Не пали на стартер

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 09 май 2013, 13:07

Тази сутрин не запали на стартер, а на бутане! И друг път го е правила на влажно време, оставям я и на другия ден пали. Днес понеже ми трябваше, я бутнахме и запали от раз. Преди тва обаче проверих, че не идва ток до свещите. Акумолаторът върти кат бесен...Търсих тук но не намерих подобен проблем. Надявам се да не дублирам темата.Колата е ford orion 1.8i 130 коня....Благодаря предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от HACKO » 09 май 2013, 14:00

Вариантите са няколко:
1. Контактен ключ, когато е в положение стартер се губи "контакта".
2. Прословутите проблеми със "студени спойки" на таблото в Ескорт/Орион след 91г
3. Лоша маса към купето или д-ля.
4. Слаб/стар акумулатор, въпреки че стартера върти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 09 май 2013, 14:23

Предвид на това, че го прави във влажно време, мисля че трябва да са студени спойки....но кои? Таблото, доколкото помня е свързано със снопове и куплунзи....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от HACKO » 09 май 2013, 14:25

Таблото със бушоните и релетата, не това с километража.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 09 май 2013, 14:38

OK!! Благодаря много, още утре ще го презапоя и периодично ще пиша ако пак го направи или него(дай боже) направи...

rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 19 май 2013, 16:34

Оказа се не така просто :) Не посмях да го разглобя засега... Но, направиго пак и не поиска да запали и на другия ден. Разглобих отново корите и на таблото с релетата следното реле беше прегряло и дори малко разтопено покрай крачетата...ford 83bg13a025ca
Махнах го и веднага запали - един господ знае дали по случайност! Сега ако знам за какво е релето и дали играе някаква роля за паленето...
Ще потърся из нет-а, дано разбера :)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от Любо » 21 май 2013, 10:33

Като си махнал релето под него, на самото табло вероятно има написн номер. По този номер и ръководството за експлоатация може да се разбере за какво е релето.
Описание на релето или снимка/и също магат да помогнат за разкриване на това към коя верига принедлежи въпросоното реле.
Пиши подробности и е много вероятно някой вече да ерешил такъв проблем, и да ти каже това реле за какво и от къде да го намериш.

rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 21 май 2013, 11:49

Здравейте отново! Проблемите станаха малко повече, дано съм оправил някои... Така, релето се оказа за стъклата - явно паленето е било случайно, но както я карах без това реле изгаснаха касетофона, часовника и колата !!! Досега на път не го бе правила! След 5 мин часовника се появи , запалих и започна мисленето какво общо има часовника с паленето???...Проблема с часовника го реших, колкото и идиотско да звучи се оказа окислен предпазител, който дава контакт когато си поиска....Сега остава имобилайзера на алармата да е включен към предпазителя на часовника , понеже там има напрежение при изваден ключ. Това донякъде ще обясни окисляването на предпазителя. Така че, ще трябва пак известно време за да обява тържествено, че проблема е решен...Само да обясня пак за предпазителя: без да е изгорял беше вътре целия в бял прах...

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от varby » 21 май 2013, 22:52

Като чета за за симптомите от първия пост ,много ми прилича на некоректно работещ датчик на КВ.

rum65
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 31 яну 2008, 17:33
Модел на автомобила: ORION 1.8 Si
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали на стартер

Мнение от rum65 » 22 май 2013, 11:16

Много се надявам да съм отстранил следващите симптоми :) Иначе когато го направи пак някъде в порядък през 6 месеца и никога зимата, и винаги на влажно, явно ще се заровя в тоя датчик...Дано да се сменява лесно!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта