Eskort 1.4i пали трудно студен

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
topy
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
Status: Извън линия

Eskort 1.4i пали трудно студен

Мнение от topy » 25 окт 2009, 21:08

Здравейте колеги!
До сега само четях, но проблема ми стана много болен и за това вече реших да търся помощ.
Изчетах много за трудното палене, но като че ли не срещам нещо като моя проблем и за това се реших да открия нова тема.
Та да не Ви отегчавам, а на въпроса.
Имам Eskort 1.4i /моно инжексия/. Производство - декември '89 г. Двигател - CVN. Винаги /имам го от '99г./ е палил на 5-6та секунда въртене. След като веднъж е запалил, гася и до максимум 2-3 часа пали веднага на 2-3та сек. Постепенно времето на стартиране се увеличаваше, докато вече стигна до: стартирам 10 сек. почивка още толкова и на втория сарт пали почти веднага - 2-3та сек. Лошото е, че преди два дни като я загасих пред гаража и не успях да я запаля повече. Искра има /пробвах свещите дори на тъмно - вечер/, гориво има /развих входа на тръбата влизаща в тялото на инжектора/. Не знам само налягането дали не е много ниско.
Та ако можете помагайте!
Никак не ми се ходи на майстор, щото "не му знам името".

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.4i пали трудно студен

Мнение от Sasho85 » 25 окт 2009, 21:34

виж температурния датчик. На студен двигател трябва да дава 35000-40000ома.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
topy
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.4i пали трудно студен

Мнение от topy » 26 окт 2009, 14:40

Благодаря, колега!
Ще го премеря. Знам го къде е, но не съм чел до сега колко му е съпротивлението. Точно този въпрос щях да задавам.

Потребителски аватар
topy
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.4i пали трудно студен

Мнение от topy » 02 ное 2009, 15:09

Благодаря на знаещите!
Премерих и двата температурни датчици. Здрави са, но този за въздуха, искаше почистване. Опитах с 95 % спирт медицински. Малко трудно, но го оставих да се на кисне вечерта и на другия ден със сешоара. Има разлика. Сега определено е по-добре.
Още веднъж Благодаря на знаещите!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта