Центровка на запалването.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Всичко е наред с ремъка
последния вариант ми е да си намеря и сложа голямото делко

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Ти като си провериш зацепването на ремъка и си направиш настройка на делкото/аванса по градусите от книжката след това коригираш ли сместа и празния ход? И тези експерименти на газ или на бензин ги правиш? И последно с кой изпарител си - вакуумното Ланди ли?
И също си мислих - след като си си предобрил колата с делко и си избягнал специфичния за Форд магнитен датчик с 36 зъба, що не вземеш да инвестираш в един аванс-процесор за LPG от 35 лв, по форума на Рено много ги хвалят.
И също си мислих - след като си си предобрил колата с делко и си избягнал специфичния за Форд магнитен датчик с 36 зъба, що не вземеш да инвестираш в един аванс-процесор за LPG от 35 лв, по форума на Рено много ги хвалят.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Зацепването на ангренажния ремък е супер, настройката на делкото също е направено перфектно със стробоскоп, коригирал съм сместа и резултата е лош ! Сега съм дал голямо изпреварване от делкото за да може да върви.dreadx написа:Ти като си провериш зацепването на ремъка и си направиш настройка на делкото/аванса по градусите от книжката след това коригираш ли сместа и празния ход? И тези експерименти на газ или на бензин ги правиш? И последно с кой изпарител си - вакуумното Ланди ли?
И също си мислих - след като си си предобрил колата с делко и си избягнал специфичния за Форд магнитен датчик с 36 зъба, що не вземеш да инвестираш в един аванс-процесор за LPG от 35 лв, по форума на Рено много ги хвалят.
Наблюденията ми са че по-голямото делко е от 1.6 мотор, а по-малкото дето ми е на колата е от 1.1 , 1.3 мотор.Наистина последния вариант е с голямото делко

Последна промяна от essex на 04 сеп 2012, 23:21, променено общо 1 път.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Човек, свържи се с :http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Да ти оправи колата.
Да ти оправи колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Колега и сам воинът е воинЯЛТА написа:Човек, свържи се с :http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Да ти оправи колата.

Ще пробвам с голямо делко и ще пиша
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Днес моя приятел ми каза че вакума за делкото трябва да се взима точно на първа камера така, че при празен ход като махнеш вакума от делкото да няма изменение на оборотите, при мен вакума се взима от колектора и това било грешка.
Понеже моя карбуратор беше с автоматичен смукач и вакумна 2-ра камера и определено не ми харесваше спуканите мембрани, сложността на смукача ... Взех и сложих един карбуратор от 1.3
смених жигльорите, но не погледнах че дроселите са с различна големина, и то по-малки 
Свалих си аз карба днес и се започна разглобяване и преправяне ... В крайна сметка може би карба вече ми е за 1.6 мотор но с ръчен смукач и 2-ра камера с лостова система, вакума за делкото го взех от 1-ва камера зашото на моя карб си имаше изведен щуцер а на другия дето е 1.3 нямаше.
Регулирах малко , пипанах тук там, без да пипам винта за вървежа на газта и се оказа че моторчето е станало доста нервно и добре започна да дърпа
Незнам какво може да се получи като карам с карбуратор от 1.3 мотор на 1.6 освен да е спънат и тромав, сега съм дал съвсем малко изпеварване, отбелязал съм си къде е центровката която правих със стробоскоп.
Има още някой малко неща за довършване, скобата за жилото на газта, при вакумния карб скобата е на колектора закачена а при механичния е на самият карб
Надявам се че разхода няма да различен от досегашния.
Понеже моя карбуратор беше с автоматичен смукач и вакумна 2-ра камера и определено не ми харесваше спуканите мембрани, сложността на смукача ... Взех и сложих един карбуратор от 1.3


Свалих си аз карба днес и се започна разглобяване и преправяне ... В крайна сметка може би карба вече ми е за 1.6 мотор но с ръчен смукач и 2-ра камера с лостова система, вакума за делкото го взех от 1-ва камера зашото на моя карб си имаше изведен щуцер а на другия дето е 1.3 нямаше.
Регулирах малко , пипанах тук там, без да пипам винта за вървежа на газта и се оказа че моторчето е станало доста нервно и добре започна да дърпа

Незнам какво може да се получи като карам с карбуратор от 1.3 мотор на 1.6 освен да е спънат и тромав, сега съм дал съвсем малко изпеварване, отбелязал съм си къде е центровката която правих със стробоскоп.
Има още някой малко неща за довършване, скобата за жилото на газта, при вакумния карб скобата е на колектора закачена а при механичния е на самият карб
Надявам се че разхода няма да различен от досегашния.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Центровка на запалването.
Колеги заредих 10 лв газ и минах точно 90 км при положение, че нямаше никой в бутилката (1.36 за литър) и още не е свършила
Вакума за делкото е взет от дросела на първа камера, дроселите и отворите са от 1.6 карб, само дето плочката м/у долната и средната част е с по-малки отвори, но явно не пречи.
Много съм доволен от това как набира, натисках си педала по-малко но тя вървеше много повече и като цяло с лекото
Не съм отвъртал крана за вървежа, само малко центровах оборотите на празен ход.
Малко ме дразни смукача, и двигателната спирачка която е доста изострена преди 2000 оборота, но с времето и това ще оправя. Мисля че темата е приключена.

Вакума за делкото е взет от дросела на първа камера, дроселите и отворите са от 1.6 карб, само дето плочката м/у долната и средната част е с по-малки отвори, но явно не пречи.
Много съм доволен от това как набира, натисках си педала по-малко но тя вървеше много повече и като цяло с лекото

Малко ме дразни смукача, и двигателната спирачка която е доста изострена преди 2000 оборота, но с времето и това ще оправя. Мисля че темата е приключена.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта