зареждане

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

зареждане

Мнение от cane_4ita » 05 май 2011, 15:19

нормално ли е зареждането ако при изгасен мотор ми показва 12.0 а на запален мотор -празен ход 13.8 и имали нещо нередно по акомулатора или интернатора???? питам щото става нещо странно с СД-то ми.Когато колата е изгасена и увели4а малко СД-то ,след 1 мин. изгасва и пак се вкл. и пак така,а преди това явление не ми се беше слу4вало.
Кола и жена не се дават!!!

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от varby » 05 май 2011, 15:27

Ако тези стойности са верни ,акумолатора и алтернатора са изправни.Провери CD-то.

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 05 май 2011, 16:00

благодаря ще проверя.само да допалня 4е СД-то не може да изгасне и сам му сложил допълнителен клу4,да ли не е от него,ама до преди седмица нема6е проблем :?
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от HACKO » 05 май 2011, 17:22

Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от tropper » 05 май 2011, 19:20

HACKO написа:Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
_friends_

Нормално зареден акумулатор в покой трябва да дава 12,6-12,8V. Ако показва 12,0 не му е чиста работата. Зареждане при 850 оборота 13,8 е нормално. Над 1500 оборота трябва да закотви на 14,3-14,5V. Ако не - проблем.

Включи радиото и усили с колкото си правил другата проба и измери акумулатора, докато радиото свири. Ако пада под 12V акумулатора (докато изключи радиото) със сигурност или е за манипулация или за хвърляне... или за почистване на клемите. Ако мърда напрежението с по-малко от 0,5V (на клемите на акумулатора) то тогава трябва да тръгнеш по жицата до касетофона да мериш къде е най-голямото клякане.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 05 май 2011, 20:35

какво ще стане ако вкл. СД-то директно към акомулатора ,а не както до сега от кабела които си е оставен за СД-то??? :shock:
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от tropper » 05 май 2011, 20:40

Ще има значение ако проблемът ти е във лоши контакти, но това е по-малката вероятност, защото щеше да гасне веднага като усилиш.
Ако сега свири 5мин и гасне, с по-добри кабели може да увеличиш времето до 6 примерно :D:
Премери акумулатора с включен касетофон, за да не говорим празни приказки. Премери и на клемите и на самите "пъпки" на акумулатора, за да видиш има ли разлика.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 05 май 2011, 21:04

преди малко смених допълнителния клу4 и вси4ко се оправи,благодаря за помощаа!!! >:D<:
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от kabalo86 » 06 май 2011, 16:21

и все пак се замисли над въпросът с 12в на акумулаторът ти не е нормално

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 07 май 2011, 15:27

проблема се реши сега,оба4е послушах музика за около 20 мин на изгасен мотор след тва не можах да запаля,замерих акомулатора и ми показа 11.93 .....бутнаха ме и веднага запали.трябва ли да го зменям или има друга процедурА?
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от HACKO » 07 май 2011, 17:37

HACKO написа:Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 08 май 2011, 14:25

нещо става с тоя мои акомулатор,тези стоиности ве4е не са така както ги даДОх в на4алото.сега и на празен ход и на високи обороти ми дава едно и също 14.08в ,а изгасена 12.96в и като задаржа уреда за измерване в интервал от 5 сек напрежението пада с 0.01в...?какво да правя?да пробвам ли да го заредя? *banned*

и ако трябва да взимам нов кажете марка и модел,колата е 1.6 мотор ,карбуратор,91г
Кола и жена не се дават!!!

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от kabalo86 » 08 май 2011, 20:07

това са добри стойности според мен

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от HACKO » 08 май 2011, 20:43

Абе ти къде мериш? На клеймите на акумулатора, или някъде вътре в купето?
Тези напрежения са добре, не иска зареждане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cane_4ita
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 14 мар 2011, 18:40
Модел на автомобила: escort 1.6 ghia kombi karburator
Местоположение: Ракитово,Велинград,
Status: Извън линия

Re: зареждане

Мнение от cane_4ita » 08 май 2011, 22:47

пъпките на акомулатора и на клеимите...по4ти няма разлика...ватре няма каде да меря :D ......а нормален ли е тоя спад на напрежението или пак ...минава ми през ума и дане би да се връщаме пак към шибания проблем ЕЛЕКТРОМОТОР?????тоа ми е 4-ти по ред :-/:
Кола и жена не се дават!!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта