Някакъв проблем с тоците-май е акумулатор, но?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Някакъв проблем с тоците-май е акумулатор, но?

Мнение от dydo » 28 яну 2010, 21:33

Та така:
Колата ми е Мондео 94, бензин, 1.6 кубика. Не знам дали този факт е важен в случая от днес, кйто ще Ви разкажа, но още преди месец и повече, учудващо защо по някакъв начин ми се прецака радиото и ми искаше отново код, въпреки да не съм разкачвал акумулатора. След 1-2 дена спря да иска код и просто имаше изписано "ЕЕ" когато съм на контакт..........и така вече месец. В една друга тема писах за това, но както и да е, а и отново не съм разкачвал акумулатора, за да видя така дали няма нещо да се нулира и пак да ми иска код завъвеждане. Та това е предисторията, която не знам дали има общо с днешната случка, ама ако има, да си кажа.
Днес слизам при колата и като дадох контакт видях, че радиото отново е станало в положение да ми иска код. Викам си я. Ама то чистачката тръгна, без да съм я включвал. Казах си, че може да е забравена, но като натиснах лоста си се оказа, че не е пусната. Опита да запаля, но не направи и един оборот от завъртането на двигателя, когато това спря и на натиснат стартер остана само да трака. Бре. Изключих от контакт до края и пак включих и чистачката пак се пусна. Опитах да запаля-нъцки, пак едно пряко сили завъртане и после само тракането на стартера. Викам си, до вчера тази кола 2.5 години е палила от раз и ако е акумулатора , все пак трябва още преди време да са започнали някакви признаци, че вече е към сдаване. Опитах да пуснса чистачката, за да видя мощността на тока, ама и на най-бързите обороти едвам крета. После пуснах и лампата в купетно и само след минута започна да намалява светлината й. Не съм пробвал с бутане, а направо се качих на другата кола и си оставих Форда пред блока. Също така, когато дам на контакт, се чува едни звук, все едно включваш уредба - еднократен звук, като да си пуснал напрежение някъде. Това нещо преди го е нямало никога.
Най-лесно е да купя нов акумулатор, ама да не е някаква друга причината, щото пък така изведнъж да се скапе. Вярно не съм палил колата от 4-5 дена, ама и преди не съм я палил и то в големите студове и после е нямало проблеми. От първия път си е палила.
Някакви идеи, от какво може да е причината, извън акумулатора.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Някакъв проблем с тоците-май е акумулатор, но?

Мнение от vargala81 » 28 яну 2010, 22:16

май ти е хлабава миносовата клема или масата към купето ,провери първо тях .На мен това тракане ми се появяваше на ладата ,окислява ше се клемата,почиствах я и палеше

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Някакъв проблем с тоците-май е акумулатор, но?

Мнение от dydo » 28 яну 2010, 23:32

Ами ще пробвам първо това-ще ги разкача, почистя с нещо и отново ще ги стегна. Дано е от това. Но самото тракане, сякаш е в устройството на самиястартер, след като спре да върти мотора в опит да запали.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта