Проблем с паленето на Eskort 1.3
- 
				evfranko
- потребител 
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на Eskort 1.3
Здравейте,цяла нощ се потя вече и не пали,даите някакъв съвет.От една седмица постоянно прекъсваше и накрая отказа и да запали.С Dis модул е комутатора.Алармата е изолирах за по сигурно,но не е от нея,имобил. няма,колата е 91г.(забравих да напиша по-горе).Захранването на бубината е 8v,което ми се вижда малко,не съм мерил намотките на бубината,защото е на много неудобно место(под всмукателите),но ако някои ми каже колко ома трябва да са бубините ще бъркам да меря.Като подам от акумолатора 12в.на бубината пали,но веднъж на 2 цилиндъра,веднъж на 4  Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.
 Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.
			
									
									
						 Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.
 Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Най-вероятно си е заминал комутатора. Ако е прецакан датчика на хол, мисля, че няма да имаш проблема с ниския волтаж.
Ако можеш вземи си комутатор от някоя морга, с уговорката да го върнеш ако не е там проблема и пробвай да видиш как върви. Ако не е от там - тогава виж датчика на Хол.
Преди известно време бившия вече опел на брат ми правеше подобни проблеми и се оказа датчик на Хол. Но първо пробвах с "нов" комутатор от моргата, който в последствие върнах.
 
			
									
									
						Ако можеш вземи си комутатор от някоя морга, с уговорката да го върнеш ако не е там проблема и пробвай да видиш как върви. Ако не е от там - тогава виж датчика на Хол.
Преди известно време бившия вече опел на брат ми правеше подобни проблеми и се оказа датчик на Хол. Но първо пробвах с "нов" комутатор от моргата, който в последствие върнах.

- 
				evfranko
- потребител 
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Значи и с друг комутатор пак същата работа-захранване-8в. и не пали.Взех един кабел вързах го след ключа (на запалването)през предпазител 5А и директно на бобината-взе та запали,но след като и смених 2-та кабела които прекъсваха към свещите.Та тези кабели ме заблудиха в началото,защото слагах такъв мост и палеше ту на 2,ту на 4 цилиндъра и започнах да си мисля за датчик на Хол и т.н.За сега с този мост върви,но утре почвам да копая околу релето на перката,от което по схема се взема 12в.за бобината и защо клякат при товар на 8в. 
			
									
									
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта


