Проблем със запалителните свещи
-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
- Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Проблем със запалителните свещи
Свещи Бош,поставени преди 3 год. и 20 000 км,реших да прегледам състоянието им,но при опит да развия усетих че са запекли в главата и се отказах от страх да не се скъсат.Приемам идеи как да опитам да развия без да случи скъсване на свеща.И при евентуален такъв екшън какво следва после,сваляне на глава или опит за разпробиване и шпилковадач.Да мога да се подготвя психически и финансово за операцията.Главата е чугунена,свещите са конусни без дифтунга,преди навиване бяха напръскани с медна смазка,присъствах на смяната,динаметричен ключ не се използва,монтьора ги зави по своя преценка.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалителните свещи
Как се къса 14мм свещ? Най-много да счупиш керамиката, ако изкривиш камъка при напъването, което ще се случи с 90% сигурност. Добре е да се подготвиш със нови свещи. При Алуминиевите глави има огромна вероятност да повредиш резбата, чугуна е много по-здрав и тази вероятност е минимална, но все пак съществува затова не напъвай хамалски а прилагай плавно сила, която постепенно увеличаваш докато поддаде. Като тръгне, ако се движи тежко, не се опитвай да я развиеш наведнъж а последователно развивай и завивай докато се охлаби или се развие.
И накрая, но не на последно място, защо трябва да развиеш свещите, ако си работят добре за какво си усложняваш живота?
И накрая, но не на последно място, защо трябва да развиеш свещите, ако си работят добре за какво си усложняваш живота?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
- Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалителните свещи
От два дена ми прескача по някой такт и първото което ми мина е свещи.Прави го на 2 и 3 скорост при ускоряване.А за късането ми споделиха познати.То че ще опитам е ясно но на загрят двигател ли,да пръскам ли с вд-40 или някой контактен спрей евентуално да улесни развиването,споделиха ми даже да тръгна с опит да завивам ,но с този конус ме усъмни идеята.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалителните свещи
Задължително на студен, пръскането е безмислено, но пък не е вредно. Използвай специален камък за "Гедория" не ключ за свещи (ако трябва си купи 4-5лв). Самата резба е цилиндрична(поне на моята фиеста е така), на конус е само фаската на тялото и има съответна в главата, по този начин уплътнява и затова се развива трудно, като тръгне веднъж след това трябва да върви много по-леко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалителните свещи
Ще се молим за теб, колега. Амин. 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалителните свещи
развивай смело ,глави има бол по моргите
може да направиш следния номер ,остави я в сервиз да ти сменят свещите .. така ако скъсат някоя да се оправят ...
един познат тръгна да си сменя изгоряла свещ на дизеловото БМВ .. скъса се .. остана с 5 свещи и така си караше доста време .. после изгоряха още 2 .. и те се скъсаха .. като останаха само 2 здрави( от 6) я продаде 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта