Проблем с паленето на форд ескорт 1,4 МИ 90г.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 мар 2013, 02:29
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на форд ескорт 1,4 МИ 90г.
Здравейте, имам проблем с паленето на старичкият ескорт 90г. 1,4ми. От седем години карам на газ,но никога не е имало такъв проблем. Стартерът върти, но не пали. Давам на контакт и не се чува бензиновата помпа, оставям на контакт след 2,3 може и 10 минути чува се едно реле и помпата заработва тогава пали. Интересното е, че го прави когато си поиска, най често сутрин, но не всеки ден. Понякога изгасва когато е в движение и така. Ще съм много благодарен ако ми помогнете да разбера какъв е проблема.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на форд ескорт 1,4 МИ 90г.
Таблата с предпазителите създават главоболия. Много вероятно е да е от там проблема щом се касае за сработването на реле. Другия момент е самата бензинова помпа да се поврежда. Но това лесно може да го провериш като свържеш една крушка към кабелите на помпата и когато не е чуеш да работи или загасне в движение гледаш лампата дали ще светне при завъртане на стартера. Ако е оставиш да свети по време на движение съвета ми е да е обезопасиш да не вземе да изгориш я седалка я нещо друга с лампата. Когато свети по дълго време се нагрява крушката доста и може да изгори нещо което се допира до нея или е в близост. Най добре със свето диод. Взимаш си един свето диод и го свързваш с един резистор към помпата.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на форд ескорт 1,4 МИ 90г.
По-скоро не се поврежда помпата, а си губи тока някъде. Може и релето да е за смяна.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта