Халогени Ескорт?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Халогени Ескорт?

Мнение от KOss » 21 юни 2012, 10:19

Колеги, колата фабрично нямаше халогени. Имаше си окабеляването за тях с буксите. Взех релета, копчета, бушони и навързах всичко както трябва, но ток до халогените НЕ стига. Пробвах с мостове по бушонното табло, но ефект няма. Самия бутон за халогените свети при контакт, но лампичката за вкл/изкл халогени не свети независимо от положението на бутона. Явно връзката се губи някъде в бушонното табло, изглежда в завода са махнали живия плюс. Въпроса ми е някой правил ли го е това и знае ли къде се губи връзката? Иска ми се да ползвам фабричната инсталация, а не да дърпам кабели и релета отделно. Поздрави! :roll:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от nikolovvd » 21 юни 2012, 10:38

Прозвъни кабела от халогена до таблото и виж къде излизат и дали има окабеляване в таблото.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от KOss » 21 юни 2012, 11:08

Пуснах принудително 12V на оперативната намотка на релето за халогените така както си е на таблото и халогените светнаха! Изглежда има връзка от таблото към халогените, обаче бутона на таблото не затваря веригата, до него не идва ток, с изключение на подсветката му.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от nikolovvd » 21 юни 2012, 14:25

Подсветката не е показателна, защото самия бутон е такъв - като го натиснеш да светва. Явно от бутона в купето излиза управление, но не достига до намотката на релето. Намери схема и виж дали веригата не се прекъсва от друго реле - например от релето за фаровете, за да не може да се включват само халогените. Да не забравиш, че е забранено да се кара на халогени, ако условията не го налагат. Пишат актове от волле!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от HACKO » 21 юни 2012, 14:29

KOss написа:Пуснах принудително 12V на оперативната намотка на релето за халогените така както си е на таблото и халогените светнаха! Изглежда има връзка от таблото към халогените, обаче бутона на таблото не затваря веригата, до него не идва ток, с изключение на подсветката му.
А слагаш ли превключвателя на фаровете на положение "Габарити"?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от KOss » 21 юни 2012, 15:30

HACKO написа:
KOss написа:Пуснах принудително 12V на оперативната намотка на релето за халогените така както си е на таблото и халогените светнаха! Изглежда има връзка от таблото към халогените, обаче бутона на таблото не затваря веригата, до него не идва ток, с изключение на подсветката му.
А слагаш ли превключвателя на фаровете на положение "Габарити"?
Слагам го, и на габарити и на фарове. Ефект няма. Изглежда има прекъсване на веригата защото измерих кабелите на бутона и до него не стига 12V (за да затвори и да пусне към релето). Там някъде се губят нещата, но ми е интересно и не мога да хвана от къде. Не искам да ползвам халогените постоянно, просто карам други коли с халогени и вечер в дъжд и мъгла са ме спасявали от много неприятни ситуации, също така и зимата при намалена видимост.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от HACKO » 21 юни 2012, 17:16

Според схемата, трябва да светнат. Освен ако бушон №8 (ляв габарит) е изгорял.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от KOss » 21 юни 2012, 17:25

HACKO написа:Според схемата, трябва да светнат. Освен ако бушон №8 (ляв габарит) е изгорял.
Няколко пъти прегледах бушоните, ще поразровя още днес-утре, ако има резултат ще кажа. Ако някой се сети още възможни причини да казва... :-/:

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от KOss » 24 юни 2012, 11:29

Халогените са готови, с фабричната инсталация. След прозвъняване на кабели и гнезда и преглед на ел. схемата нещата станаха ясни. Който си е сложил допълнително халогени и при налични букси, сложени релета и бушони, халогените не светнат решението е следното. Има ДВЕ фабрично прекъснати положителни вериги в бушонното табло. Едната е + от първа позиция на врътката за фаровете (габарити) към бутона на таблото (лилавата с оранжево жица която влиза в буксата за бутона, към нея трябва да се пуснат 12В с включването на габаритите), а другата е + от релето за "контакт" към краче номер 3 на релето за халогените. Схемата е 262 стр. от Хайнес ръководството (по пдф страница, иначе официално е 263 стр.). Там се гледат реле номер 7, реле номер 35, бутона с номер 38 и бушони номер 8 и номер 31. Тоест, от бушон номер 8, веригата на габаритите трябва да се направи връзка с лилаво-оранжевата жица към бутона, а краче номер 5 от релето за "контакт" да пуска ток към 31 бушон, тоест към краче номер 3 на релето за халогените. Това е фабричният начин, халогените светят коректно, през бушон и реле, работят само при контакт и си се пускат и спират с фабричния бутон на таблото. :wink:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Халогени Ескорт?

Мнение от nikolovvd » 25 юни 2012, 09:52

*00106* *00117* *00134* *00940* *00133*
=D>:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта