моля за помощ спешно

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
VALENTINA
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 апр 2012, 13:59
Модел на автомобила: ford eskord
Status: Извън линия

моля за помощ спешно

Мнение от VALENTINA » 29 авг 2012, 12:58

здравейте имаме проблем с буса ми буса е форд транзит инсталацията му е леко разбъзикана той е с два акумолатора и са прекачени по следния начин двата плюса наедо и масата също и ефекта е никакъв ако някои може да помогне с схема снимка или да ме светне как се прекачва двата акумолатора шесам мн благодарен или некакъв съвет а ие дизел 2.5 мотор 97година

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: моля за помощ спешно

Мнение от ЯЛТА » 29 авг 2012, 16:45

Първо трябва да се знае защо е с ДВА акумулатора,- с каква цел ? Не иска да запали двигателя ли с един, или единият акумулатор е слаб за да го завърти ? Цялата тази система е странна, и нелогична.
Мисълта ми е че с трици маймуни не може да се ловят, без да ми се сърдиш. Напиши от кой град си, за да те упъти някой към съвестен майстор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

bobitovn
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 15 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v. - 1995-хечбек
Status: Извън линия

Re: моля за помощ спешно

Мнение от bobitovn » 29 авг 2012, 16:47

По мои спомени(карах един форд до Румъния и ме остави на пътя заради заминали четки на генератора), май единия акумулатор е за старт на двигателя и беше по-мощен, другия поддържащ.Ама беше отдавна и да не те подведа.
Паралелно и последователно свързване на акумулатори

Ако искаме по-голям капацитет, отколкото можем да постигнем с достъпните акумулатори (или място за тях), акумулаторите могат да се свързват паралелно - (+) с (+), (-) с (-). Такъв комплект се държи като един акумулатор със сбора от амперчасовете. Просто е, ако се спазват следните правила:
* Не се свързват паралелно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват паралелно стартерни и полутягови акумулатори !
* Паралелно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е поне толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* Силно препоръчително е акумулаторите да са от една марка, модел, капацитет и по възможност с близки серийни номера. Има смисъл да се отиде до големия дистрибутор и да се вземат от едно пале.

Ако искаме двойно по-високо напрежение (24 волта вместо 12) се използва последователно свързване - (+) на единия с (-) на другия, а свободните два края - към ел. мрежа на машината. Такъв комплект се държи като акумулатор със същия капацитет като съставните, но с двойно напрежение. И тук има правила, за да се получи както трябва:

* Не се свързват последователно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват последователно стартерни и полутягови акумулатори !
* Не се свързват последователно акумулатори с различен капацитет, марка, модел!
* Последователно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* НИЩО не се свързва към средната точка между двата акумулатора. Ако ви трябва половината напрежение, вземете си преобразувател!
* СИЛНО препоръчително е да се вземат два акумулатора с близки серийни номера, пристигнали при дистрибутора в един контейнер.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта