Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 сеп 2009, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK7, 2015, 1.25 бензин
Honda NC750S - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор
Имах лек проблем да нямеря необходимите инструкции на едно място. Затова пускам няколко снимки, ако на някой колега са му от полза.
Необходими инструменти: кръстати отверки - дълга и къса, еврейски звезди. Естесвено, резервен бутон
:

Стъпка 1. Сваляне на касетофона
Има специални скоби за целта. Въпреки това, вършат перфектна работа и 4 тела. Аз използвах 4 стари електроди, които намерих както си вървях по улицата. Поставят се така:

В последствие се разпъват навън и същевременно към вас. Касетофона би трябвало да излезе. Механизмът е доста прост. Отзад има метални щипки, които се свиват навътре. Щипките са метални и няма риска да счупите нещо. Все пак пластмасата отвън трябва да се пази от надиране. Ето как изглежда отвътре, с пъхнат 1 брой тел:

След като се извади касетофона се разкачат всички букси отзад, също и антената.
Стъпка 2. Изваждане на запалката и пепелника
Става много лесно. Пепелника се отваря и изтегля с ръка. Запалката се маха. С ръка се маха и пластмасата около нея.
Стъпка 3. Развиване на винтовете, поддържащи средната конзола.
Развиват се винтовете, 6 на брой, както са оградени на следващата снимка.

За тези зад радиото е нужна по-къса отверка. Те са малко по навътре:

Стъпка 4. Разкачане на подлакътника
Това е необходимо, защото има риск да счупите едно пластмасово нещо. На моята кола, някой не се е съобразил и някога си е било счупено. Както и да е, става лесно. На дъното на жабката на подлакътника има 3 винта. Просто се развиват. Целият подлакътник се издърва с около 5-10 см назад и се отваря място за работа:

Стъпка 5. Издърпване на конзолата с врътките
Вече би трябвало да може свободно да се издърпа напред конзолата заедно с всички кабели.
Стъпка 6. Смяна на копчето
Копчето е завито с 1 брой винт - еврейска звезда. Отвива винта:

Разкачат се всички кабели и маркучетата. Бутона се завърта по или обратно на часовниковата стрелка преди да се издърпа навън.
Сглабянето става следвайки стъпките наобратно.
Надявам се да съм бил полезен на някого. Успех
.
Необходими инструменти: кръстати отверки - дълга и къса, еврейски звезди. Естесвено, резервен бутон


Стъпка 1. Сваляне на касетофона
Има специални скоби за целта. Въпреки това, вършат перфектна работа и 4 тела. Аз използвах 4 стари електроди, които намерих както си вървях по улицата. Поставят се така:

В последствие се разпъват навън и същевременно към вас. Касетофона би трябвало да излезе. Механизмът е доста прост. Отзад има метални щипки, които се свиват навътре. Щипките са метални и няма риска да счупите нещо. Все пак пластмасата отвън трябва да се пази от надиране. Ето как изглежда отвътре, с пъхнат 1 брой тел:

След като се извади касетофона се разкачат всички букси отзад, също и антената.
Стъпка 2. Изваждане на запалката и пепелника
Става много лесно. Пепелника се отваря и изтегля с ръка. Запалката се маха. С ръка се маха и пластмасата около нея.
Стъпка 3. Развиване на винтовете, поддържащи средната конзола.
Развиват се винтовете, 6 на брой, както са оградени на следващата снимка.

За тези зад радиото е нужна по-къса отверка. Те са малко по навътре:

Стъпка 4. Разкачане на подлакътника
Това е необходимо, защото има риск да счупите едно пластмасово нещо. На моята кола, някой не се е съобразил и някога си е било счупено. Както и да е, става лесно. На дъното на жабката на подлакътника има 3 винта. Просто се развиват. Целият подлакътник се издърва с около 5-10 см назад и се отваря място за работа:

Стъпка 5. Издърпване на конзолата с врътките
Вече би трябвало да може свободно да се издърпа напред конзолата заедно с всички кабели.
Стъпка 6. Смяна на копчето
Копчето е завито с 1 брой винт - еврейска звезда. Отвива винта:

Разкачат се всички кабели и маркучетата. Бутона се завърта по или обратно на часовниковата стрелка преди да се издърпа навън.
Сглабянето става следвайки стъпките наобратно.
Надявам се да съм бил полезен на някого. Успех

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор
Благодаря, темата е полезна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 30 окт 2012, 09:10
- Модел на автомобила: форд Мондео 2,0i 16v
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор
това е средното копче ли дето сменя клапите за режима къде да духа защото и аз имам проблем с него и ми духа само на предното стъкло
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта