Вентилаторът на парното върти само на "4"
- jart
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 31 мар 2008, 01:25
- Модел на автомобила: Ford fiesta Ghia 1,25 v16 97g.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вентилаторът на парното върти само на "4"
Здравейте, колеги!
Тази сутрин се изненадах неприятно от факта, че вентилатора за парното се включва само когато е в позиция "4" - максимални обороти. Получава се така, че или не духа и е кучешки студ, или духа , та чак ме лепи за седалката. Някакси мистериозно /поне за мен/ изчезнаха 1-2 и 3-та степен. Разрових се из кмижки и предпазители, намерих само 1 предпазител 30А за вентилатора. Като махна въпросния предпазител - перката не върти. Като го сложа, върти само в позиция "4".
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Предполагам, че може да е от ключа на таблото, но как да го разглобя идея си нямам.
Благодаря предварително за съветите.
Тази сутрин се изненадах неприятно от факта, че вентилатора за парното се включва само когато е в позиция "4" - максимални обороти. Получава се така, че или не духа и е кучешки студ, или духа , та чак ме лепи за седалката. Някакси мистериозно /поне за мен/ изчезнаха 1-2 и 3-та степен. Разрових се из кмижки и предпазители, намерих само 1 предпазител 30А за вентилатора. Като махна въпросния предпазител - перката не върти. Като го сложа, върти само в позиция "4".
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Предполагам, че може да е от ключа на таблото, но как да го разглобя идея си нямам.
Благодаря предварително за съветите.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вентилаторът на парното върти само на "4"
Я се надупи под жабката и намери една букса!
Те там ти е проблема!
Не ми се пише повече ... писал съм го 101326540 пъти.
Позлвайте търсачката!
Те там ти е проблема!
Не ми се пише повече ... писал съм го 101326540 пъти.

Позлвайте търсачката!
- jart
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 31 мар 2008, 01:25
- Модел на автомобила: Ford fiesta Ghia 1,25 v16 97g.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вентилаторът на парното върти само на "4"
Благодаря много за бързия отговор. Проблема се оправи от самосебеси. Тази сутрин си работеше, все едно никога е нямало проблем. Ще я видя тази букса. Пробвах с търсачката, но не открих нищо, което да ми помогне, иначе не бих публикувал тема.
Благодаря още един път, ще я погледна тази букса, че най-много се ядосвам на проблеми, които се появяват и оправят от сами.
Благодаря още един път, ще я погледна тази букса, че най-много се ядосвам на проблеми, които се появяват и оправят от сами.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вентилаторът на парното върти само на "4"
Като почне да ти мирише на изгоряло да знаеш, че вече е късно 
Проблема се явява най-вече в долните кабели които според мен са достъпни за краката на пасежера и има голяма вероятност да бъдат сритани.
Свали буксата, почисти и притегни всичко за да не се сетиш да направиш тази процедура от както ти бъде стопена буксата и да се чудиш какво да правиш.
Аз така се мотах докъто накрая се наложи проблемия кабел да бъде сменен с обикновенна кабелна обувка на която сложих кабел, набутах я на мястото й, прокарах кабелчето през буксата където му е мястото, нанизах буската на гнездото и свъзах кабела.
Но преди това бях закъснял и чистих, укрепвах и какви ли не простотии правих докъто не стопи яко буксата.
Хубавото беше, че беше стопена само на мястото на един кабел и дори и с малко зор да се извади то се вадеше и си влизаше на мястото и успях да го направя доста грамотно.

Проблема се явява най-вече в долните кабели които според мен са достъпни за краката на пасежера и има голяма вероятност да бъдат сритани.
Свали буксата, почисти и притегни всичко за да не се сетиш да направиш тази процедура от както ти бъде стопена буксата и да се чудиш какво да правиш.
Аз така се мотах докъто накрая се наложи проблемия кабел да бъде сменен с обикновенна кабелна обувка на която сложих кабел, набутах я на мястото й, прокарах кабелчето през буксата където му е мястото, нанизах буската на гнездото и свъзах кабела.
Но преди това бях закъснял и чистих, укрепвах и какви ли не простотии правих докъто не стопи яко буксата.
Хубавото беше, че беше стопена само на мястото на един кабел и дори и с малко зор да се извади то се вадеше и си влизаше на мястото и успях да го направя доста грамотно.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта