решение на проблем със палене
- Roy
- потребител
- Мнения: 160
- Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
решение на проблем със палене
Тъй като забелязах, че във форума има доста теми обсъждащи странното не палене на Ескорт реших да напиша наблюденията ми по проблема, за да може потребителите с такъв проблем да се ориентират по лесно.
Най-честите олаквания са от рода на "въртя ключа и нищо не става";, чува се "цък" а не пали; "като загрее не пали", поне при ескортите, които съм наблюдавал.
При четирите ескорта които гледахме, които са произведени в интервала 1990-95г. /даже и моят
/ проблема се оказа втулката на самият бендикс. Преди да се стигне до обстойно разглеждане на проблема "майтори" ми изреждаха хиляда проблема - шалтер, акумулатор, клеми, и всякакви други причинители, които наистина са възможни да породят проблем,но във въпросните случай проблема се оказа точно втулката на бендикса.
Не искам да кажа всички проблеми със стартирането на двигателя са породени от това , за което пиша, а просто давам идея къде може да се погледне, преди да се пристъпи към закупуване на авточасти довеждащи до резултат равен на нула /от собствен опит говоря
/.
Дано да съм полезен на някой.
Поздрави на всички.
Най-честите олаквания са от рода на "въртя ключа и нищо не става";, чува се "цък" а не пали; "като загрее не пали", поне при ескортите, които съм наблюдавал.
При четирите ескорта които гледахме, които са произведени в интервала 1990-95г. /даже и моят

Не искам да кажа всички проблеми със стартирането на двигателя са породени от това , за което пиша, а просто давам идея къде може да се погледне, преди да се пристъпи към закупуване на авточасти довеждащи до резултат равен на нула /от собствен опит говоря

Дано да съм полезен на някой.
Поздрави на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта