фокус ъпгрейд стъкла и др.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
фокус ъпгрейд стъкла и др.
Имам следния проблем.
Съгласно някои немски книжки фокуса ми трябвало да има окабеляване и се надгражда по системата "plug and play", да ама НЕ, добре че комплекта на халогените бе оригинален и си имаше окабеляване, и инструкция за монтаж.
Проблема ми е сладния: Сложих си механизмите за повдигане на задните стъкла, заедно с кабелите и всичките му там други истории. Обаче изненадка: Стария ключ на шофьорското място с много странна малка букса, кабел през прага от предните врати до задните няма.
Ще ви бъде благодарен ако някой има опит с това. Дори да прекарам кабелите, това "самообучаване" от компютъра ли е или от самия бутон?
Ходят ли кабелите освен през реле в нещо друго. Кабелите само от предната до задната врата ли са или трябва да търся куплунга в основната букса, на колонката на предната врата.
Имам две схеми обаче нещо цветовете ми са различни. Ако някой има простичка схема да помогне моля.
Благодаря!
Съгласно някои немски книжки фокуса ми трябвало да има окабеляване и се надгражда по системата "plug and play", да ама НЕ, добре че комплекта на халогените бе оригинален и си имаше окабеляване, и инструкция за монтаж.
Проблема ми е сладния: Сложих си механизмите за повдигане на задните стъкла, заедно с кабелите и всичките му там други истории. Обаче изненадка: Стария ключ на шофьорското място с много странна малка букса, кабел през прага от предните врати до задните няма.
Ще ви бъде благодарен ако някой има опит с това. Дори да прекарам кабелите, това "самообучаване" от компютъра ли е или от самия бутон?
Ходят ли кабелите освен през реле в нещо друго. Кабелите само от предната до задната врата ли са или трябва да търся куплунга в основната букса, на колонката на предната врата.
Имам две схеми обаче нещо цветовете ми са различни. Ако някой има простичка схема да помогне моля.
Благодаря!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Информацията ти не е достатъчна за категоричен отговор.
Има шест варианта на окабеляване до колкото можах да се ориентирам в схемите.
-Само предни ел.стъкла преди 08.2000 - Прост ключ, реле в шофьорската врата за слизането до долу с едно натискане (само шофьорския прозорец)
-Само предни ел.стъкла след 08.2000 до 2001 - по-сложен ключ, няма допълнително реле.
-Само предни ел.стъкла след 2002 - пак сложния ключ, няма реле, има обаче един ел.модул, към който отива една жица (Generic Electronic Module - GEM).
-Ел. стъкла на всички врати, с автоматично вдигане и сваляне с едно натискане на бутона до 2001 (има и комфорт -функция)
-Ел. стъкла на всички врати, с автоматично вдигане и сваляне с едно натискане на бутона след 2002 (пак играе GEM, има и комфорт-функция)
-Ел. стъкла на всички врати, автоматично сваляне само на шофьорското (май само за САЩ).
Ел. схеми има към онова дългото ръководство на Vlad (след 2003, респ. 2002). Има и в онова, което съм го качил аз за Фокус 1998-01, има и във Ford TIS (за всички години).
Съветът ми е да огледаш цветовете на жиците и съответно на коя позиция на конектора са и да ги сравниш със схемите - така ще откриеш по коя схема е изпълнено твоето окабеляване. После по схемата търсиш къде имаш и къде нямаш жици.
Ясно, че във вратата нямаш подходящото окабеляване, провери обаче дали имаш кабели по основната инсталация. Т.е. до конектора на колонката, където се свързва инсталацията на вратата с основната. Развива се, за да се откачи (ако не си го разкачал до сега). Най-вероятно основната инсталация вътре в купето има необходимите кабели, липсват тези във вратите.
Още две особености - трябва да си намериш подходящи пера за конектора на вратата, за да можеш да пуснеш кабели в нея (конекторите от Мондео 1 и 2-ро поколение са същите, сигурно стават и от други модели).
Моторчетата за автоматичното сваляне и вдигане са различни от обикновените. Самите моторчетата са си същите, ама имат по една платка след конектора си, който е с повече пера от стандартните "некомфортни".
Ти какви ключове и моторчета си приготвил? Не че при добро желание схемата не може да се модифицира и да се пригоди към наличните компоненти...
Виж коя точно е твоята схема в момента, дай да я видим, и да измислим как да стане. Аз ще го правя това упражнение лятото може би, в моя случай ще приспособявам за да се получи първия двуврат Фокус с автоматични стъкла
, така че темата ми е интересна.
Има шест варианта на окабеляване до колкото можах да се ориентирам в схемите.
-Само предни ел.стъкла преди 08.2000 - Прост ключ, реле в шофьорската врата за слизането до долу с едно натискане (само шофьорския прозорец)
-Само предни ел.стъкла след 08.2000 до 2001 - по-сложен ключ, няма допълнително реле.
-Само предни ел.стъкла след 2002 - пак сложния ключ, няма реле, има обаче един ел.модул, към който отива една жица (Generic Electronic Module - GEM).
-Ел. стъкла на всички врати, с автоматично вдигане и сваляне с едно натискане на бутона до 2001 (има и комфорт -функция)
-Ел. стъкла на всички врати, с автоматично вдигане и сваляне с едно натискане на бутона след 2002 (пак играе GEM, има и комфорт-функция)
-Ел. стъкла на всички врати, автоматично сваляне само на шофьорското (май само за САЩ).
Ел. схеми има към онова дългото ръководство на Vlad (след 2003, респ. 2002). Има и в онова, което съм го качил аз за Фокус 1998-01, има и във Ford TIS (за всички години).
Съветът ми е да огледаш цветовете на жиците и съответно на коя позиция на конектора са и да ги сравниш със схемите - така ще откриеш по коя схема е изпълнено твоето окабеляване. После по схемата търсиш къде имаш и къде нямаш жици.
Ясно, че във вратата нямаш подходящото окабеляване, провери обаче дали имаш кабели по основната инсталация. Т.е. до конектора на колонката, където се свързва инсталацията на вратата с основната. Развива се, за да се откачи (ако не си го разкачал до сега). Най-вероятно основната инсталация вътре в купето има необходимите кабели, липсват тези във вратите.
Още две особености - трябва да си намериш подходящи пера за конектора на вратата, за да можеш да пуснеш кабели в нея (конекторите от Мондео 1 и 2-ро поколение са същите, сигурно стават и от други модели).
Моторчетата за автоматичното сваляне и вдигане са различни от обикновените. Самите моторчетата са си същите, ама имат по една платка след конектора си, който е с повече пера от стандартните "некомфортни".
Ти какви ключове и моторчета си приготвил? Не че при добро желание схемата не може да се модифицира и да се пригоди към наличните компоненти...
Виж коя точно е твоята схема в момента, дай да я видим, и да измислим как да стане. Аз ще го правя това упражнение лятото може би, в моя случай ще приспособявам за да се получи първия двуврат Фокус с автоматични стъкла

-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Благодаря за отговора:
Моторчетата с механизмите са инсталирани заедно с оригиналното окабеляване на задните врати. Работят наделжно, като ги вържа към бутона на пасажерската врата.
кабелите са (з/ч за напрежение, б/с(нагоре или надолу) и ч/б(надолу или нагоре) и един черен за земя. тези кабели липсват в праговете.
Какво се има предвид под по-сожен ключ, моя е като първия който си описал, дургия който съм приготвил - пада само шофьорската врата.
този GEM ли управлява комфорт функцията?
Мога да прокарам кабели без проблем, но ми се иска да е както трябва.
p.s. Липсата на оригиналното окабеляване за шофьорската врата ме спря да ровя и да гледам основното окабеляване на колонката.
Чакам го да пристигне и ще разравям пак.
На пасажерската врата дали ще трябва да се сменя. Много ми е интересно от къде тръгва кабела за задна дясна врата.
Ясно, че при 4 ел. стъкла влиза в GEМ модула( чийто номер е като този на ключа), но след стъклото, зелено/бяло, т.е и да не влезе ми се струва пак ще работят четирите стъкла.
при 2 ел. стъкла не влиза. Каква е идеята да влезе в ГЕМ?
Също така GEM универсален ли е и има всичко или трябва да го сменям с някой по-напреднал?
Моторчетата с механизмите са инсталирани заедно с оригиналното окабеляване на задните врати. Работят наделжно, като ги вържа към бутона на пасажерската врата.
кабелите са (з/ч за напрежение, б/с(нагоре или надолу) и ч/б(надолу или нагоре) и един черен за земя. тези кабели липсват в праговете.
Какво се има предвид под по-сожен ключ, моя е като първия който си описал, дургия който съм приготвил - пада само шофьорската врата.
този GEM ли управлява комфорт функцията?
Мога да прокарам кабели без проблем, но ми се иска да е както трябва.
p.s. Липсата на оригиналното окабеляване за шофьорската врата ме спря да ровя и да гледам основното окабеляване на колонката.
Чакам го да пристигне и ще разравям пак.
На пасажерската врата дали ще трябва да се сменя. Много ми е интересно от къде тръгва кабела за задна дясна врата.
Ясно, че при 4 ел. стъкла влиза в GEМ модула( чийто номер е като този на ключа), но след стъклото, зелено/бяло, т.е и да не влезе ми се струва пак ще работят четирите стъкла.
при 2 ел. стъкла не влиза. Каква е идеята да влезе в ГЕМ?
Също така GEM универсален ли е и има всичко или трябва да го сменям с някой по-напреднал?
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Според ел.схемите до 08.2000 слагат един ключ с по-малко електроника, и затова има допълнително реле в шофьорската врата, а после пренасят неговата функция в електрониката на ключа. (няма реле).Какво се има предвид под по-сожен ключ, моя е като първия който си описал, дургия който съм приготвил - пада само шофьорската врата.
Ти ли сложи кабелите, или си ги имаше във вратата? Щом работят, значи идва токМоторчетата с механизмите са инсталирани заедно с оригиналното окабеляване на задните врати. Работят наделжно, като ги вържа към бутона на пасажерската врата.

Да, мисля че идеята е да затваря стъклата при заключване на колата (една от функциите му). Според мен може и без него, въпреки че при кола 2002 трябва да го има инсталиран.този GEM ли управлява комфорт функцията?
Не можах да намеря схема, на която цветовете да отговарят на твоитекабелите са (з/ч за напрежение, б/с(нагоре или надолу) и ч/б(надолу или нагоре) и един черен за земя. тези кабели липсват в праговете.

Няма нужда да се сменя. Кабелът за задна дясна врата би трябвало да излиза от шофьорската, да минава под таблото до предна дясна и от там да продължава назад през прага.На пасажерската врата дали ще трябва да се сменя. Много ми е интересно от къде тръгва кабела за задна дясна врата.
Ако стигнеш до прекарване на кабели, ще ти трябва по два кабела 2,5 квадрата от ключа на шофьорската врата до бутоните на задните врати. За предните си имаш кабели, за задните казваш че в момента работят самостоятелно - значи имаш плюс и маса. Като гледам окабеляването ще ти се сведе до четири кабела всичко на всичко.
Твоят ключ такъв ли е?

Или такъв?
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Благодаря за бързия отговор!
1) Ключът ми е като първия, американски тип, отзад е доста продълговат с две букси, едната само за стъклата, другата за блокировката.
2) свалих старите и сложих оригинални кабели с букси и конектори, които се свързват с конектора на прага, където вече кабели няма.
Ток не идва, а пуснах от ключа на предната пасажерска. (ток мога да им пусна без проблем)
3)кабелите наистина нямат значение, така или иначе са 4(нагоре, надолу, плюс, маса)
Конекторът на предната врата е кръгъл един брой.
Благодаря сега очаквам окабеляването и на предна дясна врата и се надявам че всичко ще се изясни.
Поздрави!
1) Ключът ми е като първия, американски тип, отзад е доста продълговат с две букси, едната само за стъклата, другата за блокировката.
2) свалих старите и сложих оригинални кабели с букси и конектори, които се свързват с конектора на прага, където вече кабели няма.
Ток не идва, а пуснах от ключа на предната пасажерска. (ток мога да им пусна без проблем)
3)кабелите наистина нямат значение, така или иначе са 4(нагоре, надолу, плюс, маса)
Конекторът на предната врата е кръгъл един брой.
Благодаря сега очаквам окабеляването и на предна дясна врата и се надявам че всичко ще се изясни.
Поздрави!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Приготвяй двайсет метра жица и го почвай. Виж дали имаш свободни пера на конекторите и ги ползвай от там да прекараш кабелите. Имам предвид - режеш, това което е свободно и не играе, и връзваш там съответната жица за ел.стъклата. Като го откачиш конектора, ще видиш дали на половинката от към вратата има празни места, пък на половинката на колонката са заети всички (поне при мен е така). Ще имаш и резервни пера щом си купил още един кабелен сноп. Вариант е и да пробиеш маншона в долния край и да прекараш кабелите през тапата на мястото на втория конектор на колонката. Аз така пуснах кабелите на модула за вдигане на джамовете при пускане на алармата.
Свиркай, ако ти трябва помощ да измислим схема на свързване. Пусни и някоя снимка как се развива проекта...
Между другото ако старият ти кабелен сноп е с ел.огледало, имам сериозно желание да го купя - решиш ли да го продаваш драсни едно ЛС.
Поздрави
Свиркай, ако ти трябва помощ да измислим схема на свързване. Пусни и някоя снимка как се развива проекта...

Между другото ако старият ти кабелен сноп е с ел.огледало, имам сериозно желание да го купя - решиш ли да го продаваш драсни едно ЛС.
Поздрави

-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Ами в момента имам двата задни кабела- идеални, заедно с механизмите (ръчни) има и други неща останали от ъпгрейда, ама нека свърша окончателно и да видя какво ще остане.
Празни места по конекторите има. В интерес на истината допускам, че ще има и окабеляване от колонката към ГМИ, защото на фаровете ми за мъгла(сложение допълнително) имаше от ключа към основния конектор, намиращ се под калника. Те поне бяха с инструкция за монтаж
Принципно не ми се реже, предпочитам да си пробвам с оригинални. Но ако не стане ще резна някой друг кабел.
Като стане ще кажа, най-вече дали е съгласно схемите свалени от директория software и документация.
ПЗ
Празни места по конекторите има. В интерес на истината допускам, че ще има и окабеляване от колонката към ГМИ, защото на фаровете ми за мъгла(сложение допълнително) имаше от ключа към основния конектор, намиращ се под калника. Те поне бяха с инструкция за монтаж

Принципно не ми се реже, предпочитам да си пробвам с оригинални. Но ако не стане ще резна някой друг кабел.
Като стане ще кажа, най-вече дали е съгласно схемите свалени от директория software и документация.
ПЗ
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Предния ми трябва, задни врати просто нямамfocusfocus написа:Ами в момента имам двата задни кабела- идеални, заедно с механизмите (ръчни) има и други неща останали от ъпгрейда, ама нека свърша окончателно и да видя какво ще остане.

Ти като действаш по окабеляването - щракни някоя друга снимка, мисля че доста хора ще се заинтересуват от подобен ъпгрейд на Фокусник.
Успех

Последна промяна от debug на 09 юни 2008, 17:52, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
и така задните ми стъкла вече са ел. как стана това:
А)Какво е нужно:
1)Желание;
2)Време;
3)Търпение;
4)20 метра кабел, ако е едноцветен или 3 различни цвята х6 м;
5)окабеляване за задните вратити, 2 бр.;
6 )бутони за задните врати;
7)механизъм за вдигане на стъклата ляв и десен заедно с моторче;
8 )конектор(кръглия на колонката на шоф.врата"горен" и долен);
9)окабеляване на шоф.врата;
10)централно управление за 4те стъкла(има два вида, препоръчвам без комфорт функция);
11)две черни тапи за запушване на дупките от ръчките за вдигане на стъклата;
12)малките таппицериики около дръжките с дупки за бутоните;
13)разбира се мултицет, изолирбанд, кабелни обувки;
14) инструменти и каб.диаграми от раздел софтуеър;
как се прави:
етап А)
Внимателно се свалят корите на вратите , свалят се старите механизми, като се внимава със стъклото;
Свалят се старите кабели и се поставят новите, като се привързват така, че да не тракат в движение.
Постваят се новите механизми и се връзват към кабелите с буксите;
Слагат се корите заедно с бутоните и малките корички, а с тапата се запушва дупката от ръчката;
Същото и с другата врата.
етап Б
Сваля се цялото окабеляване на врата на шофьора и се заменя с новото, като преди това се сваля отново много внимателно кората и вътрешния капак на огледалото:
ЗАБЕЛЕЖКА, уверете се че новия кабел има командване на стъклата, както и командване с отопление на огледалата(ако колата вече го има)
Сега идва кабелната част, това при положение, че колата няма кабели от колонката до вратите.
Прекарват се 4 броя кабели(може и само три маса така или иначе има на близо).
На кабелите се слагат обувки(пинове) и се монтират в съответните празни гнезда срещу вече новопоставеното окабеляване. (ако кабела е едноцветен трябва задължително да се маркира в двата края, за да се знае кой кой е.
Внимателно се свалят праговете и пластмасовите кори и капаци, и се поставят новите кабели(на вратата зад шофьора през прага) на другата ако ви се вдига мокета отдолу, но по-добре през таблото.
След като кабелите са докарани надлежно до колонката престои свързването има с централния кабел. Така или иначе кръглия конектор още не е монтиран на колонката, така че е по-добре да се върже към кабела на вратата за тест. централния конектор да е надлежно свързан. Свързва се по цветове и се пробва дали се движат стъклата. ако се движат- идеално значи има кабел в пин 14 на конектор А, ако не движат, с мултицета се мери, къде е захранването (би трябвало да е на пин 9 на конектор А), след което се прави мост към захранването на задните врати.моста да е м/у централното захранване и кабела преди (cutoff) функцията, иначе тя няма да работи. Вече трябва да работи надлежно.
Проверява се дали след сваляне на предпазителя стъклата спират и ако е така всичко е ок.
за финал конектор В се свързва с прекараните кабели посредством обувките и се изолира добре, след което се монтира на колонката и се свързва с кабела на шоф. врата. последен тест и ако всичко работи се сглобяват всички пластмаси.
ВАЖНО: Ако не сте сигурни къде отива даден кабел премерете с мултицета, изолирайте надлежно новите връзки. Колата да е изключена от контакт.
При тест се ослушвайте за странни шумове както и за миризма.
Четете схемата от раздел софтуер.
Мисля че е това. отнема около ден за да се направи. Успех на тези, които опитват.
А)Какво е нужно:
1)Желание;
2)Време;
3)Търпение;
4)20 метра кабел, ако е едноцветен или 3 различни цвята х6 м;
5)окабеляване за задните вратити, 2 бр.;
6 )бутони за задните врати;
7)механизъм за вдигане на стъклата ляв и десен заедно с моторче;
8 )конектор(кръглия на колонката на шоф.врата"горен" и долен);
9)окабеляване на шоф.врата;
10)централно управление за 4те стъкла(има два вида, препоръчвам без комфорт функция);
11)две черни тапи за запушване на дупките от ръчките за вдигане на стъклата;
12)малките таппицериики около дръжките с дупки за бутоните;
13)разбира се мултицет, изолирбанд, кабелни обувки;
14) инструменти и каб.диаграми от раздел софтуеър;
как се прави:
етап А)
Внимателно се свалят корите на вратите , свалят се старите механизми, като се внимава със стъклото;
Свалят се старите кабели и се поставят новите, като се привързват така, че да не тракат в движение.
Постваят се новите механизми и се връзват към кабелите с буксите;
Слагат се корите заедно с бутоните и малките корички, а с тапата се запушва дупката от ръчката;
Същото и с другата врата.
етап Б
Сваля се цялото окабеляване на врата на шофьора и се заменя с новото, като преди това се сваля отново много внимателно кората и вътрешния капак на огледалото:
ЗАБЕЛЕЖКА, уверете се че новия кабел има командване на стъклата, както и командване с отопление на огледалата(ако колата вече го има)
Сега идва кабелната част, това при положение, че колата няма кабели от колонката до вратите.
Прекарват се 4 броя кабели(може и само три маса така или иначе има на близо).
На кабелите се слагат обувки(пинове) и се монтират в съответните празни гнезда срещу вече новопоставеното окабеляване. (ако кабела е едноцветен трябва задължително да се маркира в двата края, за да се знае кой кой е.
Внимателно се свалят праговете и пластмасовите кори и капаци, и се поставят новите кабели(на вратата зад шофьора през прага) на другата ако ви се вдига мокета отдолу, но по-добре през таблото.
След като кабелите са докарани надлежно до колонката престои свързването има с централния кабел. Така или иначе кръглия конектор още не е монтиран на колонката, така че е по-добре да се върже към кабела на вратата за тест. централния конектор да е надлежно свързан. Свързва се по цветове и се пробва дали се движат стъклата. ако се движат- идеално значи има кабел в пин 14 на конектор А, ако не движат, с мултицета се мери, къде е захранването (би трябвало да е на пин 9 на конектор А), след което се прави мост към захранването на задните врати.моста да е м/у централното захранване и кабела преди (cutoff) функцията, иначе тя няма да работи. Вече трябва да работи надлежно.
Проверява се дали след сваляне на предпазителя стъклата спират и ако е така всичко е ок.
за финал конектор В се свързва с прекараните кабели посредством обувките и се изолира добре, след което се монтира на колонката и се свързва с кабела на шоф. врата. последен тест и ако всичко работи се сглобяват всички пластмаси.
ВАЖНО: Ако не сте сигурни къде отива даден кабел премерете с мултицета, изолирайте надлежно новите връзки. Колата да е изключена от контакт.
При тест се ослушвайте за странни шумове както и за миризма.
Четете схемата от раздел софтуер.
Мисля че е това. отнема около ден за да се направи. Успех на тези, които опитват.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 07 сеп 2010, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Здравейте колеги,
За да не пускам нова тема ще опиша проблема си тук защото тои е свързан с тази тема. Та имам стар Форд ескорт на които му се наложи смяна на шофьорската врата. След смяната установих че новата врата е с ел стъкло , и реших да си го направя. Значи от вратата излизат 2 кабела за моторчето , когато му се даде +и- тръгва в едната посока и при смяната на -и+ в другата. От един колега от форума си купих някои неща , както и ключ за стъклото (неговата кола беше Форд Чия) имам снимки на ключа и ще ги кача. Та някои може ли дами даде схема на начина по които да го вържа , и дали е нужно реле за целта?
http://picbg.net/u/27030/39931/472096.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/u/27030/39931/472097.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/u/27030/39931/472098.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Благодаря предварително.
За да не пускам нова тема ще опиша проблема си тук защото тои е свързан с тази тема. Та имам стар Форд ескорт на които му се наложи смяна на шофьорската врата. След смяната установих че новата врата е с ел стъкло , и реших да си го направя. Значи от вратата излизат 2 кабела за моторчето , когато му се даде +и- тръгва в едната посока и при смяната на -и+ в другата. От един колега от форума си купих някои неща , както и ключ за стъклото (неговата кола беше Форд Чия) имам снимки на ключа и ще ги кача. Та някои може ли дами даде схема на начина по които да го вържа , и дали е нужно реле за целта?
http://picbg.net/u/27030/39931/472096.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/u/27030/39931/472097.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/u/27030/39931/472098.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Благодаря предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
А провери ли дали колата си няма инсталация за целта?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 07 сеп 2010, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Няма моита си беше с въчно вдигане на стъклотоHACKO написа:А провери ли дали колата си няма инсталация за целта?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
И моята е със ръчно, обаче си има инсталация и за ел.стъкла и за ел.огледала.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 07 сеп 2010, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: фокус ъпгрейд стъкла и др.
Проблема е решен благодарение на http://www.autoprospect.ru/ford/escort/ ... i-far.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Като е едно стъкло няма нужда от реле просто на бутона които съм снимал му се дават на късо двата кафяви кабела, синия и зеления към моторчето и жълто черния към + , и сега всичко е ок.

Като е едно стъкло няма нужда от реле просто на бутона които съм снимал му се дават на късо двата кафяви кабела, синия и зеления към моторчето и жълто черния към + , и сега всичко е ок.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта