Проблеми със запалването,но не първото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Elinas54
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 мар 2011, 20:53
Модел на автомобила: TFord Fiesta
Status: Извън линия

Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Elinas54 » 14 мар 2011, 21:57

Здравейте !
Моля помогнете!Имам Форд Фиеста 1995г 1.3 бензин.Проблема с паленето е след като съм я карала и я спра,следващато палене отказва- всичко и светва,стартера върти ,помпата работи,няма ток в запалителната система или там каквото подава искрата да запали горивото- не знаят майсторите от къде е проблема.Изчаквам няколко минути и хоп запалва.След няколко месеца пак същия номер.Но за жалост напоследък го прави всеки ден ,а днес запали след 40 минути и после съвсем отказа .Иначе ток си има.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от urgan » 14 мар 2011, 22:06

Не казваш обаче като загрее ли спира да пали щото ти можеш и 20 метра да си я карал. Примерно карам я 5 км загрява на еди си колко градуса и после неще да запали. Или просто палиш караш 20 метра и после неще да пали? Това има значение.
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Любо » 15 мар 2011, 14:42

Смятам, че датчика за температурата на двигателя подава грешна информация на компютъра и той не разрешава паленето.
Може самия датчик (ECT) да се е скапал, а може и кабелите да са окъсени и/или скъсани някъде...

едит: Щом я караш известно време и през това време колата работи нормално отпадат кабелите.
Последна промяна от Любо на 16 мар 2011, 14:40, променено общо 1 път.

Elinas54
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 мар 2011, 20:53
Модел на автомобила: TFord Fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Elinas54 » 15 мар 2011, 15:36

Карам я достатъчно километри,загрява си до нормалните градуси,спирам да купя нещо,да кажем за 20-30 минути и като река да запаля -не пали.

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Milcho » 16 мар 2011, 12:00

Аз залагам на датчик обороти колянов вал (Crankshaft Position Sensor).

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Kostadin21 » 16 мар 2011, 18:21

Viper_one написа:Аз залагам на датчик обороти колянов вал (Crankshaft Position Sensor).
Не е ли положение на кв. колега?
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от иво г. иванов » 16 мар 2011, 19:18

Да за положение на кол. вал е.Вид датчик на Хол.Влияе се от температурата когато се повреди.
М/у другото има и датчик за честотата на въртене на кол. вал, но не той е причина за неприятностите
на Elinas 54.
Затруднявам се да си спомня къде точно е монтиран този сензор...Дали бе някъде радиално с/у шайбата на вала,
на самия блок. В смисъл да се свали и замери съпротивлението му.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Milcho » 16 мар 2011, 20:46

Kostadin21 написа:Не е ли положение на кв. колега?
Да. Така е най-правилно да се каже.
иво г. иванов написа:...М/у другото има и датчик за честотата на въртене на кол. вал, но не той е причина за неприятностите
на Elinas 54.
Затруднявам се да си спомня къде точно е монтиран този сензор...Дали бе някъде радиално с/у шайбата на вала,
на самия блок. В смисъл да се свали и замери съпротивлението му.
Няма друг :) Говориш за същия сензор.
Ето го къде се намира. Номер 1.
Изображение

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от иво г. иванов » 17 мар 2011, 10:50

Ok,колега.Познавам тази графика но имах съмнения. Логично е да е при маховика .Тъкмо е
по- достъпен .Остава колежката да ни информира как се е решил проблема .
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Elinas54
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 мар 2011, 20:53
Модел на автомобила: TFord Fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Elinas54 » 17 мар 2011, 15:39

Благодаря за отзивчивостта ви колеги!Проблема още не е решен,провериха и датчика който е на двигателя отстрани в ляво,долу но той работи,според уредите,ще чакам пак да откаже да пали и отново ща правим проверки

Elinas54
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 мар 2011, 20:53
Модел на автомобила: TFord Fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването,но не първото

Мнение от Elinas54 » 17 мар 2011, 15:44

Според схемата ми прилича на същия датчик,но позволете да не знам дали точно той,но ще проверя

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта