Ескорт проблем с паленето!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
- Модел на автомобила: escort 1.6 clx
- Status: Извън линия
Ескорт проблем с паленето!
Здравейте,
опрях до форума,защото ми писна да обикалям от диагностик на друг диагностик.Проблема е ,че Форда 1,6 карбуратор с (АГУ) не пали като падне температурата под - 3,4 градуса.Но само първото палене сутрин,ако колата е палена ,после пали винаги през целият ден.Ходих до няколко сервиза и уж я направят и след няма и 2 седмици и пак същото.Сменил съм и свещи и кабели и съм с добър акумулатор.Та искам да ви питам дали някой знае и може да ме насочи към сервиз в софия ,в който поне малко си разбират от работата и наистина могат да оправят една стара кола .
Благодаря!
П.С. забравих да спомена,че съм сменил и стартера с редуктурен.
опрях до форума,защото ми писна да обикалям от диагностик на друг диагностик.Проблема е ,че Форда 1,6 карбуратор с (АГУ) не пали като падне температурата под - 3,4 градуса.Но само първото палене сутрин,ако колата е палена ,после пали винаги през целият ден.Ходих до няколко сервиза и уж я направят и след няма и 2 седмици и пак същото.Сменил съм и свещи и кабели и съм с добър акумулатор.Та искам да ви питам дали някой знае и може да ме насочи към сервиз в софия ,в който поне малко си разбират от работата и наистина могат да оправят една стара кола .

Благодаря!
П.С. забравих да спомена,че съм сменил и стартера с редуктурен.
Последна промяна от gibson58 на 13 дек 2012, 18:47, променено общо 1 път.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт проблем с паленето!
проблема ти не опира до електротехник, а до настройка на въздушната смес за студено първо палене. /според мен/
Последна промяна от opex на 13 дек 2012, 18:31, променено общо 1 път.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт проблем с паленето!
А защо ходиш на електротехник, това не е за електротехник.
На газ пали ли? Карбуратора с ръчен или автоматичен смукач е?
Проблема може да е и във Бензиновата помпа, просмукано платно или повредено клапанче, но тези помпи не подлежат на ремонт.
Все механични проблеми
На газ пали ли? Карбуратора с ръчен или автоматичен смукач е?
Проблема може да е и във Бензиновата помпа, просмукано платно или повредено клапанче, но тези помпи не подлежат на ремонт.
Все механични проблеми

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
- Модел на автомобила: escort 1.6 clx
- Status: Извън линия
Re: Ескорт проблем с паленето!
Под ел.техник имах в предвид диагностик(не се изразих правилно)
.
Преди на газ палеше ,но вече и на газ не пали.
Този проблем ми е от доста време и както споменах ходих 2-3 пъти по диагностици и не я направиха, и не ми се даваха вече излишни пари ,и си палех на газ ,но само когато откаже на бензин.Смукача е автоматичен.
Насочете ме към някой ,който може да я оправи,но предвид стойността на колата и да не съдира по 2 кожи.
нали!

Преди на газ палеше ,но вече и на газ не пали.
Този проблем ми е от доста време и както споменах ходих 2-3 пъти по диагностици и не я направиха, и не ми се даваха вече излишни пари ,и си палех на газ ,но само когато откаже на бензин.Смукача е автоматичен.
Насочете ме към някой ,който може да я оправи,но предвид стойността на колата и да не съдира по 2 кожи.


-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
- Модел на автомобила: escort 1.6 clx
- Status: Извън линия
Re: Ескорт проблем с паленето!
Един въпрос в страни от темата:
Как се свалят на двувратка лайсните на покрива,които предполагам са за багажник ?Че ми се мокри тавана а улеите за изтичане на шибедаха са отпушени(проверено).
Как се свалят на двувратка лайсните на покрива,които предполагам са за багажник ?Че ми се мокри тавана а улеите за изтичане на шибедаха са отпушени(проверено).

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт проблем с паленето!
Че какво ще ти кажат на диагностика, 90% съвременните диагностици не са и чували за истинската диагностика, каквато ти трябва на тебе. Четенето на грешки в копютъра, който при тебе липсва, не е диагностика.
Както казах, ако бензиновата помпа е наред, следващия виновник е автоматичния смукач (не затваря). На студено отвори капака на въздушния филтър и виж клапата в какво положение е, трябва да е затворена.
Въпреки че по въпроса за лайсните трябва да си пуснеш отделна тема в съответния раздел, ще ти кажа. Лайсните са само декорация, закопчани са за ръба. Багажника се захваща на други места, под уплънтенията на вратите.
Както казах, ако бензиновата помпа е наред, следващия виновник е автоматичния смукач (не затваря). На студено отвори капака на въздушния филтър и виж клапата в какво положение е, трябва да е затворена.
Въпреки че по въпроса за лайсните трябва да си пуснеш отделна тема в съответния раздел, ще ти кажа. Лайсните са само декорация, закопчани са за ръба. Багажника се захваща на други места, под уплънтенията на вратите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта