Eskort 1.4i пали трудно студен
- topy
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
- Status: Извън линия
Eskort 1.4i пали трудно студен
Здравейте колеги!
До сега само четях, но проблема ми стана много болен и за това вече реших да търся помощ.
Изчетах много за трудното палене, но като че ли не срещам нещо като моя проблем и за това се реших да открия нова тема.
Та да не Ви отегчавам, а на въпроса.
Имам Eskort 1.4i /моно инжексия/. Производство - декември '89 г. Двигател - CVN. Винаги /имам го от '99г./ е палил на 5-6та секунда въртене. След като веднъж е запалил, гася и до максимум 2-3 часа пали веднага на 2-3та сек. Постепенно времето на стартиране се увеличаваше, докато вече стигна до: стартирам 10 сек. почивка още толкова и на втория сарт пали почти веднага - 2-3та сек. Лошото е, че преди два дни като я загасих пред гаража и не успях да я запаля повече. Искра има /пробвах свещите дори на тъмно - вечер/, гориво има /развих входа на тръбата влизаща в тялото на инжектора/. Не знам само налягането дали не е много ниско.
Та ако можете помагайте!
Никак не ми се ходи на майстор, щото "не му знам името".
До сега само четях, но проблема ми стана много болен и за това вече реших да търся помощ.
Изчетах много за трудното палене, но като че ли не срещам нещо като моя проблем и за това се реших да открия нова тема.
Та да не Ви отегчавам, а на въпроса.
Имам Eskort 1.4i /моно инжексия/. Производство - декември '89 г. Двигател - CVN. Винаги /имам го от '99г./ е палил на 5-6та секунда въртене. След като веднъж е запалил, гася и до максимум 2-3 часа пали веднага на 2-3та сек. Постепенно времето на стартиране се увеличаваше, докато вече стигна до: стартирам 10 сек. почивка още толкова и на втория сарт пали почти веднага - 2-3та сек. Лошото е, че преди два дни като я загасих пред гаража и не успях да я запаля повече. Искра има /пробвах свещите дори на тъмно - вечер/, гориво има /развих входа на тръбата влизаща в тялото на инжектора/. Не знам само налягането дали не е много ниско.
Та ако можете помагайте!
Никак не ми се ходи на майстор, щото "не му знам името".
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.4i пали трудно студен
виж температурния датчик. На студен двигател трябва да дава 35000-40000ома.
Автомобилен ретро клуб Shark
- topy
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.4i пали трудно студен
Благодаря, колега!
Ще го премеря. Знам го къде е, но не съм чел до сега колко му е съпротивлението. Точно този въпрос щях да задавам.
Ще го премеря. Знам го къде е, но не съм чел до сега колко му е съпротивлението. Точно този въпрос щях да задавам.
- topy
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 11 апр 2009, 21:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4 i
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.4i пали трудно студен
Благодаря на знаещите!
Премерих и двата температурни датчици. Здрави са, но този за въздуха, искаше почистване. Опитах с 95 % спирт медицински. Малко трудно, но го оставих да се на кисне вечерта и на другия ден със сешоара. Има разлика. Сега определено е по-добре.
Още веднъж Благодаря на знаещите!
Премерих и двата температурни датчици. Здрави са, но този за въздуха, искаше почистване. Опитах с 95 % спирт медицински. Малко трудно, но го оставих да се на кисне вечерта и на другия ден със сешоара. Има разлика. Сега определено е по-добре.
Още веднъж Благодаря на знаещите!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта