Не пали на стартер
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не пали на стартер
Тази сутрин не запали на стартер, а на бутане! И друг път го е правила на влажно време, оставям я и на другия ден пали. Днес понеже ми трябваше, я бутнахме и запали от раз. Преди тва обаче проверих, че не идва ток до свещите. Акумолаторът върти кат бесен...Търсих тук но не намерих подобен проблем. Надявам се да не дублирам темата.Колата е ford orion 1.8i 130 коня....Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Вариантите са няколко:
1. Контактен ключ, когато е в положение стартер се губи "контакта".
2. Прословутите проблеми със "студени спойки" на таблото в Ескорт/Орион след 91г
3. Лоша маса към купето или д-ля.
4. Слаб/стар акумулатор, въпреки че стартера върти.
1. Контактен ключ, когато е в положение стартер се губи "контакта".
2. Прословутите проблеми със "студени спойки" на таблото в Ескорт/Орион след 91г
3. Лоша маса към купето или д-ля.
4. Слаб/стар акумулатор, въпреки че стартера върти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Предвид на това, че го прави във влажно време, мисля че трябва да са студени спойки....но кои? Таблото, доколкото помня е свързано със снопове и куплунзи....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Таблото със бушоните и релетата, не това с километража.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
OK!! Благодаря много, още утре ще го презапоя и периодично ще пиша ако пак го направи или него(дай боже) направи...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Оказа се не така просто
Не посмях да го разглобя засега... Но, направиго пак и не поиска да запали и на другия ден. Разглобих отново корите и на таблото с релетата следното реле беше прегряло и дори малко разтопено покрай крачетата...ford 83bg13a025ca
Махнах го и веднага запали - един господ знае дали по случайност! Сега ако знам за какво е релето и дали играе някаква роля за паленето...
Ще потърся из нет-а, дано разбера

Махнах го и веднага запали - един господ знае дали по случайност! Сега ако знам за какво е релето и дали играе някаква роля за паленето...
Ще потърся из нет-а, дано разбера

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Като си махнал релето под него, на самото табло вероятно има написн номер. По този номер и ръководството за експлоатация може да се разбере за какво е релето.
Описание на релето или снимка/и също магат да помогнат за разкриване на това към коя верига принедлежи въпросоното реле.
Пиши подробности и е много вероятно някой вече да ерешил такъв проблем, и да ти каже това реле за какво и от къде да го намериш.
Описание на релето или снимка/и също магат да помогнат за разкриване на това към коя верига принедлежи въпросоното реле.
Пиши подробности и е много вероятно някой вече да ерешил такъв проблем, и да ти каже това реле за какво и от къде да го намериш.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Здравейте отново! Проблемите станаха малко повече, дано съм оправил някои... Така, релето се оказа за стъклата - явно паленето е било случайно, но както я карах без това реле изгаснаха касетофона, часовника и колата !!! Досега на път не го бе правила! След 5 мин часовника се появи , запалих и започна мисленето какво общо има часовника с паленето???...Проблема с часовника го реших, колкото и идиотско да звучи се оказа окислен предпазител, който дава контакт когато си поиска....Сега остава имобилайзера на алармата да е включен към предпазителя на часовника , понеже там има напрежение при изваден ключ. Това донякъде ще обясни окисляването на предпазителя. Така че, ще трябва пак известно време за да обява тържествено, че проблема е решен...Само да обясня пак за предпазителя: без да е изгорял беше вътре целия в бял прах...
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Като чета за за симптомите от първия пост ,много ми прилича на некоректно работещ датчик на КВ.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
- Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали на стартер
Много се надявам да съм отстранил следващите симптоми
Иначе когато го направи пак някъде в порядък през 6 месеца и никога зимата, и винаги на влажно, явно ще се заровя в тоя датчик...Дано да се сменява лесно!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта