отказаха вентилатора на радиатора и горивната помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
pecata
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2010, 17:57
Модел на автомобила: escort 1.8 16 v 1992
Status: Извън линия

отказаха вентилатора на радиатора и горивната помпа

Мнение от pecata » 08 авг 2010, 18:06

моля за малко помощ,едновременно ми отказаха вентилатора на радиатора и горивната помпа,на какво може да се дължи това ,благодаря предварително
Последна промяна от paci на 09 авг 2010, 00:29, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от vargala81 » 08 авг 2010, 19:20

Гледали бушоните? Във ляво до педала на съединитела, в пластмасата на калника има едно кръгло капаче, вътре има един черен предпазител с бутон, веж дали не е изкочил на горе, той е за помпата. Може и бушонното тъбло да ти се ебава но първо провери за изгорял -ли бушони и предпазитела на помпата.

pecata
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2010, 17:57
Модел на автомобила: escort 1.8 16 v 1992
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от pecata » 08 авг 2010, 19:31

бушоните ги прегледах ама за този предпазител незнаех,ама ще го видя :)

ама мн интертесно че и вентилатора на радиатора спря да върти,възможно ли е да са вързани заедно :)

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от vargala81 » 08 авг 2010, 19:45

pecata написа:ама мн интертесно че и вентилатора на радиатора спря да върти,възможно ли е да са вързани заедно :)
Не

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от Sasho85 » 08 авг 2010, 20:32

Горивната помпа и перката на вентилатора, нямат нищо общо. Съвпадение се е получило.
Изкарай буксата на помпата и провери дали има напрежение. Ако няма е релето или прекъснат кабел. А този предпазител е всъщност инерционен датчик, спиращ помпата при катастрофа. Провери и него.
Ако си от Варна мога да помогна.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: отказаха вентилатора на радиатора и горивната помпа

Мнение от ludavoda » 09 авг 2010, 01:45

Виж си плюсовата клема на акумулатора!
Там освен основният кабел към стартера сигурно има и един по тънък (вероятно е черен на цвят) - дали не е прекъснал или не дава добър контакт...

При мен беше това. Пиши ни какво е излезнало в крайна сметка...

pecata
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2010, 17:57
Модел на автомобила: escort 1.8 16 v 1992
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от pecata » 09 авг 2010, 21:14

vargala81 написа:Гледали бушоните? Във ляво до педала на съединитела, в пластмасата на калника има едно кръгло капаче, вътре има един черен предпазител с бутон, веж дали не е изкочил на горе, той е за помпата. Може и бушонното тъбло да ти се ебава но първо провери за изгорял -ли бушони и предпазитела на помпата.

наистина проблема беше в този предпазител :) страшно мн ме улесни и благодаря за което :)

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: gprivnata pompa ne raboti

Мнение от vargala81 » 09 авг 2010, 21:37

pecata написа:
vargala81 написа:Гледали бушоните? Във ляво до педала на съединитела, в пластмасата на калника има едно кръгло капаче, вътре има един черен предпазител с бутон, веж дали не е изкочил на горе, той е за помпата. Може и бушонното тъбло да ти се ебава но първо провери за изгорял -ли бушони и предпазитела на помпата.

наистина проблема беше в този предпазител :) страшно мн ме улесни и благодаря за което :)
Радвам се, че съм помогнал! Карал лиси преди това с малко бензин в резервоара? понеж този предпазтел освен при удър изклучва и при натоварване на помпата. А вентилатора на парното оправили?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта