Кабели електрическа инсталация Ford Fiesta 1.1i 92г

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Кабели електрическа инсталация Ford Fiesta 1.1i 92г

Мнение от techclerk » 15 юли 2013, 16:48

Искам да попитам - освен силовият кабел за стартера имам още 3 кабела, които отиват към + на колата, сиви с червена ивица. Единият е за светлините, другият е за часовник и радио, последният по-дебел сигурно е за запалването. Когато купих колата от тези кабели по-дебели бяха свързани с по-тънки, около 2мм2 към кабелната обувка, която отива към + на акумулатора. Имах теч от акумулатора преди, поради което изолацията на тези 3 проводника беше повредена, както и самите те. Наложи се да ги изрежа и да ги заменям с други. Проблемът е обаче, че под шлаухката, където са били снадени/кримпнати с кабелни накрайници дебелите кабели с червена ивица към няколко пъти по-тънки от там нататък. Автомобилът е работил в това положение, а понеже нямах възможност да кримпна, бях запоил кабелите. Въпросът е - пречи ли, че кабелите които съм сложил са със същото сечение като старите след снадката, т.е по-тънки няколко пъти от тези преди снадката, понеже автомобилът така е работил, обаче до сега не бях се вглеждал в разликата в квадратурите и дали има някакви потенциални проблеми от продължаването с по-тънки кабели, т.е да се разглабя ли всичко, да се търсят по-дебели кабели и да се заменят или ще работи без особени проблеми така?
Цялата работа, която ме човърка е дали няма да е проблемно, че е продължено с по-тънки кабели, като видимо преди снадката, която я имаше още като купих колата - кабелите са били с видимо по-голямо сечение и ако е така, защо е било направено по този начин и то изглежда не е било тип "направи си сам" щом е било кримпнато и с термошлаух. Единствената причина да пипам там е, че изолацията е била малко напукана и след теч от акумулатора кабелите бяха комрометирани.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта