Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
			
		
		
			- 
				
																			 teoto
- потребител
  
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
 Фокус 1.8tdci '03 комби
 Ситроен С3 1.1i
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от teoto » 21 юни 2006, 18:00
			
			
			
			
			Нека колегите с 1.8D да споделят, като им се включи вентилатора на охлаждането имат ли чувството, че мощтността пада. При мен особено по баир е много дразнещо - все едно някой ме дърпа отзад.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Манияка							
- потребител
  
- Мнения: 240
- Регистриран: 05 май 2006, 20:56
- Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
- Местоположение: Крумовград
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Манияка » 21 юни 2006, 19:25
			
			
			
			
			Незнам с или без вентилатор,ама един колега имаше като твоя 1.8 дизел и той се оплакваше по баирите,че много зор му давало.Така е при дизела,не се притеснявай  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								svir4o							
- потребител
  
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от svir4o » 21 юни 2006, 23:21
			
			
			
			
			гледал ли си как е акумулатора и евентуално зарежда ли динамото в нормалните граници.вентилатора е с голяма консумация и доста товари.дори да не е от това провери как е състоянието  на електролита ако акумулатора не е сух тип.лято е 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 1.8d
- потребител
  
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от 1.8d » 22 юни 2006, 04:52
			
			
			
			
			Аз лично не съм забелязвал такова нещо.Единственото което ми е направило впечатление,е че на ниски обороти като се включи перката и оборотите за около 1 сек.падат леко.Както писа колегата,вентилатора е голям консуматор и бая ток му трябва да се развърти
			
									
									 .....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам.... 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 teoto
- потребител
  
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
 Фокус 1.8tdci '03 комби
 Ситроен С3 1.1i
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от teoto » 22 юни 2006, 17:29
			
			
			
			
			Акумулатора е наред. В събота свалях алтернатора - и той наред. Зарежда си нормално. Сутрин като запаля ремъка присвирва докато се разтовари системата от подгряването. Има нещо гнило.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Jinxy
- потребител
  
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Jinxy » 22 юни 2006, 23:33
			
			
			
			
			Това с пресвирването на ремъка сутрин си е нормално. Натоварването на алтернатора е огромно заради подгряването, а и ремъка е студен и преплъзва леко.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								nikolovvd							
- потребител
  
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от nikolovvd » 23 юни 2006, 10:50
			
			
			
			
			Да не ти е клеясала някоя клема за масата и там да се губи тока. При по-голяма консумация е много осезателно.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта