Проблем с палене причината е ясна

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Проблем с палене причината е ясна

Мнение от krassigeoriev » 20 дек 2009, 16:37

Здравейте колеги имам ескорт 1.6 1.6в 97г
при въртене на стартер щракат 2 релета и двигателя не иска да запали правила го е няколко пъти за 1 месец
Има и GAS с всичките му симулатори емулатори и т.н.
дайте едно рамо да тръгна от някъде да търся причина за това
Последна промяна от krassigeoriev на 03 яну 2010, 17:55, променено общо 1 път.
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене

Мнение от by_cec » 21 дек 2009, 09:55

Щтракането на релета означава ниско напрежение към ел. мотора на стартера. Възможни причини за това са: слаб (незареден )акумулатор,лоши връзки в силовото захранване на стартера или повишена консумация на последния заради износени втулки или неподходящо масло в мотора . Има и други по-малко верояни причини.

Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене

Мнение от krassigeoriev » 23 дек 2009, 23:41

съгласен съм с това но акумулатора е нов и стартера върти с нормална скорост, масло на 2000км 10w40-total и най-важното след премахване на релета R2 и R3 за сега вече 3 дни колата пали без проблем
На мнение съм че има късо или хлабава връзка в бушониерата
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене

Мнение от paci » 24 дек 2009, 08:10

krassigeoriev написа: .... хлабава връзка в бушониерата
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене

Мнение от krassigeoriev » 27 дек 2009, 17:12

благодаря колега темата с таблото с бушони е супер но според моите познати майстори проблема е в хлабава маса (минус) към таблото с бушони
Прогоних ги минусите и ако пак направи мизерия ще свалям бушониерата
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене причината е ясна

Мнение от krassigeoriev » 03 яну 2010, 18:14

проблема се оказа много прост но труден за локализиране
от спукани спойки в таблото с бушони се натоварва веригата захранваща бобината и релето активизиращо ECU-то и напрежението пада на 7-8V при това стартера върти релето си цъка и колата НЕ ПАЛИ
След презапояване на някои спойки по платките нещата потръгнаха
p.c. ще видим до кога
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост