Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Void
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 05 сеп 2009, 11:59
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK7, 2015, 1.25 бензин
Honda NC750S
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор

Мнение от Void » 04 окт 2012, 10:05

Имах лек проблем да нямеря необходимите инструкции на едно място. Затова пускам няколко снимки, ако на някой колега са му от полза.

Необходими инструменти: кръстати отверки - дълга и къса, еврейски звезди. Естесвено, резервен бутон :-):

Изображение

Стъпка 1. Сваляне на касетофона

Има специални скоби за целта. Въпреки това, вършат перфектна работа и 4 тела. Аз използвах 4 стари електроди, които намерих както си вървях по улицата. Поставят се така:

Изображение

В последствие се разпъват навън и същевременно към вас. Касетофона би трябвало да излезе. Механизмът е доста прост. Отзад има метални щипки, които се свиват навътре. Щипките са метални и няма риска да счупите нещо. Все пак пластмасата отвън трябва да се пази от надиране. Ето как изглежда отвътре, с пъхнат 1 брой тел:

Изображение

След като се извади касетофона се разкачат всички букси отзад, също и антената.

Стъпка 2. Изваждане на запалката и пепелника

Става много лесно. Пепелника се отваря и изтегля с ръка. Запалката се маха. С ръка се маха и пластмасата около нея.

Стъпка 3. Развиване на винтовете, поддържащи средната конзола.

Развиват се винтовете, 6 на брой, както са оградени на следващата снимка.

Изображение

За тези зад радиото е нужна по-къса отверка. Те са малко по навътре:

Изображение

Стъпка 4. Разкачане на подлакътника

Това е необходимо, защото има риск да счупите едно пластмасово нещо. На моята кола, някой не се е съобразил и някога си е било счупено. Както и да е, става лесно. На дъното на жабката на подлакътника има 3 винта. Просто се развиват. Целият подлакътник се издърва с около 5-10 см назад и се отваря място за работа:

Изображение

Стъпка 5. Издърпване на конзолата с врътките

Вече би трябвало да може свободно да се издърпа напред конзолата заедно с всички кабели.

Стъпка 6. Смяна на копчето

Копчето е завито с 1 брой винт - еврейска звезда. Отвива винта:

Изображение

Разкачат се всички кабели и маркучетата. Бутона се завърта по или обратно на часовниковата стрелка преди да се издърпа навън.

Сглабянето става следвайки стъпките наобратно.

Надявам се да съм бил полезен на някого. Успех _friends_ .

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор

Мнение от ЯЛТА » 04 окт 2012, 14:55

Благодаря, темата е полезна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

cveti1niki
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 30 окт 2012, 09:10
Модел на автомобила: форд Мондео 2,0i 16v
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор

Мнение от cveti1niki » 30 окт 2012, 11:19

това е средното копче ли дето сменя клапите за режима къде да духа защото и аз имам проблем с него и ми духа само на предното стъкло

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта