребител 
- Мнения: 15
- Регистриран: 26 сеп 2009, 14:24
- Модел на автомобила: escort 1.6 CLX 91г. Focus 1.6 Zetec SE 02г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Здравейте колеги.Наскоро смених двигателя си 1.8д на ЕСКОРТА с 1.6 бензин и се оказа че няма от къде да взема сигнал за оборотомера,тъй като на дизела сигнала идваше от генератора,но на бензина няма такъв изход.Някой ако знае нещо моля да помага.Благодаря предварително.  
  
			
									
									
						 
  
- maistorabg
- потребител 
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Пробва ли от генератора,има вариант и от бобината,ама зависи с каква си.
Ако отидеш при някой читав електричар,мисля че може да те напъти.
			
									
									
						Ако отидеш при някой читав електричар,мисля че може да те напъти.
- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Това 1,6 бензин кой точно мотор е? Ако е 16 клапановият Zetec сигнала се взема от някой пин на ECU-то. Освен това стария ти оборотомер от дизела надали ще стане за бензинов.
			
									
									
						- boxer
- потребител 
- Мнения: 15
- Регистриран: 26 сеп 2009, 14:24
- Модел на автомобила: escort 1.6 CLX 91г. Focus 1.6 Zetec SE 02г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Здравейте, благодаря за  отговорите! Двигателът е CVH 1,6 с 8 клапана /не е ZETEK/. Запалването е с делко с комутатор и бобина. От бобината пробвах да взема сигнал, но оборотомера едва реагира /на около 3-4 хил. об. показва около 200 оборота/. Бобината е за делко с датчик на Хол. Таблото на дизела с оборотомера е същото като на бензиновите двигатели. 
Надявам се всички знаете, че свестни и знаещи майстори няма по сервизите, особено в Плевен. От генератора от къде по-точно да взема сигнал, при положение че до него достигат три кабела, като единия е за възбуждане на генератора, а другите два са вързани към стартера и от там към положителната клема на акумулатора. На дизеловия двигател понеже сигнала за тахометъра постъпва от генератора същия имаше четвърти извод.
Мисля, че придобихте по-богата представа за типът на двигатела и запалването му. 
  
			
									
									
						Надявам се всички знаете, че свестни и знаещи майстори няма по сервизите, особено в Плевен. От генератора от къде по-точно да взема сигнал, при положение че до него достигат три кабела, като единия е за възбуждане на генератора, а другите два са вързани към стартера и от там към положителната клема на акумулатора. На дизеловия двигател понеже сигнала за тахометъра постъпва от генератора същия имаше четвърти извод.
Мисля, че придобихте по-богата представа за типът на двигатела и запалването му.
 
  
- 
				dimitrov167
- потребител 
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 апр 2009, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Колега оборотомера на дизела и на бензина не са едни и същи. Аз имам дизел но понеже циферблатите на таблото бяха унищожени реших да ги сменя. Взех цяло табло от бензинова кола сложих го и се оказа, че оборотомера работи обратно, а именно на празен ход 7000об/мин, а като подам газ отиваше на 0. Разглобих двете табла и взех само механизма на старото и всичко си дойде на мястото.
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
Сложи дизеловия генератор и си готов, тъкмо ще имаш яко захранване за мощна стереоуредба (не се базикам).boxer написа:....От генератора от къде по-точно да взема сигнал, при положение че до него достигат три кабела, като единия е за възбуждане на генератора, а другите два са вързани към стартера и от там към положителната клема на акумулатора. На дизеловия двигател понеже сигнала за тахометъра постъпва от генератора същия имаше четвърти извод.
Мисля, че придобихте по-богата представа за типът на двигатела и запалването му.
- 
				micev
- потребител 
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
при бензините се взима сигнала от е-дис модула на запалването , бобина или делкото 
			
									
									
						
- xtreme
- потребител 
- Мнения: 68
- Регистриран: 06 яну 2009, 12:57
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: ОБОРОТОМЕР НА ЕСКОРТ 91г
със същият двигател съм  сигнала за оборотите се взима от динамото
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта






