Проблем след ремонт на стартер .

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
yaneff82
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 21 яну 2011, 19:38
Модел на автомобила: мондео комби 2.0 TDCI 131hp 2003г
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем след ремонт на стартер .

Мнение от yaneff82 » 06 юли 2013, 11:28

Здравейте колеги ! Мислих си , че акумулатора ми е заминал и затова колата пали трудно , купих нов и се оказа , че е стартера , искаха ми 25 лв за демонтаж ,25 лв за монтаж и отделно каквото излезе ремонта , реших аз да се пробвам ( нищо не разбирам от стартери ) и след малко разпитване и предположения се реши , че са втулки.Свалих и разглобих стартера , купих нови втулки смених ги - монтирах стартера и колата пали като нова и всичко ми излезе 2 лв за двете втулки .НО ......... когато дам на контакт акумулатора свети ( което е нормално ) паля колата и след 5-6 секунди лампата за акумулатора пак светва и си стои така , мултицета отчита не повече от 13,1 в всичко е вързано както си беше , какво по дяволите може да се е прецакало ? Най логично е да кажем , че е динамото , но туй като нямах проблеми с него и се случи непосредствено след ремонта на стартера , мисля , че може и аз нещо да съм сгафил . :oops:
Колата е мондео комби 1.8 ТДИ 2000г

Нямам пари вече за ремонти , за една седмица смених всички ремъци и ролки , хидравлична помпа , задни долни носачи , задни пружини , водна помпа , всички масла и филтри нов акумулатор , и всичко започна след като реших да изпера целия салон , и на следващия ден разлях 11 л нафта в купето , сега ще сменям и салона . :oops:
Така , че ще съм много благодарен ако някой може да ми каже как да си го направя сам ( ако е възможно ) , но тъй като не съм просветен в областта , ще помоля да обяснявате като на бавно развиващ се . :drink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта